09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1396 در ساعت 49 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حتما شما هم این حس را تجربه کرده اید که با شروع روز حس و انگیزه ای برای ورزش و انجام دادن فعالیت های روزمره خود ندارید و ترجیح می دهید در تخت بمانید و اوج فعالیتتان تماشای تلویزیون باشد. همه ما میدانیم بهترین راه برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری انجام دادن منظم ورزش و داشتن فعالیت روزانه است، پس باید به دنبال راه حل هایی باشیم تا بتوانیم ورزش را وارد زندگیمان کنیم و انگیزه انجام دادن فعالیت و ورزش را در خود زنده نگه داریم.

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از راه هایی که ما را واردار به فعالیت می کرد از بین رفت و کم کم معضل چاقی در بین مردم زیاد شد. اکثر ما به جای پیاده روی برای رفتن تا سر کوچه هم از ماشین استفاده می کنیم و دیگر کمتر کسی با وجود آسانسور از پله ها استفاده می کند و تمام این بی تحرکی ها و پشت میز نشستن ها ما از انجام دادن ورزش دور خواهد کرد و نتیجه آن چیزی جز چاقی و به وجود آمدن بیماری های متفاوت از جمله افسردگی نیست.

برای اینکه بتوانیم انگیزه ای برای انجام دادن فعالیت و ورزش بدست آوریم باید مشکلات و عواقبی که بی تحرکی دارد را بشناسیم تا با علم بر این موضوع دست به کار شویم. اغلب ما برای ورزش نکردن بهانه هایی مانند؛ خستگی، شلوع بودن و مشغله های زیاد را یادآوری می کنیم و در اصل باید علت های اصلی را بشناسیم و آنها را سر راه برداریم.

اغلب افرادی که به فعال نبودن عادت ندارند از انجام دادن ورزش فرار می کنند. افرادی که فعال هستند در بین تمام برنامه های شلوغ خود ورزش را نیز جای می دهند و زمان بندی و نحوه زندگی و کارهایشان را هماهنگ می کنند تا بتوانند به سلامتی بدن نیز رسیدگی کنند.

همان طور که میدانید دنیای امروزی با پیشرفت هایی که داشته است اجازه تحرک زیادی را به ما نمی دهد و لازم نیست برای انجام دادن کارها و برطرف کردن نیازهایمان تحرک زیادی داشته باشیم. خود ما باید برای ایجاد تحرک و فعالیت دست به کار شویم تا به تحرک و فعالیت عادت کنیم.

اغلب ما ورزش را به عنوان تفریح نگاه می کنیم در صورتی که ورزش و انجام دادن فعالیت روزانه راهی برای رسیدن به تندرستی و کنترل وزن است و لازم نیست برای رسیدن به این دو هدف بزرگ دائما در حال خوردن قرص یا داشتن رژیم غذایی باشیم. بیشتر افرادی که انگیزه ای برای انجام دادن ورزش ندارند انجام دادن ورزش را بیهوده می دانند و از خارج شدن خانه خوششان نمی آید. این افراد بهتر است در خانه با کمک دستگاه های هوازی مانند دوچرخه ثابت یا تردمیل کم کم ورزش را شروع و به یک عادت تبدیل کنند.

برای مدتی از ورزش هایی که به نظرتان بی فایده و خسته کننده بوده است، مانند تمرینات گروهی ایروبیک و ... فاصله بگیرید و تمرینات خسته کننده تکراری و بی فاید ه را کنار بگذارید. با کمک دستگاهی مانند تردمیل که دارای برنامه ای از پیش تعیین شده است می توانید ورزش خوبی انجام دهید و گرفتار برنامه های تکراری و دلزدگی از ورزش نشوید. یکی از دلایلی که هیچ وقت اکثر ما انجام دادن ورزش را جدی نمی گیریم آن است که عواب آن را فورا نمی بینیم . شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که اگر مثلا فلان کار را انجام ندهید، عواقب آن را خواهید دید و دچار مشکل خواهید شد.

ولی با انجام ندادن ورزش بلافاصله عواقب آن را مشاهده نخواهید کرد و متوجه پیامدهای آن نخواهید شد به همین دلیل با انجام ندادن آن راحت کنار می آیید و آن را فراموش می کنید. برای اینکه بتوانید ورزش را مرتب و بدون وقفه انجام دهید باید ابتدا ذهن خودتان را آماده کنید و بپذیرید که قرص، رژیم های سفت و سخت و نه جراحی های پلاستیکی نمی توانند جای تحرک را برای شما پر کنند.

با شناخت سبک زندگیتان زمانی را برای انجام دادن ورزش پیدا کنید حتی اگر این زمان وقتی باشد که شما میخواهید فیلم مورد علاقه تان را تماشا کنید و مجبور به استفاده از تردمیل شوید. با تکرار ورزش رویه زندگی و عادت های شما شکسته خواهد شد و دیگر از یکجا نشستن فرار خواهید کرد و برای ارتقای سلامتی و رسیدن به تناسب اندام انگیزه خواهید داشت.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()