09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 7 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تردمیل از جمله دستگاه هایی است که طرفداران زیادی دارد و علت آن استفاده آسان است از این رو این دستگاه پر طرفدار سرمایه گذاران و شرکت های تولید کنند را به سمت نو آوری در تولیدات خود سوق داده اند که قصد داریم برخی از این تردمیل ها را به شما نمایش دهیم.

تردمیل شنا:

این تردمیل محیطی را ایجاد میکند که به گونه ای شنا گر در داخل آب اقیانوس بر خلاف جهت آب در حال شنا کردن است در حالی که شناگر در حال ثابت شنا میکند و به همان میزان کالری میسوزاند. البته اگر شما بجای خرید این دستگاه به استخر و دریا بروید به سودتان است چرا که قیمت این تردمیل بیش از 25میلیون تومان است.

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/Fastlane_Pool.jpg

تردمیل آبی:

یکی از توصیه هایی که بسیاری از پزشکان برای بهبود مفاصل زانو و تقویت آن به بیماران خود می کنند این است که در آب بدوند و یا راه بروند. از این رو برخی از شرکت ها تصمیم گرفتند یک محیط مصنوعی با استفاده از تردمیل ایجاد کنند تا بیماران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و درمان شوند. صفحه تسمه تردمیل آبی در داخل یک اکواریوم قرار دارد و فرد میتواند وارد آن شود و عضلات خود را تقویت نماید.

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/6a00d8341ca35253ef00e54f9a50528833-800wi.jpgتردمیل اداری:

اگر دقت کرده باشید اکثر افرادی که شغل پشت میز نشینی دارند، با مشکل اضافه وزن دچار هستند و علت آن را هم کم بودن وقت برای تحرکت و ورزش است. پاسخ این افراد باعث شد که تولید کنندگن تردمیل به فکر ساخت تردمیل اداری افتادند تا کارمند در حین انجام کار های خود بتوانند فعالیت بدنی داشته باشند این تردمیل دارای یک میز است که میتوان بروی آن کامپیوتر و دیگر وسایل مورد نیازشان را قرار دهند. البته شما میتوانید بر روی این تردمیل فقط قدم بزنید زیرا سرعت آن بیشتر از 4 کیلومتر بر ساعت نمیشود.

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/b9996985z.1_20130922175142_000_g7m2ilf5.1-1.jpg

تردمیل ماشینی:

یک طراح دانمارکی با ساتفاده از تردمیل بدون موتور یک ماشین طراحی کرد. کاربر برای آنکه ماشین را به حرکت درآورد باید بر روی آن قدم بردارد تقریا همانند دوچرخه. اما یکی از مشکلات این ماشین صدای آزاردهنده آن است.

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/treadmill-scooter.jpg

تردمیل هوایی:

و از همه عجیب تر تردمیل هوایی است، فردی به اسم راب جینیوان برای کمک به بیماران قلبی تصمیم گرفت تردمیلی را در داخل بالون قرار دهد و بر روی آن بدود. وی 2:18 در آسمان  بر روی تردمیل میدوید. و به علت حرکت های ناگهانی بالون دویدن در این مدت زمان اصلا کار آسانی به نظر نمیرسد.

https://treadmills-co.com/administrator/files/UploadFile/226168_509.jpg

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()