09122648409
سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

تردمیل آی ران

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تردمیل آی ران (I Run) تردمیلی ایرانی است که به تازگی به بازار داخلی وارد شده است و توانسته نظرها را به خود جلب کند. تردمیل آی ران از حیث شمارِ تولیدات چندان دست‌و‌بال بازی ندارد. یک مدل تک کاره و یک مدل چند منظوره تردمیل دارد که توانایی‌های جالب توجهی دارند و حتی قادرند خود را در میان تردمیل‌های خانگی برجستۀ بازار جا دهد. چراکه الحق‌والانصاف کیفیت درخورتوجهی دارند.

حقیقتاً اینکه چرا تاکنون برندی ایرانی وارد بازار تولیدِ تردمیل و تجهیزات هوازی نشده جای سوال دارد. می‌توان ادعا کرد که صددرصد دستگاه‌های هوازی موجود در بازار ایران، چینی یا تایوانی و در کل وارداتی هستند و هیچ‌گونه تولید‌کنندۀ داخلی محصولی با برندِ ایرانی در این بازار ندارد. البته نباید دور از نظر داشت که همین برند آی ران نیز تولیداتش را به‌صورت مونتاژ عرضه می‌کند و مشابه کاری که این برند انجام می‌دهد را چند شرکت داخلیِ دیگر نیز می‌کنند.

در هر صورت، همین که شرکت‌های داخلی در این زمینه فعال باشند، گامی به پیش است. در حال حاضر برند آی ران فقط در زمینۀ تولید تردمیل فعالیت می‌کند و از محصولات دیگر خود در دستۀ هوازی رونمایی نکرده است. دو تردمیل خانگی تمام محصولات این این شرکت است که از قضا دستگاه‌های بسیار ارزشمند، باقابلیت و درجه یکی هستند. حتی بدون اغراق می‌توان آن‌ها را جزو تردمیل‌های برجسته در دستۀ خانگی معرفی کرد. دو نمونۀ چندکاره و تک کاره تنوع تردمیل‌های آی ران را تشکیل داده است. تردمیل‌هایی با تحمل وزن مرسوم در تردمیل‌های خانگی، یعنی 120 کیلوکرم، و قابلیت‌هایی که هرآنچه از یک تردمیل خانگی انتظار می‌رود در آن‌ها یافت می‌شود.

مانور این برند ایرانی بر نمایشگرهای تردمیل آی ران بسیار زیاد بوده است. چراکه نمایشگر از اهمیت بسزایی در تردمیل‌ها برخوردار است و از جمله فاکتورهایی است که می‌تواند نظر متقاضیان را دربارۀ خرید تردمیل یا انصراف از آن رقم بزند. نمایشگر LED با اندازۀ 10 اینچ برای تردمیل‌های خانگی یک موهبت یا یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید که این تردمیل‌ها از آن برخوردارند. نمایشگر جلوه و رخ دستگاه تردمیل است و هرچه جذاب‌تر طراحی شود و بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر باشد، برای خریداران دوست‌‌داشتنی‌تر خواهد بود و استفاده از دستگاه را با رضایت بیشتری توام می‌کند.

در تردمیل‌های آی ران داشتن عرض تسمۀ 48 سانتیمتری نیست که باید دربارۀ آن صحبت کرد، بلکه سرعت 18 کیلومتر بر ساعت آن است که مزیتی برجسته به شمار می‌رود. زمانی که این عدد را با معیار سرعت در نمونه‌های دیگرِ خانگی قیاس کنیم، متوجه تفاوت بسیارِ این ویژگی با مدل‌های معمولی می‌شویم. یا داشتن درگاه‌های MP3 و USB جزء امکانات ارزشمند آن است که جزو قابلیت‌های پرکاربرد و محبوب قلمداد می‌شود. وگرنه حتی قدرت موتور 2.5 اسب بخاری آن نیز قابلیتی عمومی و پرشمار است و در بیشتر نمونه‌های خانگی دیده می‌شود.

در مجموع باید کیفیت طراحی محصولات آی ران را تحسین کرد و آن را یکی از گزینه‌های خرید تردمیل‌ برای هر متقاضی خانگی دانست. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ این محصول با ما تماس بگیرید تا از نحوۀ خرید و ارسال آن به تهران یا شهرستان باخبرتان کنیم. ضمن اینکه ما در فروشگاه خود آماده‌ایم تا تلفنی و حضوری مشاورۀ لازم را به شما بدهیم تا آگاهانه‌تر و خبره‌تر خرید کنید. در عین حال، با وجود نمایشگاه یا شوروم اختصاصی امکان بازدید حضوری از محصولات فروشگاه نیز میسر است. برای هماهنگی‌های لازم با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 67 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()