09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 19 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

چگونه از ورزش با تردمیل لذت ببریم ، راه رفتن و دویدن بر روی تردمیل به دلیل اینکه در فضای بسته انجام می شود به مرور موجب یک نواختی می شود و شما را از ورزش خسته می کند این امر موجب می شود که ادامه ورزش برای شما سخت و کسل کننده بشود . در ادامه مقاله ترفندهایی برای شما می گوییم که انجام آنها موجب می شود ورزشی با نشاط و دور از یا نواحتی داشته باشید.

1. سرعت

به مدت طولانی با یک سرعت ثابت روی تردمیل حرکت نکنید زیرا هم بدن شما به آن سرعت عادت می کند و میزان سوزاندن کالری در شما پایین می آید و هم موجب یک نواختی در ورزش می شود همیشه سعی کنید سرعت را زیاد و کم کنید تا کالری بیشتری بسوزانید البته به این موضوع دقت کنید تغییر ناگهانی و بیش از حد سرعت می تواند موجب از دست دادن تعادل و اسیب دیدگی شما شود پس در این کار دقت کنید .

2. موسیقی

در هنگام ورزش با تردمیل به موسیقی مناسب گوش دهید زیرا موجب می شود ذهن شما به موسیقی مشغول شود و به گذشت زمان در ورزش دقت نکنید .

3. تنوع

از دویدن با یک شیب ثابت و حالت یک نواخت دوری کنید ، تردمیل های امروزی دارای برنامه های متنوع برای ورزش هستند که می توانید از آنها کمک بگیرید و به ورزش خود تنوع دهید .

4. تلویزیون

اگر علاقه به تماشای تلویزیون دارید تردمیل خانگی خود را در وضعیتی قرار دهید که روبروی تلویزیون باشد و شما به راحتی بتوانید در هنگام ورزش تلویزیون تماشا کنید این امر موجب می شود که درگیر تماشا تلویزیون شده و بیشتر ورزش نمایید و دچار یک نواختی نشوید .

ارسال نظر

سهرابی :
3 0
با تشکر از مقاله خوبتون
مدیریت :
0 0
با سلام ممنون از نظر شما.
احمدزاده :
0 0
ایا استفاده از وسایلی مانند موبایل یا دسته بازی همزمان یا دویدن روی تردمیل خوب است؟
مدیریت :
0 0
با سلام .در صورتی که تعادل شما بر روی تردمیل به هم نخورد مشکلی ندارد .
علی :
0 0
سلام من با خواندن مقاله های مختلف سردرگم شدم در زمان ورزش با تردمیل بهتر از وسایل مثل تلویزیون و غیره استفاده کنیم یا به ورزش بپردازیم؟ لطفآ کمک کنید
مدیریت :
3 0
با سلام دوست عزیز در هنگام ورزش با تردمیل اگه روی ورزش خود تمرکز کنید هم درست تر ورزش می کنید هم نتیجه بهتری از ورزش خواهید گرفت. در مواردی که می گویند از وسایل دیگر استفاده کنید به دلیل خسته نشدن و دوری از یکنواختی ورزش با تردمیل است. امیدوارم جواب خود را گرفته باشید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
9 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()