09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 4 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تمام فعالیت ها و کارها اگر با پایه و اساس درستی انجام شوند، افراد زودتر به نتایجی که دوست دارند خواهند رسید. در ادامه مقاله به معرفی 4 فعالیتی می پردازیم که می توانید با کمک آنها زودتر به نتایج دلخواه دست پیدا کنید.

تمرینات انعطاف پذیری

تمرینات انعطاف پذیری قابلیت دامنه حرکتی را افزایش داده و عضلات را انعطاف پذیر می کنند و این حرکات در بدست آوردن تناسب اندام می توانند نقش بسیار زیادی داشته باشند.زمانی که شما تمرینات انعطاف پذیری را انجام دهید، درصد آسیب دیدگیتان در انجام ورزش های دیگر کمتر خواهد شد و بدن شما با آمادگی عضلات برای انجام دادن تمرینات شدیدتر آمادگی بیشتری پیدا خواهد کرد.

ورزش هایی مانند یوگا، تای چی و حتی تمرینات پایه کششی نمونه هایی از تمرینات انعطاف پذیری هستند که به کشیدن و خم شدن عضلات کمک زیادی می کنند.در زمان انجام دادن تمرینات انعطاف پذیری به تنفس خود نیز توجه کنید و تمرینات تنفسی را با دقت انجام دهید تا تعادل و کارایی لازم را در کنار یکدیگر داشته باشید.

تمرینات ایروبیک

تمرینات ایروبیک موجب تقویت قلب، بهبود ظرفیت ریه و افزایش گردش خون در بدن می شود و به تمرینات کادریو معروف است.همان طور که میدانید تمرینات ایروبیک قادر است در یک محدوده زمانی گروهی از عضلات را درگیر کند و با همراه شدن حرکات ریتمیک برای ورزشکار بسیار جذاب باشد.

تمرینات هوازی و ایروبیک که بیشتر از 15 دقیقه انجام می شوند، ضربان قلب را بالا نگه می دارند و شما را برای انجام تمرینات سنگین تر آماده می کنند.دوچرخه سواری، شنا، الپتیکال، پیاده روی و استفاده از تردمیل تمرینات هوازی هستند که حتی در خانه با کمک دستگاه های خانگی نیز می توانید آنها را انجام دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.با کمک تمرینات هوازی می توانید به راحتی ضربان قلب و تنفس خود را افزایش دهید و با این کار سیستم قلبی، عروقی خود و عضلات بزرگ را را نیز تقویت کنید.

تمرینات قدرتی

با انجام تمرینات قدرتی به راحتی می توانید عضلات خود را پرورش داده و تقویت کنید.جالب است بدانید تمرینات قدرتی علاوه بر پرورش عضلات و افزایش قدرت شما، قادرند استخوان ها را نیز تقویت کنند.تمرینات قدرتی نیز خود به دو بخش دینامیک و استاتیک تقسیم بندی می شوند؛ تمرین دینامیک یا فعال که به ایزومتریک نیز معروف است که یک سری از حرکات دینامیک برای درگیر شدن عضلات از جمله؛ پرس پا، درازنشست، پرس پا و پرس سینه انجام می شود.تمرینات استاتیک نیز با منقبض کردن عضلات خاص و بدون حرکت نگه داشتن مفاصل، عضلات را محکم و قوی می کنند.

انجام تمرینات دایره ای

تمرینات دایره ای ترکیبی از تمرینات هوازی و قدرتی است. با انجام تمرینات مانند دویدن بین تمرینات قدرتی می توانید به آسانی انعطاف پذیری خود را افزایش دهید و در عین حال کالری بیشتری نیز بسوزانید.با دویدن بین تمرینات ضربان قلب را می توانید بالا نگه دارید و با انجام تمرینات بیشتر عضلات را تقویت کرده و آنها را بسازید.برای انجام تمرینات دایره ای معمولا تمرینات انعطاف پذیری، قدرتی پویا و تمرینات قدرتی ایستا را با هم ترکیب می کنند تا از یکنواختی تمرینات کم کنند و شما با انجام این تمرینات به پیگیری ورزش بیشتر علاقه مند شوید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()