09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 3 شهریور 1397 در ساعت 45 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای رسیدن به تناسب اندام باید ورزش منظمی انجام دهید و برای سریع تر کردن این راه بهترین کار استفاده از دستگاه های ورزشی است. دستگاه های ورزشی قادرند میزان فعالیت و کارایی بدن را تا حد زیادی بالا ببرند و باعث افزایش استقامت بدن به خصوص سیستم قلبی و عروقی شوند. تمام دستگاه های ورزشی برای تمرینات ورزشی مناسب هستند و این شما هستید که باید بدانید هدفتان از انجام دادن ورزش با این دستگاه ها چیست؟

اگر هدفتان کم کردن وزن و سوزاندن چربی های اضافی است، برای گرفتن نتیجه مطلوب تر باید برنامه مناسبی داشته باشید و اگر وزن متناسبی دارید هدفتان خوش فرم کردن بدنتان است و می خواهید حجم عضلاتتان زیاد شود نیز باید برنامه مخصوصی تهیه کنید و از مربی حاذقی کمک بگیرید. در این مقاله قصد داریم با یکدیگر بررسی کنیم تا بدانیم برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام دستگاه های ورزشی می توانند کمکی به ما کنند یا خیر؟

تجربیات و تحقیقات نشان داده اند که یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن و لاغر شدن استفاده از دستگاه های بدنسازی است و البته باید بدانید کدام یک از دستگاه های ورزشی این کار را بهتر برای ما انجام می دهند و می توانیم از آنها کمک بگیریم.

انتخاب اینکه کدام دستگاه بهترین است کمی مشکل می باشد و با تمام آنها می توانید تمرین خوبی را انجام دهید و فقط این هدف شماست که بهتر بودن دستگاهی را مشخص می کند. برای انجام چربی سوزی و رسیدن به لاغری به شما توصیه می شود از دستگاه های هوازی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی بیشتر استفاده کنید تا در مرحله اول تمرینات بتوانید چربی های اضافی بدنتان را کاهش دهید.

دستگاه الپتیکال

دستگاه الپتیکال با مفاصل بسیار ملایم رفتار می کند و با استفاده از آن میتواند با سرعت بیشتری تعداد ضربان قلبتان را افزایش دهید. یکی از ویژگی هایی که الپتیکال دارد آن است که شما با یک دستگاه ورزشی به طور هم زمان می توانید هم بالا تنه و هم پایین تنه خود را تمرین دهید و چربی های آنها را وادار به حرکت کنید.

برای اینکه بتوانید با این دستگاه تمرین ایده آلی داشته باشید، بهتر است مقاومت دستگاه را افزایش داده و حتی المقدور به دستگاه شیب دهید. زمانی که آمادگی جسمانیتان بالا رفت می توانید سرعت و تعداد ست های خود را نیز افزایش دهید تا دچار مشکل خاصی نشوید.

دوچرخه ثابت دستگاهی است که تنبلی با آن آسان است و باید مراقب این قضیه باشید. ممکن است با شل کردن مقاومت، رکاب زدن راحت و بی حالی انجام دهید که نه تنها برای بدن شما هیچ فایده ای ندارد بلکه ممکن است به اندام های شما به خصوص مفاصل آسیب های جدی وارد کند.

دوچرخه ثابت تان را تنظیم کنید تا رکاب زدن درستی داشته باشید. زمانی که بر روی دوچرخه ثابت رکاب میزنید باید به پاها و ریه‌هایتان فشار بیاورید و انگار ماشینی در حال تعقیب کردن شماست تا جایی که نتوانید به درستی نفس بکشید. لازم نیست این کار را برای مدت طولانی انجام دهید و بهتر است در بین ست ها چند دقیقه ای به خودتان استراحت دهید. با انجام دادن این کار با کمک دوچرخه ثابت میتوانید خیلی سریع چربی‌هایتان را بسوزانید.

زمانی که آمادگی جسمانی خوبی داشتید میتوانید دیگر از زین این دستگاه استفاده نکنید و تمریناتی را هم بدون نشستن و به صورت ایستاده انجام دهید تا با این کار ساق پاهای شما نیز تقویت شده و عضلانی شوند. بهتر است تمرینات اینتروالی داشته باشید یعنی سه دقیقه با سرعت زیاد رکاب بزنید و دو دقیقه سرعت آن را کم کنید و این کار را تا اتمام زمان تمرینتان ادامه دهید.

