09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 15 تير 1396 در ساعت 18 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر بدنبال آب کردن چربی های میانی ناحیه شکم می باشید تردمیل دقیقا همان وسیله ای است که این امکان را به شما می دهد.به دور از بحث زیبایی و تناسب اندام چربی های شکمی بیماری زاترین و خطرناک ترین نوع چربی های بدن می باشند مخصوصا در مورد بانوان چرا که این چربی ها تولید هورمون های مردانه میکنند که باعث رویش موهای زائد و حتی ناباروری می شود.

چربی های شکم ارگان هایی مثل قلب ,کبد,روده را مورد تهدید قرار می دهد,زمانی که با رژیم غذایی زیاد نمیتوانید کاهش وزن دلخواهتان را داشته باشید و هنوز چربی شکم باقی مانده اینجاست که باید به سراغ ورزش بروید.

تردمیل وسیله ای است که به شما این امکان را میدهد که در هر حالتی در منزلتان بدوید و یا پیاده روی کنید حتی در هنگام تماشای سریال مورد علاقه تان یا گوش دادن به موزیک دلخواهتان در محیط امن خانه می توانید ورزش کنید.

بهترین برنامه برای استفاده از تردمیل برنامه ای است که اصل تنوع تمرین در آن رعایت شود, ضمن اینکه برای رسیدن به مرحله چربی سوزی باید ورزش خود را تا 30 دقیقه ادامه دهید ,که به ورزشی که بیش از 30 دقیقه و در شدت متوسط انجام می شود ورزش هوازی می گویند که برای کاهش وزنتان باید در هفته 4 مرتبه ورزش هوازی را انجام دهید.قبل از رفتن بر روی تردمیل کفش مناسب بپوشید و 10 دقیقه با حرکات پویا بدن خود را گرم کنید البته میتوانید گرم کردن را روی تردمیل انجام دهید.

شیب تردمیل را بر روی صفر درجه بگذارید و راه بروید و هر سه دقیقه یکبار سرعت خود را افزایش دهید تا به 7 کیلومتر در ساعت برسید.سپس میتوانید شیب و سرعت را افزایش داده و هرگاه خسته شدید استراحت پویا انجام داده یعنی سرعت دستگاه را کاهش دهید.در هنگامی که روی تردمیل دیجیتال هستید به مانیتور مقابلتان توجه کنید و اجازه دهید ضربان قلبتان به 200 برسد که این درجه برای افراد جوان و سالم در نظر گرفته شده است و سایر افراد باید با پزشک مشورت کنند.

پس از اتمام ورزش سرعت خود را تا عدد 4 پایین بیاورید و سه دقیقه در این حالت راه بروید سپس آرام سرعت را به صفر رسانده و هنگامی که از تردمیل پایین آمدید با حرکات کششی ایستا بدن خود را سرد کنید.

اهمیت از دست دادن چربی های شکم:

از دست دادن چربی های شکم علاوه بر اینکه برای سلامت اهمیت دارد باعث زیبایی و تناسب اندام نیز می شود.چربی های زیر شکم به دو صورت دیده می شوند زیرپوستی و درون شکمی.

چربی زیر پوستی شامل چربی می شود که می توانید ببینید ,چربی درون شکمی می تواند خطرناک باشد زیرا آن در اطراف قسمت های مهم مانند کبد روده و... یافت می شود.چربی درونی بیماری زا است و از دست دادن این نوع چربی مهم تر میباشد و با انجام فعالیت روی تردمیل می توان این چربی خطرناک را مهار کرد.

فاصله زمانی:

آب کردن چربی دور شکم در یک بازه زمانی توسط تردمیل امکان پذیر می باشد.طبق نظریه کنترل و پیشگیری بیماری ها کاهش وزن سالم 453 تا 906 گرم در هفته می باشد.با استفاده از تردمیل میتوانید کاهش چربی را در میانه بدن و شکم متمرکز کنید و شما برای رسیدن به کاهش وزن 906 گرم در هفته می بایست روزانه 30 دقیقه با تردمیل فعالیت کنید.برای از بین رفتن چربی های دور شکم تمرین های با وقفه مناسب تر هستند.

نمونه ای از برنامه تمرینی ترکیبی از راه رفتن و دویدن از دانشگاه Duke آمریکا:

√ در 5 دقیقه اول با سرعت 3.5 و شیب 1 درجه

√ در 5-10 با سرعت 4 و شیب 2 درجه

√ در 2 دقیقه بعدی سرعت را به 6.5 رسانده و1 درجه شیب را کاهش دهید

√ یک دقیقه بعدی با همان شیب ثابت سرعت را به 3.5 کاهش دهید

√ تا رسیدن به زمان 30 دقیقه هر دو دقیقه یکبار با ثابت نگه داشتن شیب سرعت را به 6.7 رسانده

√ این بین هر یک دقیقه سرعت را با 3.5 تنظیم نمایید

√و در 5 دقیقه آخر (یعنی تا 35 دقیقه آخر) با سرعت 3.5 و شیب صفر به تمرین پایان دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
4 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()