09122648409
سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

تردمیل وی مکس

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تردمیل وی مکس (Vmax) در بازار داخلی بیشتر با دوچرخه‌های ثابت، الپتیکال و ایربایک‌هایش شناخته شده است. برندی که نامش با کیفیت و بالارده بودن گره خورده است. عموماً تولیدات این شرکت چینی را می‌توان از قیمت آن‌ها بازشناخت و گران‌قیمت بودن خود علتی است بر کیفیت آن. نکتۀ دیگر درباره تولیدات برند وی مکس باشگاهی بودن آن‌هاست. کمتر می‌توان به دستگاهی خانگی در فهرست تولیدات این شرکت یافت و اغلب محصولاتش در دستۀ باشگاهی قرار می‌گیرند.

در دنیایی که سلامتی ثروت است، وی مکس به هیئت چراغی برای سلامت قلب و عروق ظاهر می‌شود. برند وی مکس که به‌سبب وجود نیازی مبرم در بازار محصولات هوازی متولد شده است، به‌سرعت در صنعت تناسب اندام به طلایه‌دار تبدیل شده است، و به متخصصی درجه یک در تولید تجهیزات قلبی‌عروقی یا همان هوازی مبدل شده تا قلب و جسم و روان شما را تقویت کند و سلامت‌تان را شکوفا کند.

در بخشی از بیانیه و نقشۀ راه شرکت Vmax آمده است: ما درک می‌کنیم که قلب سالم سنگ‌بنای زندگی‌ای پرجنب‌و‌جوش است. به همین دلیل ما خود را وقف ساختن طیف شایان توجهی از دستگاه‌های قلبی‌عروقی/هوازی کرده‌ایم که برای هر علاقه‌مند به تناسب اندام، از مبتدی تا ورزشکار باتجربه، پاسخگو است. در خط تولید ما دستگاه‌های زیر به صف می‌شوند:

تردمیل‌های پیشرفته: برای کسانی که عاشق دویدن و عرق‌ریزی و سخت تلاش کردن هستند

دوچرخه‌های ثابت پیشرفته: مناسب برای تمرینات کم فشار اما شدید

الپتیکال‌های نوآورانه: طراحی شده برای درگیری تمام بدن و حداکثر کالری‌سوزی

آنچه Vmax را متمایز می‌کند، تعهد تزلزل ناپذیر ما برای برآوردن نیازهای در حال تحول بازار تناسب اندام است. ما فقط تجهیزاتی ساده از برای رفع نیاز مشتریان نمی‌فروشیم. ما دروازه‌هایی را برای سبک زندگی سالم‌تر و فعال‌تر به رویتان باز می‌کنیم. محصولات و دستگاه‌های ما با جدیدترین فناوری‌ها ساخته شده‌اند و دوام، عملکرد و تجربه‌های کاربرپسند را تضمین می‌کنند تا انگیزۀ شما را در سفر تناسب‌اندامی‌تان همواره حفظ کنند.

تفاوتی نمی‌کند شما در ورزش کردن و فعالیت هوازی حرفه‌ای باشید و به دنبال تمرین سریع، یا والدینی که قصد دارند الگوی سلامتِ استانداردی داشته باشند، یا بازنشسته‌ای که بر حفظ سبک زندگی فعال در کهنسالی تاکید دارد، Vmax راه‌حل‌های عالی و بی‌نقصی برای شما دارد. ما معتقدیم که سلامت قلب و عروق باید در دسترس همه باشد، به همین دلیل است که محصولات ما با در نظر گرفتن نیازها و تفاوت‌ نیازهای عموم مردم طراحی شده‌اند.

در دنیای پرسرعت امروز، قطعاً یافتن زمان برای تناسب اندام چالش‌انگیز است. شرکت وی مکس این مبارزه برای یافتن زمان را درک می‌کند و تجهیزات خود را طوری طراحی کرده است که هر دقیقه از تمرین شما را محاسبه کند و به حساب بیاورد و آن را به داده‌ای ارزشمند بدل کند. چه بخواهید پیش از جلسه‌ای کاری به تمرینی هوازی و سریع بپردازید یا برنامه‌ای جامع برای تناسب‌اندام خود داشته باشید، تجهیزات وی مکس با سبک زندگی شما سازگار است و به شما یاری می‌رساند تا به اهداف سلامت‌محورانۀ خود کارآمدتر و صحیح‌‌تر از همیشه برسید.

آماده‌اید اولین قدم را به سمت قلب سالم‌تر و پرانرژی‌تر بردارید؟ پس به سراغ جزییات دستگاه‌های وی مکس بروید و اطلاعات و قابلیت‌های آن‌ها را ریز‌به‌ریز مطالعه کنید تا در نهایت منجر به خرید تردمیل، الپتیکال، دوچرخه ثابت یا ایربایک وی مکس برای باشگاه با خانه‌تان شود. هم‌اکنون محصولات Vmax را در فروشگاه ما کاوش کنید! تفاوت‌های برند وی مکس را کشف کنید و سفر خود را برای داشتن قلبی طلایی و سالم از امروز شروع کنید!

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 67 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()