09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 13 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فکر می کنید اگر وزن شما به کمتر از یک سوم آنچه هستید تبدیل شود چه حالی خواهید داشت؟ این رویا چندان دور از ذهن نیست؛ کافی است وارد شلوارک نئوتراپی بشوید و زیپ کاور را بالا بکشید و شروع به راه رفتن کنید. همانطور که به راه رفتن و دویدن ادامه می دهید تردمیل ضد گرانش AlterG دردها و مصدومیت ها را مداوا می کند و یک تمرین قلبی- عروقی بسیار مفید انجام داده اید.

این نوع تردمیل حدود 20 الی 100 درصد وزن ورزشکار را کاهش می دهد؛ در حالی که پربازده ترین تمرینات را می توان توسط آن انجام داد و به وضعیت ایده آل روحی و جسمی رسید. محققان معتقدند بیشترین فشار و استرسی که به عضلات و مفاصل ورزشکار وارد می شود به دلیل وجود جاذبه زمین است؛ با حذف این مولفه می توان ایمنی و کنترل بیشتری به دست آورد و به تمرین سریع تر و هوشمندانه تری پرداخت.

در طی تحقیقاتی که در مورد تردمیل ضد جاذبه انجام شد، کاربر پس از این که وارد شلوارک مخصوص گردید، از سطح زمین فاصله گرفت؛ بدین ترتیب که کاور پلاستیکی پاهای ورزشکار را می پوشاند و دور کمر او به وسیله یک زیپ بسته می شود؛ محفظه ای که پایین تنه کاربر را دربرمی گیرد از هوا پر می شود.سازندگان این محصول، طراحی آن را از تکنولوژی پیشرفته سازمان ناسا الگو گرفته اند؛ در این تردمیل کاربر در یک محفظه ضد گرانش قرار می گیرد؛ ساخت این دستگاه بر مبنای تکنولوژی فشار پیشرفته هوا پدید آمده است.

پس از تنظیم وزن و کاهش آن ورزشکار می تواند خود را بالا بکشد. برنامه های گوناگونی در حافظه این دستگاه ذخیره سازی شده است؛ مانند برنامه تمرین با وقفه ای که 50 درصد وزن را کاهش می دهد و کاربر می تواند با سرعت 16 کیلومتر در ساعت بدود؛ در حالی که روی یک تردمیل واقعی با وزن واقعی شما پیمودن سرعت 10 کیلومتر در ساعت نیز کار بسیار دشواری است.

کاربرانی که با این تردمیل ورزش کرده اند معتقدند این دستگاه باعث می شود پای آن ها از سطح تسمه فاصله بگیرد و بر روی یک خط کاملاً مستقیم بدوند؛ در ابتدای تمرین کمی احساس لرزش طبیعی است؛ چون زمان می برد تا پایین تنه با محیط به وجود آمده هماهنگی بشود. این تردمیل پیشرفته در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارد؛ به طوری که بیشتر بازیکنان ورزش بسکتبال در کشور آمریکا تردمیل ضد جاذبه را در تمرینات خود مورد استفاده قرار می دهند و معتقدند این دستگاه بر اساس ریکاوری و توانبخشی طراحی و تولید شده است.

گرچه این دستگاه گران قیمت است و همه افراد توانایی خرید چنین محصولی را ندارند؛ اما چون هدف اصلی از ساخت آن ایجاد ریکاوری و درمان مصدومیت در نواحی زانو، کمر، قوزک پا، پا و مفصل ران بوده است، توانست در سال 2007 جایزه PT facilities را از آن خود کند.تردمیل ضد جاذبه دستگاهی است که توسط آن می توان به تمرین هوازی پرداخت و وزن خود را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()