09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 23 مرداد 1396 در ساعت 42 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در زمان های گذشته ورزش کردن به سادگی امروز نبود. با پیشرفت علم و تکنولوژی زندگی انسان ها دگرگون شده است. شاید اگر 10 سال به عقب برگردیم با زندگی عجیبی رو به رو شویم، نبود تلفن های هوشمند پیشرفته، ابزار آلات ساده و ابتدایی تر نسبت به امروز و ... حرکت پویای علم رو به جلو باعث شده است تا امکانات بسیار زیادی در اختیار ما قرار بگیرد، همینطور زندگی ما را راحت تر کند. این مقوله در ورزش و سلامتی جسمانی نیز قابل لمس است. امروزه تجهیزات و امکانات زیادی برای تناسب اندام وجود دارد که همه از فناوری جدید و به روز استفاده میکنند مانند تردمیل ها با کیفیت ساخت و فناوری بالا.

شاید در گذشته اگر فردی میخواست برنامه ی غذایی برای خود تدوین کند که به تناسب اندام دلخواه برسد مجبور بود حتما به متخصص تغذیه مراجعه کرده و از او مشورت بگیرد. اما امروز تنها با نصب کردن یک اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند خود میتوانید تمام خوراکی ها، برنامه ها و رژیم های خود را کنترل کنید و بهبود بخشید.شرکت های زیادی هستند که بر روی اپلیکیشن های تناسب اندام و تغذیه کار میکنند و آن ها را توسعه میدهند.

در این مقاله به بررسی بهترین اپ های اندروید و IOS جهت تناسب اندام میپردازیم و آنها را به شما معرفی میکنیم. اگر میخواهید برنامه ی لاغری و تناسب اندام خود را آغاز کنید، الان زمان مناسبیست.

معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

1. iphone health app

این اپ توسط غول تکنولوژی یعنی شرکت اپل ساخته و منتشر شده است و فقط برای سیستم عامل IOS است. میتوانید آن را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید. این اپ فقط شامل برنامه های غذایی و ورزشی نیست. ظاهرا شرکت اپل فکر همه چیز را کرده! بانک اطلاعاتی این اپلیکیشن شامل خوراکی های زیادی است و به شما پیشنهاد میدهد که از چه خوراکی هایی بیشتر استفاده کنید تا اگر از نظر مواد معدنی بدنتان دچار کمبود است جبران شود.

کنترل فعالیت های بدنی نیز در این نرم افزار ساده است. اما اپل از رقبای خود فرا تر رفته و برنامه هایی برای تنظیم خواب و آرام کردن ذهن شما در این اپ گنجانده است. این اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل ios است و میتوان آن را از اپ استور دانلود و نصب کرد.

معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

2. Google fit

کسی نیست که گوگل را نشناسد. اما افرادی هستند که گوگل فیت را نمیشناسند.شرکت بزرگ گوگل اپلیکیشنی با نام گوگل فیت ساخته است تا به کمک افرادی برود که میخواهند تلاش کنند تا به اندام بهتری برسند.این اپ امتیاز بالایی در گوگل پلی دارد. این اپ به شما کمک میکند چربی سوزی کنید، همچنین به شما نشان میدهد که روزانه چقدر پیشرفت داشته اید. بنابراین میتوانید یک هدف برای خود در نظر بگیرید؛ برای مثال مصرف 5000 کالری در روز و با این اپ برنامه ی خود را دنبال کنید و به هدفتان برسید.

معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

3. Lose it

Lose it توسط شرکت FitNow ساخته شده و هدف از ساخت آن بهبود سلامتی جسمانی و رسیدن به اندام مناسب است. کسانی که از مشکلات ناشی از چاقی رنج میبرند و میخواهند رژیم جدیدی را برای لاغری شروع کنند میتوانند از این اپ استفاده کنند. این اپ دارای یک پایگاه داده ی بزرگ است که میتوانید خوراکی های که مصرف میکنید را در آن پیدا کنید و متوجه شوید که با خوردن آنها چقدر کالری جذب میکنید.همچنین این اپ برنامه هایی برای رژیم گرفتن به شما ارائه میدهد که میتوانید آنها را پیش ببرید و با کمی تلاش به اندام ایده آل خود برسید. این اپ برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios عرضه شده و استفاده از آن رایگان است.

 معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

4. Myfitnesspal

وقتی میخواهید لاغر شوید و به تناسب اندام برسید، باید همه چیز را در نظر بگیرید.به وسیله ی این اپ میتوانید تمام برنامه ها و رژیم های خود را کنترل کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک پایگاه داده ی بزرگ است که میتوانید تمام خوراکی هایی که میخورید را در آن پیدا کنید و از وضعیت کالری، قند، چربی و ... آگاه شوید. این اپ برای اندروید و IOS طراحی شده است و به راحتی از گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است.

معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

5. iFitness

اپلیکیشن ifitness برای سیستم عامل ios ساخته شده و بر روی گجت هایی که سیستم عامل انها ios است قابل نصب است. تمرکز این اپ بر روی تمرین های فیتنس میباشد. این نرم افزار دارای برنامه ی تمرینات بسیار زیادی میباشد که میتوانید در پیشبرد تمرین های خود از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات این اپ داشتن پایگاه اطلاعات جهت حفظ اطلاعات مربوط به ماهیچه هاست.

معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

6. اپلیکیشن by jawboneUP

UP دارای امکانات بسیار زیادی است. upدرواقع گجت پوشیدنی به همراه اپلیکیشن است که با کمک گرفتن از سنسور های گوشی میتواند تمام اطلاعات مهم را در اختیار شما قرار بدهد. برنامه ی ورزشی که up در اختیار شما میگذارد بر اساس اطلاعات جسمانی شما تدوین میشود. برای مثال؛ UP ابتدا قد، وزن، سن و ... را از شما میپرسد و بر اساس این اطلاعات برنامه ی مناسبی به شما ارائه میدهد. دلیل این امر این است که برنامه ها متناسب با وضعیت جسمانی باشد. هیچوقت نباید به یک فرد میان سال برنامه ی ورزشی سنگین داد.

آپ دارای یک پایگاه داده است که میتوانید خوراکی ها را به آن اضافه کنید و برنامه ی غذایی خود را کنترل کنید. نگران وارد کردن اطلاعات خوراکی نیز نباشید، این نرم افزار میتواند به وسیله ی اسکنر اطلاعات خوراکی ها را دریافت کند.این اپلیکیشن رایگان و مخصوص سیستم عامل ios است و از اپ استور قابل دانلود میباشد.

معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

7. RunKeeper

اگر شما از آن دسته افراد هستید که صبح خود را با دویدن شروع میکنید این اپ مخصوص شما ساخته شده است. سرعت، مسافت و زمان دویدن از قابلیت هایی هستند که این اپ میتواند آن ها را اندازگیری کند و اطلاعات دقیقی در اختیار کاربر قرار دهد. مشخص کردن مسیر دویدن یکی از امکانات عالی این اپ است. کسانی که از تردمیل استفاده میکنند نیز میتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.تنها کافی است تا آن را دانلود و نصب کنید، سپس میزان مسافتی را که قصد دویدن را دارید مشخص کنید.

معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

8. couch to 5k

این اپ از افراد تنبل دونده های خوبی میسازد. در این برنامه قابلیت این را دارید تا پلی لیستی از آهنگ هایی که دوست دارید هنگام دویدن به آنها گوش دهید بسازید. برای استفاده از این اپ حتما نباید از خانه خراج شوید، میتوانید بر روی تردمیل نیز از آن استفاده کنید.این اپ تنها مخصوص دویدن است و استفاده از آن رایگان نیست. شما باید برای خرید این اپ باید 3.20 دلار پرداخت کنید.

9. Cycle Cast

دوچرخه سواران با خواندن این متن خوشحال خواهند شد. اپلیکیشن CycleCast مخصوص دوچرخه سواری ساخته شده است. بعضی افراد برای رسیدن به تناسب اندام ورزش دوچرخه سواری را به جای فعالیت های دیگر اننتخاب میکنند.

مانند اپلیکیشن couch to 5k این اپ نیز قابلیت ساخت پلی لیست را دارد. همچنین در زمان دوچرخه سواری، سرعت مسافت و میزان مصرف کالری را به شما نشان میدهد. اگر در باشگاهی که در آن تمرین میکنید، از دوچرخه های ثابت استفاده میکنید این اپ میتواند تمرین با دوچرخه های ثابت را نیز برای شما لذت بخش تر کند.

معرفی چند اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای کاهش وزن و تناسب اندام

10. pact

سازندگان این اپ بسیار خلاق هستند.نکته ی جالب در استفاده از این اپ این است که شما را جریمه میکند یا به شما پاداش میدهد! این به خود شما بستگی دارد، اگر فعالیت های خود را درست انجام دهید و به اندازه ای که قرار بود کالری بسوزانید عمل کنید به شما پاداش داده میشود د در غیر این صورت جریمه میشوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()