09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396 در ساعت 8 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تصمیم به شروع یک فعالیت ورزشی خاص اولین گام برای ایجاد عادت به انجام ورزش می باشد.همانگونه که می دانید ورزش فواید زیادی برای بدن شما دارد و سبب می گردد که شادتر و سالم‌تر زندگی کنید ‌و همچنین باعث می شود که طول عمر شما بیشتر گردد.همه این فواید برای افراد عالی می باشد به همین خاطر بسیاری تصمیم می گیرند که هر چه زودتر ورزش کردن را شروع کنند اما هر روز و به دلایل مختلف آن را به تعویق می اندازند.این که شما تنها به انجام ورزش فکر کنید و در این باره هیچ اقدامی نکنید سودی برای بدن شما نخواهد داشت. بنابراین باید دست از فکر کردن بردارید و به شیوه عملی اقدام کنید!

در گام اول تلاش کنید تا تحرک خود را افزایش دهید.در طول روز سعی کنید که کم تر از وسایل نقلیه، آسانسور و پله برقی استفاده کنید بیشتر به پاهایتان متکی باشید و قدم بزنید این شروع خوبی برای فعالیت داشتن است.در حقیقت ایجاد یک برنامه تمرینی خاص و پایبندی به آن آسان تر از چیزی ست که تصور می کنید.تهیه یک دستگاه ورزشی از قبیل تردمیل و قرار دادن آن در منزل سبب می گردد که انگیزه ورزش کردن در شما ایجاد شود.به این ترتیب شما در هر ساعت از شبانه روز و بدون توجه به وضعیت آب و هوایی و یا تاریکی شب می توانید در منزل و با آرامش خاطر به انجام ورزش بپردازید.

برای تبدیل ورزش به یکی از عادات زندگی خود نباید آن را بیش از اندازه پیچیده نمایید

برای قرار دادن ورزش در زندگی خود نیازی نیست که هزینه های هنگفتی را برای عضویت در باشگاههای بدنسازی بپردازید یا از وسایل گران قیمت ورزشی، پودرها و مکمل ها استفاده نمایید. برای اینکه بتوانید ورزش کردن را همیشه دنبال کنید آن را زیاد پیچیده نکنید سعی کنید به طریقی ورزش کنید که همیشه در دسترس تان باشد.پیاده روی و دویدن از جمله ورزش هایی ست که نیاز به تجهیزات زیادی ندارد و از ورزش های هوازی بسیار مفید برای شما می باشد .اگر در اطراف منزلتان مکان مناسب برای پیاده روی و دویدن وجود ندارد می توانید با خرید تردمیل از مزایای بی شمار این ورزش پرطرفدار بهره مند گردید.

سعی کنید فعالیت ورزشی را انتخاب کنید که از انجام آن لذت می برید

ورزش کردن برای دستیابی به آمادگی بدنی، سلامتی و تناسب اندام از جمله فعالیت هایی ست که شخصی بوده و باید متناسب با روحیه فرد انتخاب شود.شما نباید یک ورزش را تنها به این دلیل انتخاب کنید که طرفداران زیادی دارد یا ورزش مورد علاقه دوست صمیمی تان است.بلکه باید ورزشی را انتخاب کنید که سرگرم کننده باشد و از انجام آن لذت ببرید تا بتوانید آن را به صورت همیشگی دنبال کنید.این فعالیت می تواند پیاده روی، استفاده از دوچرخه ثابت ،شنا و حتی یک ورزش قدرتی نظیر وزنه برداری باشد.البته بعضی افراد ترجیح می دهند که بطور همزمان در چند رشته ورزشی فعالیت کنند که این هم می تواند بسیار مفید باشد.

در خصوص عادتهای ورزشی خود صحبت کنید

سعی کنید در مورد عادات ورزشی خود با یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان که در این زمینه مشوق تان هستند صحبت کنید یا اگر کسی را ندارید خودتان به تنهایی روال کاری تان را بررسی کنید.شما می توانید برای این کار زمان مشخصی را تعیین نمایید مثلاً اول یا آخر هر ماه. یک لیست از سؤالاتی که دارید تهیه کنید و آنها را بررسی نمایید مثلاً: آیا ورزش خود را به طور مرتب دنبال می‌کنید؟ پیشرفت شما تا ایجای کار چطور بوده است؟ کدام قسمت فعالیت را به شیوه بهتری انجام می دهید؟ کدام قسمت کار برایتان دشوارتر است؟ برگزاری این جلسات به شما انگیزه بیشتری برای پیشرفت در کارتان می دهد.بعلاوه به شما کمک می نماید تا پیشرفت‌ کارتان را بررسی کرده و در صورت نیاز برنامه ورزشی تان را تغییر دهید.

در دست گرفتن امور

این تصمیم شماست که می خواهید سالم زندگی کنید و یا با استفاده از تغذیه نامناسب و انجام ندادن ورزش ناسالم زندگی نمایید.پس سعی کنید تا دیر نشده عادات غذایی نامناسب خود را کنار بگذارید و به ورزش کردن روی بیاورید.اگر تصمیم گیری برایتان سخت است یا به برنامه ورزشی خود پایبند نیستید می توانید به صورت گروهی ورزش کنید یا به یک گروه دو ملحق شوید و با دوستتان تمرین کنید به این ترتیب در شما انگیزه ای برای ادامه تمرینات ایجاد می گردد.سعی کنید سلامتی، تغذیه مناسب و انجام ورزش را علاوه بر خود برای اعضای دیگر خانواده خود به بخشی از زندگی تبدیل کنید و به آرامی از این شیوه سالم زیستن لذت ببرید.

ورزش را به یکی از عادات زندگی خود تبدیل کنید و به عنوان یک کار سخت به آن نگاه نکنید

اگر به ورزش به چشم یک کار سخت و شاق نگاه کنید هیچوقت نمی توانید آن را به صورت یکی از عادات زندگی خود در آورید. ورزش را باید با لذت انجام دهید و به عنوان روشی برای دستیابی به زندگی سالم به آن نگاه کنید.همانطور که افراد بدون غذا نمی توانند زنده بمانند، داشتن یک زندگی سالم نیز بدون ورزش ممکن نیست.ورزش ضرورتی ست که انجام آن زندگی شما را بهتر خواهد کرد.وقتی که به این نتیجه رسیدید ورزش به یک عادت و لذت زندگی تبدیل می شود و نه یک کار سخت و عذاب آور.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
8 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()