09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 9 آبان 1395 در ساعت 46 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاه های بدنسازی هوازی نظیر تردمیل، الپتیکال و دوچرخه ثابت جهت افزایش آمادگی جسمانی بدن و تقویت سیستم قلبی عروقی افراد بسیار مفید می باشند.بعلاوه استفاده از آنها برای کاهش وزن و دستیابی به تناسب اندام راه حلی عالی محسوب می شود.اما این سوال برای بسیاری از افراد مطرح است که در میان سه دستگاه اصلی و پرطرفدار بدنسازی یعنی همان الپتیکال، دوچرخه ثابت و تردمیل کدامیک برای چربی سوزی مناسب تر است. البته قابل ذکر است که تمام این دستگاهها برای انجام تمرینات بدنسازی خوب و مناسبند.اما برای افرادی که مایلند بهترین گزینه چربی سوزی را انتخاب کنند بهتر است مقاله زیر را به خوبی مطالعه کنند تا بتوانند بهترین شیوه را برای انجام تمرینات خود انتخاب نمایند. در این مقاله قصد داریم تا این سه دستگاه را با توجه به میزان چربی سوزی برای کاهش وزن مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین: اسکی فضایی

اسکی فضایی (الپتیکال) در مقایسه با دو دستگاه تردمیل و دوچرخه ثابت چربی سوزی بالاتری دارد. یعنی اگر شما در زمان معینی با شدت متوسط با استفاده از این سه دستگاه ورزشی کار کنید میزان چربی سوزی الپتیکال در مقایسه با دو دستگاه دیگر اندکی بیشتر می باشد.بعلاوه اسکی فضایی در مقایسه با تردمیل میزان فشار کمتری را به مفاصل شما به ویژه در قسمت زانو وارد می کند به همین خاطر استفاده از آن برای کسانی که زانو درد دارند مناسب تر است.در زمان کار با اسکی فضایی برای دریافت نتیجه بهتر دقت نمایید تا ضربان قلبتان با فعالیت سریع بالا نگه داشته شود.

عالی: دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت از دستگاههای ورزشی فیتنس است که برای چربی سوزی به ویژه در ناحیه پاها و شکم گزینه مناسبی می باشد.به شرطی که بتوانید در هنگام نشستن روی آن حالت بدن خود را به شکل مناسب حفظ کنید و به شیوه صحیح پدال بزنید.در واقع دوچرخه ثابت دستگاهی ست که رکاب زدن آهسته و طولانی مدت با آن سبب تنبلی شما می شود و تاثیر چندانی هم در چربی سوزی ندارد.برای دستیابی به یک نتیجه درست و حسابی با استفاده از دوچرخه ثابت باید با سرعت بالا رکاب بزنید گویی که ماشینی شما را با سرعت دنبال کرده است.با استفاده از دوچرخه ثابت چند دقیقه به سختی تمرین کنید و سپس با پدال زدن آهسته استراحت کوتاهی به خودتان بدهید و دوباره سخت رکاب بزنید.پیشنهاد ما این است که در هر نوبت از تمرینات خود مدتی را به صورت ایستاده پدال بزنید به این ترتیب عضلات بیشتری از پای شما درگیر فعالیت شده و تقویت می شوند.

عالی: تردمیل

می توان به جرئت گفت که تردمیل در میان دستگاههای ورزشی بیشترین آمار طرفدار و استفاده را دارد.اما نکته اصلی این است که برای نتیجه بخشی استفاده از این دستگاه باید به شیوه مناسب بر روی آن بدوید یا راه بروید در غیر این صورت تاثیر چندانی در چربی سوزی شما ندارد.زمانی که سرعت تردمیل بالا می رود، صفحه آن روان تر می‌گردد و حس قدم زدن را بیشتر از دویدن در انسان ترغیب می کند.اما اگر دقیقاً به قصد چربی سوزی ورزش می کنید به جای قدم زدن یا راه رفتن کمی به خود فشار آورید و سرعتتان را اضافه کنید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()