09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 9 خرداد 1396 در ساعت 47 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای اینکه بتوانید به تناسب اندام و لاغری برسید باید بیشتر از کالری که دریافت می کنید، کالری بسوزانید.باید توجه داشته باشید که چه میزان کالری می سوزانید و دائما آن را چک کنید. اغلب افراد در ابتدای صبح کالری بیشتری کم می کنند، ولی در در انتهای شب به کالری و میزان دریافت و سوزاندن آن بی توجه می شوند.باید در نظر داشته باشید که میزان کالری دریافتی نباید به اندازه ای باشد که شما در طی روز سوخت کافی برای ادامه فعالیت های روزانه خود نداشته باشید.

برای رسیدن به لاغری نباید کمتر از 500 کالری در روز مصرف کنید و بهتر است بیشتر این میزان کالری را در نیمه اول روز و حوالی تمرینات ورزشی مصرف کنید تا دچار ضعف و بیحالی نشوید.بعد از انجام دادن تمرینات ورزشی نوشیدنی های پر کالری مانند اسموتی مصرف نکنید. بسیاری از نوشیدنی ها مانند اسموتی سرشار از شکر و کالری اضافی هستند که با تناسب اندام و هدف لاغری شما تضاد زیادی دارند.

سعی کنید بعد از تمرینات و انجام دادن فعالیت های روزانه از میوه، ماست و نوشیدنی های بدون شکر و خانگی استفاده کنید تا زحمات شما هدر نرود.اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که دائما در حال هوس کردن غذا هستید، باید به چند نکته توجه کنید.تحقیقات نشان داده است که ورزش بر روی اشتها تاثیر زیادی می گذارد و سبب ایجاد احساس گرسنگی در بدن می شود.

دلایل مختلفی مانند خستگی، استرس، ناراحتی و دلایل احساسی دیگر بیشتر از گرسنگی ما را به خوردن غذا ترغیب می کنند و سعی کنید در این زمان ها سرتان را با فعالیت های مختلف گرم کنید یا اگر خیلی احساس ولع داشتید با غذاهای سالم و میوه ها و سبزیجات شکم خود را سیر کنید. باید سعی کنید زمانی که واقعا احساس گرسنگی کردید غذا بخورید و سراغ هر غذایی هم نروید.فقط میتوانید در زمان گرسنگی فیبرهای سالم و غذاهای غنی از پروتئین که سیر کننده هستند را استفاده کنید، مانند؛ سبزیجات، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و گوشت های خالص و بدون چربی.

سعی کنید ورزش روزانه منظمی برای خود انتخاب کنید تا بتوانید در هر شرایطی هر چند کوتاه این ورزش را انجام دهید و به اهداف مورد نظر خود سریعتر برسید.دستگاه های هوازی خانگی این روزها کمک حال بسیار خوبی برای افرادی می باشند که در طی روز مشغول کار و فعالیت هستند و مشغله های روزانه آنها اجازه نمی دهد تا بتوانند به باشگاه بروند و فعالیتی داشته باشند.

با استفاده از تردمیل ، دوچرخه ثابت ، الپتیکال و ... در خانه در هر شرایط آب و هوایی قادر خواهید بود ورزش کنید و دیگر نگران گرما یا سرمای هوا نباشید.در خانه با استفاده از دستگاه های هوازی خانگی می توانید در زمانی که کنار خانواده هستید و حتی تلویزیون تماشا می کنید ورزش انجام دهید و از اهداف خود غافل نشوید.برای اینکه بتوانید میزان کالری سوزی بدن را محاسبه کنید به دستگاه ها تکیه نکنید. خودتان می توانید لیستی از کالری خوراکی ها تهیه کنید تا با محاسبه آنها بفهمید چند کالری دریافت کرده و از دست داده اید.

برای اینکه بتوانید وزن کم کنید احتیاج به تغذیه مناسب، ورزش و از همه مهم تر ریکاوری درست بدن دارید. به یاد داشته باشید که اگر یکی از این سه اصل را نادیده بگیرید با رعایت دو مورد دیگر به نتایج دلخواه نمی رسید.بیشتر افراد در قسمت ریکاوری بدن مشکل دارند و نمی توانند این را به خوبی انجام دهند. زمانی که نتوانید خواب کافی داشته باشید، هورمون های تنظیم کننده اشتها کم می شوند و شما احساس می کنید هوس شدیدی به خوارکی ها دارید که این موضوع با لاغری و تناسب اندام شما تناقض دارد.

کمبود خواب اگر به مدت 4 روز ادامه پیدا کند، بدن شروع به ذخیره چربی می کند و کیفیت خواب بر روی نحوه انجام دادن تمرینات روزهای بعد نیز تاثیر می گذارد.نیاز به خواب در افراد مختلف متفاوت است و متخصصان 7 تا 9 ساعت خواب را پیشنهاد می کنند تا بدن بتواند با ریکاوری مجدد، بهتر به کارهای روزانه یا حتی اهداف لاغری و تناسب اندام برسد،پس بهتر است برای داشتن تمریناتی خوب سعی کنید خواب خوبی نیز داشته باشید تا با انجام سه اصل تغذیه سالم ، ورزش مناسب و ریکاوری به موقع به لاغری و تناسب اندام دلخواه برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()