09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 36 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله چند نکته در مورد استفاده صحیح از تردمیل و همچنین خرید تردمیل برای شما جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار می دهیم تا نتیجه بهتری را از ورزش با تردمیل بگیرید. تردمیل یک وسیله بسیار مناسب برای ورزش است ولی توجه نکردن به درست ورزش کردن آن را می تواند به یک وسیله مضر برای سلامت تبدیل کند، پس نکات و شیوه درست ورزش کردن با تردمیل را به خوبی فرا بگیرید.

در ابتدا به سراغ خرید تردمیل می رویم :

 حتمآ تردمیل را از مراکز معتبر خریداری نمایید و قبل از خرید آن با چند کارشناس مشورت کنید تا بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد کنند. در خرید تردمیل به وزن خود توجه نمایید و تردمیلی را انتخاب کنید که تحمل وزنی بیشتر از وزن شما را داشته باشد. در خرید به عرض تسمه نیز توجه کنید اگر دارای جثه بزرگ هستید از تردمیل با عرض تسمه بیشتر استفاده نمایید. همچنین در هنگام خرید گارانتی ، آچار ، روغن و همچنین دفترچه تردمیل را از فروشنده دریافت نمایید.

اکنون به سراغ محل قرار دادن تردمیل می رویم :

 در منزل مکانی مناسب را برای قرار دادن تردمیل در نظر بگیرید و توجه فرمایید تا حدود یک الی دو متر اطراف تردمیل خالی باشد تا در صورت به هم خوردن تعادل با جسمی برخورد نکنید، همچنین تردمیل را در مسیر جریان هوا قرار دهید تا همواره هوای سالم و کافی را به خود برسانید. هیچگاه تردمیل را در کنار دیوار و پنجره قرار ندهید جون بسیار خطرناک است.

و اما ورزش با تردمیل :

همیشه قبل از ورزش حرکات کششی انجام دهید تا برای ورزش آماده شوید همچنین ابتدا و انتها ورزش خود را آهسته و با سرعت کم انجام دهید.  دستگیره ها را نگیرید چون موجب کشیدکی عضلات می شود. با سرعت مناسب خود بر روی تردمیل بدوید و سرعت و شیب را بیش از حد افزایش ندهید. مراقب عرق کردن خود باشید تا دچار گرما زدگی نشوید و همچنین برای از دست ندادن آب بدن خود در هنگام ورزش با تردمیل آب بنوشید. شیب نا مناسب موجب بروز صدمات به مچ ، زانو و لگن می شود پس بیش از حد شیب را افزایش ندهید. هنگام پیاده روی بر روی تردمیل سر خود را صاف نگه داشته و به جلو نگاه کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()