09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 29 دی 1397 در ساعت 6 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

احساس گرسنگی حسی است که در زمان شروع برنامه تناسب اندام در اصطلاح با داشتن رژیم غذایی به سراغ تان خواهد آمد. سوال اینجاست که آیا می توانیم اقداماتی انجام دهیم تا جلوی گرسنگی مان را بگیر مو به رژیم غذایی مان پایبند باشیم؟ پایبندی به رژیم همیشه آسان نیست و گاهی وسوسه ها ما را ول نمی کنند. خوردن انواع فست فودها، شیرینی جات، نوشابه ها و … از مواد غذایی هستند که خوردن آنها به بدن ضرر زیادی می رساند و باید تمرین کنیم تا بتوانیم مقابل آنها ایستادگی نماییم و اما آیا راه حلی برای طی کردن این مسیر به آسانی نیز وجود دارد؟

از انگیزه دادن هر روز به خودتان دست نکشید و برای خود فهرستی از دلایل لاغری تهیه کرده و سعی کنید در مقابل دیدتان قرار دهید تا حداقل روزی یک بار چشم تان به آن بیفتد و بتوانید مرور کنید که این راه سخت را به چه دلایلی انجام می دهید. برای غذا خوردن زمان مخصوصی قرار دهید و هیچ وقت سعی نکنید با عجله و هول هولی غذا بخورید و همیشه سعی کنید به صورت نشسته و آرام غذای تان را بخورید. در آرامش متوجه خواهید شد که چه چیزی و چه مقداری خورده اید و در ضمن از غذای تان نیز لذت خواهید برد.

از برنامه غذایی مناسبی پیروی کنید و هر روز به خودتان پاسخگو باشید و خودتان را کنترل نمایید. کشیدن وزن یکی از راه های هدایت و کنترل وزن است و اگر تمایل دارید کارهای روزانه و فعالیت های خود را با دیگران از هر راهی مایلید به اشتراک بگذارید تا سبب تشویق شما نیز شود و برای ادامه راه مصمم تر شوید. برنامه غذایی سختی را انتخاب نکنید و سعی کنید برنامه مطابق سلیقه و میل خودتان باشد و شامل تمام مواد غذایی شود. بعد از خوردن شام یا ناهارتان مسواک بزنید تا تمایل و میل خوردن شما کمتر شود و سمت هله و هوله خوردن نروید.

با خودتان مرور کنید و این را باور داشته باشید که گرسنگی مشکل بزرگی نیست و چیزی نیست که نتوانید آن را تحمل کنید. گرسنگی را می شود تحمل کرد و برای یک روز این وضعیت را امتحان کنید و ناهار میل نکنید و فقط به خوردن میان وعده ای سبک بسنده کنید تا این حالت کم کم برای شما عادی شود.

گاهی حس گرسنگی شما اشتباه است و بدن شما در واقع تشنه است و با هر احساس گرسنگی به سمت غذا نروید و در ابتدا لیوانی آب بنوشید تا بتوانید حس بین تشنگی و گرسنگی را کم کم تشخیص دهید. برنامه‌ی غذایی برای بدن مفید است که شامل غذای اصلی و میان وعده البته حجم بسیار کم باشد و شما ساعت های طولانی زمانی که آمادگی ندارید گرسنه نباشید.

به یاد داشته باشید همیشه به خود و حس و میلی که دارید اهمیت دهید و این را در نظر داشته باشید که همه‌چیز کالری نیست و باید عادت های نادرست خود را ترک کنید. هر وقت به برنامه غذایی تان پایبند بودید خود را تشویق کنید و تا مقاوم تان بیشتر از قبل شود. برای اینکه کمتر احساس گرسنگی داشته باشید پروتئین بیشتری بخورید. پروتئین باعث می شود و مدت زمان بیشتری سیر بمانید و مانع احساس گرسنگی کاذب شما خواهد شد. پروتئین مانند گوشت و مرغ مدت زمان بیشتری می خواهد تا هضم شود و به همین دلیل هم برای استفاده در طول رژیم شما مناسب تر می باشند.

زمانی که خیلی گرسنه بودید و نتوانستید تحمل کنید بهتر است میوه میل کنید. میوه علاوه بر اینکه ویتامین های زیادی به بدن تان خواهد رساند سبب می شود مدت زمان بیشتری سیر باشید. فروکتوز در میوه وجود دارد و می تواند گلیکوژن کبد را تامین کند و با قرار دادن میوه در برنامه غذایی سبب کاهش وزن خوبی در بدن تان خواهید شد. البته به یاد داشته باشید که میل کردن میوه کامل به نفع شما خواهد بود و از خوردن آب میوه که فقط کالری زیادی را وارد بدن شما می کند دوری کنید.

سعی کنید در غذاهایتان فیبر بیشتری مصرف نمایید. فیبر باعث می شود شما کمتر و دیرتر احساس گرسنگی کنید. فیبر مدت زمان بیشتری در داخل معده شما می ماند و این حالت کمک می کند تا شما مدت زمان بیشتری حس گرسنگی نداشته باشید. پس تا جایی که می توانید میوه و سبزیجات و غذاهایی که فیبر زیادی دارند را مصرف کرده تا هم به پوست و شادابی بدن تان کمک نمایید و هم برای مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید.

در مصرف چربی ها دقت داشته باشید و به اندازه نرمال چربی مصرف نمایید. مقدار کمی از چربی برای بدن لازم است و وجود بسیار کم روغن از گرسنگی زیاد شما جلوگیری خواهد کرد. انجام دادن ورزش را فراموش نکنید. حتی اگر نیم ساعت هم می توانید بر روی تردمیل خانگی این کار را انجام دهید. برنامه های از پیش تعیین شده که در تردمیل خانگی تعبیه شده است به شما کمک می کند تا اصولی ورزش را بدون مربی و کمکی انجام دهید. ورزش کمک می کند تا بتوانید گرسنگی را کنترل کنید.

ورزش سرعت مغز را افزایش می دهد و سیگنال های گرسنگی دیرتر به مغز خواهند رسید و شما کمتر احساس گرسنگی دارید. سعی کنید رژیم غذایی انعطاف پذیری داشته باشید تا اجازه ندهید بدن تان بیش از اندازه دل تان مواد غذایی را بخواهد و نسبت به آن ولع پیدا کنید. پس با یک برنامه غذایی درست و انجام دادن ورزش روزانه گرسنگی تان را کنترل کرده و به تناسب اندام و کاهش وزن دلخواه تان برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()