09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 30 دی 1395 در ساعت 12 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گاهی یک ایده موفق باعث شروع پیشرفت تکنولوژی شده و انقلابی بر پا می کند؛ این روزها دوچرخه Lopifit به بازار آمده است؛ گرچه نمی توان آن را عجیب ترین اختراع این عصر دانست؛ اما به عنوان یک نوع آوری در صنعت دوچرخه سازی شناخته شده است.دوچرخه Lopifit ترکیبی از دوچرخه و تردمیل می باشد که با می توان به جلو حرکت کرد و پیاده روی انجام داد.

مردمان کشود هلند از این وسیله بسیار استقبال کردند و در کشورهای آمریکا، مکزیک و جزیره کارائیب نیز عرضه گردیده است.ایده ساخت این دوچرخه وقتی به ذهن طراح آن رسید که داخل باشگاه مشغول ورزش با تردمیل بود و با خود فکر می کرد آیا می شود در بیرون منزل و باشگاه نیز بر روی تردمیل تمرین انجام داد؟

سپس بروین برگمستر، دوچرخه ای طراحی کرد که دارای موتور بود و می توانست 50 الی 80 کیلومتر را با یک بار شارژ طی نماید. میزان شارژ دستگاه توسط یک نوار دیجیتالی نشان داده می شود. سرعت آن بین 6 تا 27 کیلومتر در ساعت متغیر است و بستگی به سرعت راه رفتن کاربر بر روی تسمه دارد. با این دوچرخه فوق العاده می توانید در محیط بیرون ورزش کنید؛ برای رسیدن به مکان هایی که می خواهید بروید، سرعت بیشتری داشته باشید و در طول مسیر راه بروید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()