09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 55 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دوچرخه ثابت با قابلیت شستشوی لباس

ایده های خلاقانه روز به روز گسترش پیدا می کنند و انواع تجهیزات و لوازم با ساختاری جدید و کارایی های مختلف ابداع و طراحی می شوند. تجهیزات ورزشی نیز از این روند مستثنی نیستند. تردمیل ، دوچرخه ثابت، الیپتیکال و غیره از تجهیزات ورزشی هستند که هر روزه فناوری های جدیدی در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد و هر روزه انواع تردمیل با قابلیت های جدید روانه بازار می شود.

از جمله ایده های خلاقانه که در تولید تجهیزات ورزشی به کار رفته است، ایده ساخت دوچرخه ثابت با قابلیت شست و شوی لباس ها است. منابع انرژی از جمله برق ، منابع محدود هستند. بنابراین ایده هایی چون ساخت دوچرخه ثابت که قادر به شستن لباس ها است، بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. دو نمونه ، از این ایده استفاده کردند و اقدام به ساخت دوچرخه و دوچرخه ثابت با این قابلیت نموده اند.

یکی از این نمونه ها، BWM است که نوعی دوچرخه ثابت است. این دوچرخه ثابت دارای یک محفظه در قسمت پایین خود است که در آن لباس های کثیف ریخته می شوند. سپس به موجب رکاب زدن فرد بر روی دوچرخه ثابت BWM، علاوه بر کاهش وزن، لباس ها نیز شسته می شوند. انرژی مورد نیاز برای شستن لباس ها از انرژی حاصل شده از رکاب زدن حاصل می شود.

نمونه دیگری، دوچرخه BiWa  است. این دوچرخه از انواع دوچرخه متحرک است. در قسمت تایر عقب این  دوچرخه، یک محفظه تعبیه شده است که می توان در آن لباس های کثیف را شست. با این دوچرخه می توان مسافت بین محل کار و منزل را طی کرد و ضمن انجام کارهای مهم ، لباس ها را نیز شست. 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()