09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 9 خرداد 1396 در ساعت 44 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با انجام دادن ورزش روزانه و رعایت رژیم غذایی به راحتی می توانید به تناسب اندام و سلامتی برسید.در زمان انجام دادن ورزش باید نکاتی را رعایت کرده تا بتوانید از فعالیت های خود بهترین نتیجه را دریافت کنید. در ادامه این مقاله این نکات را به شما یادآوری خواهیم کرد.

ورزش را تفریح ببینید

در زمان انجام دادن ورزش بهتر است این کار را به چشم تفریح ببینید و سعی کنید از انجام دادن ورزش لذت ببرید. زمانی که شما از انجام دادن ورزش لذت ببرید، انگیزه شما برای اجرای کامل حرکات ورزش افزایش پیدا می کند و این زمان برای شما لذت بخش تر خواهد بود.

اجتماعی باشید

برای اینکه انگیزه بیشتری برای انجام دادن ورزش داشته باشید، بهتر است دیگران را از طریق راه های مختلف از هدفهایتان آگاه کنید و با نظرات و پیشنهادات آنها همراه شوید. این کار را می توانید به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مختلف در کمترین زمان انجام دهید و انگیزه خود را برای انجام دادن ورزش بالا ببرید.

در هر مکان که توانستید ورزش کنید

در کوچکترین فرصتی که بدست می آورید، ورزش روزانه خود را انجام دهید. می توانید حرکات کششی و نرمشی را به راحتی در هر مکانی انجام دهید. برای انجام دادن ورزش لزومی ندارد حتما به باشگاه بروید یا از خانه خارج شوید، می توانید با تهیه دستگاه های هوازی مانند تردمیل ، دوچرخه ثابت ، اسکی فضایی و ... در خانه ورزش مفیدی انجام دهید و اهداف مورد نظرتان را با جدیت و بدون وقفه دنبال کنید.با استفاده از دستگاه های هوازی خانگی به دور از آلودگی هوا، ترافیک، سرما یا گرمای هوا ورزش روزانه را به طور مرتب انجام دهید و سبب ارتقای سلامتی و تناسب اندام شوید.

تشویق را فراموش نکنید

با بیان کردن جملات مثبت و انرژی بخش به خودتان روحیه بدهید و باعث بالا رفتن انگیزه خود برای ارتقای سلامتی شوید.

ورزش را در چند ست انجام دهید

برای اینکه از ورزش کردن خسته نشوید و انگیزه بیشتری برای ادامه دادن آن داشته باشید، بهتر است مدت زمان ورزش را به چند ست در طی یک روز تقسیم کنید.برای انتخاب مدت زمان ست های ورزش باید توجه داشته باشید توانایی شما در چند دقیقه بالا و مفید خواهد بود. به طور مثال می توانید هر ست را 5 تا 10 دقیقه در نظر بگیرید، مثلا صبح 10 دقیقه، ظهر 10 دقیقه و بعدازظهر نیز 10 دقیقه ورزش کنید تا هم بتوانید ورزش روزانه خود را به طور کامل انجام دهید و هم به بدن خود فشار زیادی را تحمیل نکنید.

نوشیدنی ورزشی استفاده نکنید

اگر به طور حرفه ای ورزش انجام نمی دهید، نیازی به استفاده از نوشیدنی های ورزشی ندارید. این نوشیدنی ها کالری زیادی دارند و به بدن انرژی بیشتری می دهند که اگر در ابتدای راه باشید و نتوانید ورزش های سنگینی انجام دهید و این کالری ها را بسوزانید، بدتر این کالری های اضافی که دریافت می کنید باعث چاقی شما خواهند شد. برای اینکه در زمان ورزش کردن دچار کم آبی نشوید و نوشیدنی مصرف کنید، می توانید از آب و آبلیمو یا آب و خیار و ترکیبات بی ضرر دیگر استفاده کنید.

ترکیب ورزش های هوازی و قدرتی

اگر دوست دارید زودتر به نتایج دلخواه برسید، توصیه شده است ورزش های استقامتی را در کنار ورزش های هوازی انجام دهید و حتی آنها را با هم ترکیب کنید. به طور مثال می توانید از دوچرخه ثابت استفاده کنید و در بین ورزش چند دقیقه ای را به انجام دادن حرکات شکمی اختصاص دهید تا با این روش سریعتر به تناسب اندام برسید.

از انجام دادن ورزش های سخت دوری کنید

بعضی از افراد گمان می کنند تنها با انجام دادن ورزش های سخت است که می توانند به تناسب اندام بهتری برسند و از شر چربی های اضافی بدن خلاص شوند. این تفکر کاملا اشتباه است و شما حتی در هر روز از تمرینتان بتوانید 5 دقیقه هم اضافه تر ورزش کنید باز هم برای بدن شما مفید خواهد بود.لازم نیست به بدن فشار زیادی بیاورید و دچار مشکل شوید. اگر از تردمیل استفاده می کنید با بالا رفتن آمادگی جسمانی می توانید شیب تردمیل را افزایش دهید و سختی تمرینات را بیشتر کنید تا زودتر به نتایج دلخواه برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()