09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 26 تير 1396 در ساعت 51 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انجام دادن فعالیت پیاده روی و دویدن در فضای کم بدون اینکه نیازی باشد تا با وجود گرما، سرما یا حتی آلودگی هوا به بیرون از خانه بروید، یکی از بهترین امکاناتی است که با کمک تردمیل به راحتی می توانید به آن برسید.اغلب افرادی که با خرید تردمیل از این دستگاه استفاده نمی کنند و این وسیله ارزشمند را تبدیل به جالباسی کرده اند، از مزایای این دستگاه بی خبرند و نمی دانند با فعالیت کم روزانه تا چه مقدار می توانند بر روی سلامتی خود تا آخر عمر تاثیر بگذارند.

پزشکان تاکید دارند تا در طی هفته حتما تا 150 دقیقه فعالیت ورزشی داشته باشید تا بتوانید سلامتی بدن را حفظ کرده یا اگر دچار اضافه وزن و چاقی هستید بتوانید از این مشکل رهایی یابید.اگر جزو افرادی هستید که به تازگی تصمیم گرفته اید ورزش را شروع کنید و برای اینکه بتوانید مرتب و متداوم ورزش کرده و درگیر گرما، سرما، ترافیک و آلودگی هوا و ... نشوید، تردمیلی تهیه کرده اید. بهتر است قبل از شروع ورزش خود به نکاتی که در این مقاله به شما یادآوری می شود توجه کنید.

فقط مبتدیان ورزش نیستند که نمی دانند باید چطور از تردمیل استفاده کنند و شاید افرادی را پیدا کنید با اینکه سال ها تردمیل در خانه آنها خاک می خورد، ولی طرز درست استفاده کردن از این دستگاه را نمی دانند.به یاد داشته باشید قبل از هر کاری بدون کفش ورزشی مناسب بر روی تردمیل نروید، زیرا آسیب و صدمات زیادی خواهید دید. در ابتدای شروع ورزش به مدت 5 دقیقه با سرعت کم و بدون استفاده از شیب تردمیل بدن خود را گرم کنید.

بعد از گذشت 5 دقیقه اولیه، زمانی که احساس کردید بدنتان گرم شد و ضربان قلبتان بالا رفت می توانید سرعت یا درجه شیب را تغییر دهید و برنامه ورزشی خود را اجرا کنید.تردمیل های جدید امروزی دارای برنامه های از پیش تعیین شده هستند که با توجه به شرایط بدنی و اهدافی که دارید می توانید یکی از برنامه های تردمیلتان را انتخاب کنید و با کمک و راهنمایی های آن ورزش خود را شروع کنید.این برنامه های از پیش تعیین شده سبب می شوند تا شما نیازی به مربی نداشته و در خانه مربی خصوصی داشته باشید.

به یاد داشته باشید که تمام افراد با هر سن و سالی که داشته باشند می توانند با کمک تردمیل ورزش انجام دهند، حتی افرادی که زانو درد و بیماری های مفصلی دارند می توانند در خانه بدون اینکه لازم باشد مدت زمانی را برای رفتن به باشگاه ها و بیرون از خانه هدر دهند، ورزش کنند.تردمیل های جدید به ضربه گیرهای بسیار قوی مجهز شده اند که شدت ضربات وارده بر زانو و کمر را کم می کنند و شما در بهترین شرایط و بستر می توانید ورزش انجام دهید.

بهتر است در ابتدای شروع ورزش با تردمیل از دسته های تردمیل برای حفظ تعادلتان کمک بگیرید تا به راه رفتن بر روی تردمیل عادت کرده و بعد از آن حتما دسته های تردمیل را رها کنید تا دچار مشکل و عدم تعادل نشوید و بتوانید با حرکت دست هایتان کالری بیشتری بسوزانید.با وجود دستگاه تردمیل در خانه می توانید در هر ساعت از شبانه روز که فرصتی پیدا کردید ورزش روزانه را انجام دهید. سعی کنید این فعالیت هر روز و حداقل 30 دقیقه باشد تا به حفظ سلامتی و تناسب اندام خود کمک کنید.

بعد از 3 الی 4 هفته بدن شما به روال ورزش عادت خواهد کرد و اگر همان روال قبلی را پیش بگیرید ممکن است دیگر نتیجه ای از ورزش کردنتان نبینید. بهتر است مدت زمان یا شیب تردمیل را افزایش دهید تا بدن را به چالش بکشید و بتوانید زودتر به تناسب اندام و لاغری برسید.زمانی که شیب دستگاه را بالا می برید از دستگیره های تردمیل استفاده نکنید، زیرا با گرفتن دستگیره ها به سمت عقب کشیده خواهید شد و دچار حادثه می شوید.

فراموش نکنید که خستگی زیاد و بی رمقی، نشانه ای برای مفید بودن ورزش و تاثیر بیشتر آن نیست. خستگی نهایتا باید تا 8 الی 12 ساعت بعد از اتمام ورزش از بین برود و اگر این اتفاق نیفتاد و شما تا24 ساعت بعد از ورزش نیز احساس خستگی داشتید، نشان دهنده نامناسب بودن فعالیت شماست و باید در برنامه خود تجدید نظر کرده و حتما به پزشک مراجعه کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()