09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 16 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از آنجایی که قالب و نوع پای افراد مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد، بهتر است تا قبل از انتخاب و خرید کفش مخصوص تردمیل به یک متخصص مراجعه کنید. اما چون بیشتر افراد این کار را نمی کنند ما در این مقاله به چند نکته که باید هنگام خرید کفش تردمیل در نظر داشت اشاره میکنیم.

*بهترین زمان برای خریدن کفش تردمیل بعد از ظهر می باشد زیرا در این زمان پا، دارای بالاترین حد ورم است در نتیجه زمان ورزش هم که پا دچار ورم و آماس می شود در کفش احساس ناراحتی نمی کند.

*راه رفتن و دویدن بر روی تردمیل با محیط خارج از منزل تفاوت دارد به همین خاطر کفشی که برای این منظور استفاده می شود هم باید متفاوت باشد. کفشی برای تردمیل مناسب است که نرم و دارای لایه باشد تا هنگام ورزش کردن راحتی پا را حفظ کند واز مصدومیت و ضربه احتمالی پیشگیری کند.

*برخی از افراد در ناحیه پای خود دچار مشکلاتی هستند که باید حتما قبل از خرید کفش تردمیل با پزشک خود مشورت کنند، زیرا ورزش کردن با کفش نا مناسب برای این افراد می تواند سبب حادتر شدن مشکل پاها شود.در کل پای همه افراد در یکی از دسته های زیر قرار میگیرد:اکثر افراد دارای پاهای نرمال هستند بیشر کفشها برای این دسته از افراد راحت و مناسب است.برخی نیز دارای کف پای صاف هستند،که منحنی کافی از پاشنه پا تا پنجه را ندارند در نتیجه هنگام راه رفتن برای حفظ تعادل قدم های خود را به داخل برمی دارند.عده ای دیگر نیز پاهای قوس داری دارند که به ناچار برای حفظ تعادل در هنگام راه رفتن پاهای خود را به سمت خارج می گذارند.بنابراین با توجه به نوع پا باید کفشی را برای استفاده از تردمیل انتخاب کرد که جلوی آسیب دیدن و ضربه به پاها گرفته شود.

*معمولاٌ کفش هایی که برای دویدن استفاده می شوند سبک هستند اما این کفشها اصولا دارای لایه های کافی نمی باشند، برای ورزش با تردمیل باید لایه های کفش بیشتر باشد بنابراین هنگام خرید برای این منظور باید بیشتر دقت کرد و گزینه های بیشتری را امتحان کرد تا هردو ویژگی سبکی و لایه بندی مناسب را باهم داشته باشند.

*از ویژگی های دیگر کفش مناسب تردمیل نرمی آن است، نرمی کفش سبب جذب عکس العمل تردمیل می شود . اگر کفش تردمیل نرمی کافی را نداشته باشد بعد از انجام ورزش، فرد احساس خستگی زیادی میکند و این امر ممکن است در زمان انجام ورزش یا انگیزه اش در ادامه تمرینات وقفه ایجاد میکند.

*کفش مناسب کفشی ست که ورزشکار حین تمرین درآن احساس راحتی میکند.اگر این حس در فرد ایجاد شود به ادامه تمرین کردن ترغیب می شود.پس در هنگام خرید کفش تردمیل عجله نکنید و به دنبال کفشی باشید که در آن احساس راحتی کامل را دارید.

*انعطاف پذیری از ویژگی های مهم کفش ورزشی ست در واقع کفشی از لحاظ انعطاف پذیری مناسب است که فرد استفاده کننده بعد از پایان تمرینات در ناحیه قوزک پا دچار برآمدگی و آسیب نشود. انعطاف کف کفش باید از ناحیه صاف کف پا (پنجه) باشد نه از ناحیه قوس آن. پس هنگام خرید به این نکته هم توجه کنید.

*دقت داشته باشید که دویدن بر روی تردمیل بدون کفش می تواند خطرناک باشد زیرا اصطکاک تسمه تردمیل و تولید گرمای آن موجب سوختن کف پای شما میشود. همچنین ممکن است از برخورد انگشتان پا به قسمت جلو یا کف دستگاه موجب آسیب دیدن پای شما شود.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()