09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 21 تير 1396 در ساعت 13 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پیاده روی ساده بهترین روش برای کالری سوزی و چربی سوزی افرادی می باشند که آمادگی جسمانی لازم را ندارند و تازه ورزش را شروع کرده اند. زمانی که تازه کار هستید و مدت زمان زیادی از شروع ورزشتان نمی گذرد، بهتر است در ابتدا فعالیت های ملایم ولی تدریجی و مداوم انجام دهید تا بدن آمادگی بیشتری پیدا کند.درست است که انجام ورزش با شدت بالا و سرعت بیشتر می تواند ما را زودتر به اهداف مورد نظرمان برساند، اما ممکن است خطرات زیادی را برای سلامتی ما به دنبال داشته باشد و ما را دچار مشکل کند.

همان طور که می دانید پیاده روی برای رسیدن به تناسب اندام و ارتقای سلامتی بسیار ورزش مفیدی است و اما خطرات انجام دادن پیاده روی و ورزش نادرست برای بدن به ویژه عضلات و استخوان ها بسیار زیاد است.پیاده روی متناسب سبب بالا رفتن جریان خون به طور یکنواخت در تمام بدن می شود و از تجمع چربی یا حتی آب در نقطه ای از بدن جلوگیری خواهد کرد.

اساسی ترین سوالی که قبل از شروع پیاده روی و فعالیت معمولا پرسیده می شود، آن است که با چه سرعتی باید راه رفت تا هم بدن آسیبی نبیند و هم با کمک پیاده روی بتوانیم وزن را نیز کاهش دهیم.اگر بیرون از محیط خانه ورزش می کنید باید به نکات زیادی مانند؛ آب و هوا، زمینی که بر روی آن راه می روید و ... توجه کنید تا دچار مشکلی مخصوصا در این هوای گرم نشوید و روزها درگیر مریضی نباشید.

بهترین کار ممکن برای اینکه بتوانید در هر شرایطی ورزش و پیاده روی خود را انجام دهید، استفاده از تردمیل است. با کمک تردمیل می توانید در هر شرایط آب و هوا، آلودگی هوا، شلوغی و ... پیاده روی انجام دهید.تردمیل های امروزی دارای برنامه های از پیش تعیین شده هستند که با انتخاب یکی از آنها می توانید سریع ورزش را شروع کنید و نیازی هم به مربی نخواهید داشت و مربی ماهری در خانه همیشه همراهتان است.

پیاده روی صحیح و مفید برای بدن، پیاده روی است که در ابتدا با سرعت کنترل شده و پایین شروع شود و بعد از آن با بالا رفتن آمادگی جسمانی کم کم سرعت را افزایش دهید.حتما تا به حال شنیده اید بهتر است روزی 45 دقیقه از زمان خود را به انجام پیاده روی اختصاص داد. بعد از اینکه بدن را آماده کردید می توانید به مدت زمان ورزشتان توجهی نکنید و شدت تمرینات را ملاکی برای اندازه گیری مفید بودن پیاده روی مورد توجه قرار دهید.

تنظیم سرعت زمانی که بر روی تردمیل پیاده روی انجام می دهید راحت تر است و می توانید از تمرینات تناوبی استفاده کنید. تردمیل ها معمولا بر روی مانیتورهای خود سرعت، مسافت و میزان کالری که می سوزانید را نشان می دهند که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

فراموش نکنید که بدن خیلی سریع به وضعیتی عادت خواهد کرد و بعد از مدت کوتاهی باید در تمرینات خود تنوع ایجاد کنید و شدت پیاده روی را در طی تمرین مدام تغییر داده تا بتوانید نتایج دلخواه را بدست آورید.اگر به هر دلیلی نمی توانید شدت پیاده روی را بالا ببرید و مشکل مفصلی یا کمر درد دارید به بدنتان زیاد فشار نیاورید، همین که یک جا نشستن را انتخاب نکنید بزرگترین کار را انجام داده اید.

می توانید با شدت ملایم بر روی تردمیل که این روزها به ضربه گیرهای حرفه ای مجهز شده اند، راه بروید و مدت زمان تمرین را طولانی تر کنید تا بتوانید به اهداف خود برسید.در زمان انجام دادن پیاده روی به چند نکته که در ادامه برای یادآوری شما آورده شده است، حتما دقت کنید؛

*در زمان راه رفتن یا دویدن به تعداد ضربان قلب توجه کنید تا به بیشتر از ظرفیت خود نرسد و شما را دچار مشکل نکند.

*در ابتدای شروع ورزشتان حتما بدنتان را گرم کرده و با سرعت پایین حرکت کنید یا اگر از تردمیل استفاده می کنید سرعت کم تردمیل را انتخاب کنید.

*اگر در بین تمرینات بتوانید حرکات کششی یا قدرتی انجام دهید به کاری سوزی بدنتان کمک زیادی کرده اید و زودتر به نتایج دلخواهتان خواهید رسید.

*در پایان تمرینات نیز 5 دقیقه آخر را به سرد شدن بدنتان اختصاص دهید تا بدن آرام آرام سرد شده و شوکه نشود.

برای بدست آوردن تنی سالم و زندگی با کیفیتی بالاتر، فعالیت بدنی را فراموش نکنید و با هر وزنی که دارید ورزش کنید و راه بروید و یک جا نشینید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()