09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 41 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای افرادی که در طول روز به دلیل شغل و نحوه زندگی خود تحرکی ندارند، علاوه بر مشکل چاقی و افزایش وزن امکان بروز اختلال در جریان خون آنها نیز وجود دارد. نشستن طولانی مدت پشت میز ادارات یا کلاس های مختلف و... سبب ایجاد مشکلات فیزیکی و دردهای عضلانی و استخوانی می گردد.گنجاندن ورزش در برنامه روزانه این افراد از بروز این مشکلات جلوگیری می کند.

داشتن جریان خون خوب برای تمام ارگانهای بدن مفید است و سبب خونرسانی مناسب به تمام اندامها می شود. این امر عملکرد حافظه را بهبود می بخشد، تمرکز را افزایش می دهد، سبب دفع راحتتر سموم بدن می شود، وضعیت مفاصل را بهبود بخشیده و در کل فواید بسیاری دارد.بنابراین انتخاب ورزش هایی که انجام آنها در بهبود عملکرد جریان خون موثر است بسیار مفید می باشد که در ادامه تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم.

پیاده روی بر روی تردمیل یا فضای باز

پیاده روی از بهترین ورزش هاست و برای بدن بسیار مفید می باشد.خصوصاً افرادی که فرصت رفتن به باشگاه را ندارند با پیاده روی کردن همان فواید و چه بسا فواید بیشتری نیز نصیب آنها میشود.انجام پیاده روی چه در فضای بیرون از خانه و چه در خانه و بر روی تردمیل در بهبود گردش خون نقش موثری دارد.انجام این ورزش به مدت 30 دقیقه در روز در بهبود عملکرد ارگانها خصوصاً گردش خون بسیار مفید است.

دوچرخه ثابت یا دوچرخه سواری در فضای سبز

دوچرخه سواری در هر دو حالت دوچرخه ثابت یا دوچرخه سواری در فضای باز به یک اندازه برای بدن مفید میباشد.انجام این ورزش به ویژه برای افرادی که در زندگی روزانه خود تحرک کافی ندارند بسیار خوب است و علاوه برتقویت عضلات پایین تنه در بهبود جریان خون در بدن موثر می باشد و انجام آن بسیار توصیه می گردد و یک تمرین قلبی عروقی خوب برای بدن محسوب میشود.

الپتیکال (اسکی فضایی)

ورزش اسکی فضایی نیز از جمله ورزشهای هوازی ست که برای تقویت قلب و پمپاژ بهتر خون به اندام ها بسیار مفید است. استفاده از این دستگاه برای انجام ورزش روزانه میزان ضربان قلب را بالا برده، اکسیژن مصرفی را افزایش می دهد و در نهایت سبب بهبود جریان خون در بدن می شود.

شنا

برای افرادی که دوست دارند به ورزش به عنوان یک سرگرمی نگاه کنند و علاوه بر فایده آن لذت نیز نصیب آنها شود شنا کردن بهترین انتخاب می باشد. این ورزش علاوه بر فواید جسمی زیادی که برای بدن دارد لذت بخش می باشد و برای بهبود خون رسانی به تمام ارگانهای بدن مفید است.

ورزشهای ایروبیک

ایروبیک از جمله ورزشهایی می باشد که در بهبود جریان خون بدن بسیار موثر است.بنابراین برای افرادی که علاقه به ورزشهای گروهی و پر هیجان دارند می تواند جذاب نیز باشد.البته هر گاه صحبت از ایروبیک و ورزشهای هوازی به میان می آید استفاده از اسکی فضایی، تردمیل و دوچرخه ثابت نیز مطرح می شود که از ورزشهای هوازی بسیار پر فایده هستند و می توانند جایگزین خوبی برای کلاسهای ایروبیک باشند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()