09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 19 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برنامه ای که در این جا ارائه می دهیم برای ورزشکاران تازه کار مناسب است تا بتوانند ارتباط بهتری با تردمیل بر قرار کنند.همان طور که می دانید تردمیل یک دستگاه هوازی است و اغلب افراد برای تناسب اندام و چربی سوزی به سراغ این دستگاه می روند؛ این وسیله ورزشی در بحث دستگاه های ورزش خانگی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

کسانی که در منزل با این دستگاه ورزش می کنند به دلیل عدم حضور مربی نباید بدون برنامه پیش بروند؛ چون در این صورت ممکن است نتایج مطلوبی به دست نیاورند و دلزده و مایوس بشوند؛ در صورتی که فرد در جلسات نخستین ورزشی فشار زیادی به خود وارد کند، احتمالا پس از تمرین بیش از حد خسته می شود و بیشتر نقاط بدنش دردناک خواهد شد؛ افراد تازه کار بهتر است ورزش را از سطح ملایم آغاز کرده و پس از به دست آوردن آمادگی جسمی لازم تمرینات شدیدتری را انجام بدهند.

سطح تمرین به آمادگی جسمانی فرد بستگی دارد و هر چه بیشتر تمرین انجام بدهید می توانید تمرینات پر شدتی را پشت سر بگذارید.در هنگام انجام تمرینات هوازی باید ضربان قلب بالا برود و بدن اکسیژن بیشتری برای سوخت و ساز دریافت کند. در صورتی که اکسیژن رسانی به بدن خوب انجام بشود چربی سوزی تا چندین ساعت پس از ورزش ادامه خواهد داشت.

یک مقدار احساس درد، کوفتگی و خستگی پس از ورزش طبیعی است. برنامه ورزشی باید هر 4 هفته یک بار عوض بشود و شدت تمرین افزایش پیدا کند، در غیر این صورت بدن به تمرینات تکراری عادت کرده و دیگر به آن ها پاسخ نمی دهد. توجه داشته باشید در 20 دقیقه نخست ورزش بدن فقط قند می سوزاند و پس از سوزاندن قندهای موجود به سراغ ذخایر چربی می رود؛ بنابراین برای رسیدن به مرحله چربی سوزی باید بیش از 20 دقیقه ورزش کنید؛ بهتر است ورزش حدود 45 دقیقه ادامه پیدا کند تا مرحله چربی سوزی کامل شود و به نتایج مطلوب برسید.

برنامه ای که در این جا مشاهده خواهید کرد یک برنامه ورزشی در سطح متوسط است؛ می توانید از آن به عنوان الگوی اولیه استفاده کرده و هر ماه بر شدت آن بیفزایید. بر روی تردمیل 3 فاکتور سرعت، زمان و شیب در اختیار کاربر قراردارد و با افزایش هر یک از این سه عنصر بر شدت تمرینات افزوده می شود.

برنامه ورزشی با تردمیل برای افراد تازه کار:

5 دقیقه سرعت 3 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
5 دقیقه سرعت 3.5 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
2 دقیقه سرعت 5.5 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
2 دقیقه سرعت 3.5 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
2 دقیقه سرعت 5.5 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
4 دقیقه سرعت 3.5 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
6 دقیقه سرعت 6 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
5 دقیقه سرعت 3.5 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
3 دقیقه سرعت 6 کیلومتر در ساعت، شیب 1 درصد
5 دقیقه سرعت 3 کیلومتر در ساعت شیب 1 درصد

در این برنامه گرم کردن و سرد کردن بدن با راه رفتن ملایم در ابتدا و انتهای تمرین گنجانده شده است. پس از تمرین یک سری حرکات کششی انجام بدهید.

هرگز بدون کفش ورزشی مناسب بر روی تردمیل یا هیچ دستگاه دیگری به ورزش نپردازید؛ این کار به مفاصل پا و کمر آسیب وارد می کند.
30 دقیقه پیش از تمرین 1 لیوان آب بنوشید و در حین تمرین نیز هرگاه احساس تشنگی کردید چند جرعه آب بخورید و گلویی تازه کنید؛ این کار دمای بدن را متعادل نگه داشته و به افزایش سوخت و ساز کمک می کند.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()