09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 44 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در زندگی ماشینی امروز که اغلب مشاغل بسیار کم تحرک و گاهی بی تحرک شده اند، ورزش هوازی یکی از بخش های زندگی به شمار می آید که باید به آن توجه بیشتری نشان بدهیم؛ به همین سبب دستگاه های هوازی تولید شدند و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفتند، به طوری که تردمیل به عنوان یک دستگاه هوازی در بحث استفاده از دستگاه های ورزشی خانگی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است و 60 درصد مردم به جهان به استفاده از این دستگاه رو آورده اند.

تهیه یک تردمیل خانگی گامی بلند به سوی تغییر سبک زندگی و رسیدن به سلامتی محسوب می شود و هر پولی که در این راه صرف بشود در مقایسه با مبالغی که بعدها به دلیل کم تحرکی صرف هزینه های درمان و توانبخشی خواهد شد، مقرون به صرفه است.
پیش از خرید این دستگاه می بایست در مورد آن اطلاعات مفیدی کسب کنید و ویژگی های مختلفی را در نظر بگیرید؛ فریم دستگاه یک ویژگی قابل توجه است.

فریم در واقع قسمت بیرونی دستگاه است که اجزای داخلی را در خود نگه می دارد و این ویژگی بر قدرت و دوام دستگاه تاثیر مستقیم دارد؛ بنابراین باید بتوانید کیفیت فریم دستگاه مورد نظر را مورد بررسی قرار بدهید. جنس فریم یا از فولاد است یا از آلومینیوم؛ بدون شک فولاد قوی تر می باشد و باعث می شود دستگاه تحمل وزن بیشتری را داشته باشد؛ اما آلومینیوم وزن کمتری دارد و کمک می کند دستگاه روان تر و راحت تر کار کند.

گرچه جنس فریم می تواند متفاوت باشد اما به لحاظ طراحی و پی ریزی یکسان است؛ چون بدنه دستگاه ضد زنگ می باشد. تردمیل های خانگی اغلب از جنس آلومینیوم هستند چون می بایست سبک باشند؛ اما در خط تولید تردمیل باشگاهی نیز بهتر است از آلومینیوم استفاده بشود؛ این کار ممکن است قیمت دستگاه را بالا ببرد؛ چون تردمیل باشگاهی می بایست وزن بیشتری را تحمل کند؛ بنابراین آلومینیوم بیشتر و با کیفیت تری در ساخت دستگاه به کار می رود؛ اما خرید دستگاه با کیفیت تر سرمایه گذاری مطمئن تری است؛ خرید دستگاه مدرن که بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است، ایده بسیار خوبی می باشد و به سالن ورزشی رونق بیشتری می دهد.

فریم تردمیل به دو شیوه ساخته می شود؛ برخی از تردمیل ها با ساختار پیچ و مهره تولید شده اند و بعضی دیگر نیز با جوشکاری سر هم شده اند.تردمیل هایی که توسط پیچ و مهره سرهم می شوند بسیار قوی و با کیفیت هستند؛ اما این بدان معنی نیست که تردمیل های جوشکاری شده کیفیت ندارند؛ به هر حال تعمیر اجزایی که با پیچ و مهره به هم متصل می شوند راحت تر و امکان پذیر تر می باشد؛ با توجه به ضمانت نامه می توانید به کیفیت و دقت جوشکاری اجزا پی ببرید.

معمولا فریم هایی که از جنس آلومینیوم هستند و اجزای آن با پیچ و مهره به هم متصل شده است، گران قیمت تر هستند. هر کسی قادر نیست به صورت تخصصی کیفیت و جنس فریم تردمیل را تشخیص بدهد؛ این کار به مهارت، تخصص و تجربه نیاز دارد؛ بنابراین مشتری که برای اولین بار برای خرید تردمیل مراجعه می کند، برای انتخاب باید به دو چیز دقت داشته باشد. 1- ضمانت نامه دستگاه 2- حداکثر وزن قابل تحمل برای تردمیل.

وقتی یک شرکت تولید کننده محصول خود را به مدت طولانی ضمانت می کند، بدان معنی است که به کیفیت محصول خود اطمینان دارد. از طرفی دستگاهی که وزن زیادی را متحمل می شود عموما با کیفیت و قدرتمند است. اخیرا تردمیل هایی ساخته شده اند که تا وزن بیش از 150 کیلوگرم را نیز تحمل می کنند.

در هنگام خرید تردمیلی را انتخاب کنید که 15 الی 20 کیلوگرم بیشتر از وزن شما یا سنگین ترین فرد خانواده که قرار است از دستگاه استفاده کند را متحمل بشود؛ زیرا در این صورت وقتی بر روی دستگاه می دوید و پاهایتان ضربات شدیدی را به دستگاه وارد می کند؛ دستگاه آسیب نخواهد دید.

قابلیت تحمل وزن بالا به معنای استحکام بیشتر دستگاه می باشد. اسلکلت و فریم تردمیل چه از جنس فولاد باشد و چه از جنس آلومینیوم 2 نوع طراحی دارد؛ فریم کانال frame C channel، فریم کانال جعبه ای box channel frames ؛ طراحی فریم های جعبه ای قدیمی تر است و استحکام بالایی دارد؛ به همین دلیل گران قیمت تر نیز می باشد. این فریم فشرده و متراکم تولید شده است و روان تر کار می کند؛ ضمن این که ظرافت و جنبش بیشتری نیز دارد.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()