تردمیل

تردمیل یکی از بهترین دستگاه های هوازی است که می تواند شما را در راه رسیدن به تناسب اندام یاری کند. شاید در وهله اول کار با این دستگاه ساده به نظر برسد و جالب است بدانید هستند افرادی که نمی توانند به درستی از این وسیله استفاده کنند و به نتیجه درستی نیز برسند.

تردمیل دستگاهی است که میتواند سرعت متنوعی را در اختیار شما قرار دهد و اکثر افراد برای انتخاب سرعت در تمریناتشان دچار مشکل می شوند. تردمیل های امروزی دارای برنامه های متنوعی هستند که بنا به آمادگی جسمانیتان می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

خوشبختانه این دستگاه ها در خانه نیز قابل استفاده می باشند و می توانید با تهیه آنها در خانه نیز ورزش مناسب و خوبی را برای رسیدن به اهدافتان انجام دهید. تمرینات هوازی نیاز به تکرار دارند و بهتر است این ورزش ها را به صورت متداوم تکرار کنید و با بالا رفتن آمادگی جسمانی تان تمرینات قدرتی را نیز انجام دهید.

انجام دادن چگونگی یا حتی مدت زمان تمرینات ورزشی با دستگاه های هوازی و ورزشی در خانم ها و آقایون متفاوت است و باید با آنها آشنا شوید. اگر جزو افرادی هستید که رسیدن به لاغری هدفتان است باید بدانید که بهتر است ابتدا برای رسیدن به تناسب اندام از دستگاه های هوازی استفاده کنید و سپس بعد از رسیدن به این هدف از ورزش های قدرتی برای سفت کردن عضلات بدن، در کنار ورزش هوازی کمک بگیرید تا شاهد نتایج خوبی باشید.

ورزش را به شکل عادت برای خود تبدیل کنید تا نتوانید آن را ترک کنید. برای خانه دستگاه ورزشی مانند تردمیل تهیه کنید تا بتوانید فارغ از کارهای روزانه و شلوغی های زندگی در هر ساعت از شبانه روز که فرصت پیدا کردید ورزش کنید و این کار به نفع سلامتی شما خواهد بود.

اگر از انجام دادن ورزش زود خسته می شوید بهتر است به جای ترک آن به فکر راه حل باشید. به طور مثال سعی کنید در زمان انجام دادن ورزش به موسیقی محرک و دوست داشتنی خود گوش دهید تا متوجه گذر زمان نشوید و بتوانید مدت طولانی تری ورزش کنید یا تردمیل و هر دستگاه ورزشی دیگری را جلوی تلویزیون قرار دهید تا با تماشای آن سرگرم باشید.

در زمان انجام دادن ورزش و طی کردن دوره لاغری تان از تغذیه مناسبی استفاده کنید و غذاهای پرکالری نخورید. بهتر است از میوه و سبزیجات تازه مانند: خیار، کرفس، کاهو و ... بیشتر استفاده کنید تا به ترمیم استخوان، مفاصل و غضروف ها نیز کمک شود. زمانی که با دستگاه هایی مانند: تردمیل و دوچرخه ثابت و ... ورزش انجام می دهید بعد از تعرق مواد سمی و اضافی از بدنتان خارج خواهد شد که میتواند باعث بهبود جوش و تمام بیماری های پوستی نیز شود و با تولید کلاژن بیشتر سبب جوان ماندن پوست شما می شود. هر فردی با هر سن و سالی که باشد باید ورزش منظم و با برنامه ای انجام دهد تا بتواند ضمن حفظ تناسب اندام خود سلامتی اش را نیز ارتقا دهد.

گرم کردن بدنتان قبل از شروع ورزش را فراموش نکنید، حتی اگر می خواهید 30 دقیقه بر روی تردمیل پیاده روی کنید صرف اینکه تردمیل گوشه اتاقتان است به یکباره بر رو ی آن نروید و ورزش سنگینی انجام ندهید، زیرا در این صورت دچار مشکل خواهید شد. بعد از اتمام ورزشتان نیز بدن را حتی شده در حد 2 تا 3 دقیقه در اصطلاح سرد کنید و به یکباره ورزش را رها نکنید. تا میتوانید ورزش های هوازی انجام دهید و این ورزش را در الویت ورزش های دیگرتان انجام دهید تا علاوه بر رسیدن به تناسب اندام بتوانید از به وجود آمدن بیماری ها نیز پیشگیری کنید و همیشه سرحال بمانید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()