09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 7 مهر 1401 در ساعت 16 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

ورزش هوازی با تردمیل موجب سلامت روح و جسم می گردد ، ورزش های هوازی به دلیل ایجاد تحرک بالا در سیستم بدن بهترین روش کاهش وزن و تامین سلامتی و ایجاد تناسب اندام می باشد ، خرید تردمیل برای سلامت خانواده یک نیاز است .

در ابتدا ما باید بدانیم ورزش هوازی چیست ؟

ورزش هوازی به ورزشی گفته می شود که در آن ضربان قلب بالا می رود و به اوج خود می رسد و این ضربان به مدت حداقل 15 الی 20 دقیقه در اوج باقی می ماند ، باید به این نکته توجه کرد که تمام پزشکان برای سلامت روزی 15 الی 30 دقیقه ورزش را لازم می دانند و از طرفی همه پزشکان استفاده از ورزش هوازی را توصیه می کنند. از جمله وسایل ورزشی که انجام ورزش هوازی را در منزل ممکن کرده است تردمیل است ، همان گونه که در زمان استفاده از تردمیل می بینید ضربان قلب شما بالا می رود و در طول مدت ورزش در اوج باقی می ماند و این یعنی یک ورزش ایده ال هوازی .

سلامت قلب به وسیله ورزش هوازی :

در ورزش های هوازی و به ویژه استفاده از تردمیل میزان اکسیژن ورودی به بدن بالا می رود و همزمان ضربان قلب نیز افزایش پیدا می کند و این موجب می شود قلب و ریه عملکرد بهتری داشته باشند. از طرف دیگر بالا رفتن ضربان قلب موجب تقویت عضلات قلب می شود و همچنین بالا رفتن ضربان قلب موجب می شود که خون با فشار بیشتری در رگ ها جریان پیدا کند پس در نتیجه رگها بازتر و تمیز تر می شوند و مانع از گرفتگی رگ ها می شود.

کاهش وزن با ورزش هوازی :

تمامی پزشکان و کارشناسان تغذیه ورزش هوازی را بهترین روش برای کاهش وزن می دانند. ورزش هوازی به دلیل فشار مناسب و مستمر موجب می شود شما کالری بیشتری بسوزانید و همچنین دریافت میزان بالای اکسیژن موجب می شود سوخت و ساز در بدن شما بالا رفته و تاثیر زیادی بر روی چربی سوزی و کاهش وزن داشته باشد .

ورزش های هوازی بسیار برای سلامت مفید هستند و تمام افراد می توانند آنها را انجام دهند، ورزش هوازی در فضای آزاد و به خصوص در پارک ها به دلیل وجود مقدار زیاد اکسیژن بسیار مفید تر و بهتر است ولی کسانی که نمی توانند برای ورزش از خانه خارج شوند، استفاده از تردمیل بهترین روش ورزش هوازی می باشد که موجب سلامت ، شادابی و تناسب اندام می شود .

ارسال نظر

حامد :
4 2
ایا در دست داشتن وزنه زمان دویدن بر روی تردمیل تاثیری در کاهش وزن دارد؟
مدیریت :
3 0
با سلام، وزن تاثیر مستقیم با میزان کالری سوزی در بدن دارد و داشتن وزنه در دست نیز موجب بالا رفتن وزن ما و در نتیجه سوزاندن کالری بیشتر می شود ولی به این نکته دقت کنید حمل وزنه های سنگین می تواند موجب اسیب دیدگی می شود.
شورا :
2 1
قرار دادن تردمیل در کنار پنجره برای رسیدن هوای تازه خوب است؟
مدیریت :
3 0
با سلام رسیدن هوای تازه و پاک در هنگام انجام ورزش های هوازی بسیار مفید است ولی قرار دادن تردمیل در کنار پنجره امری خطرناک است زیرا در صورت بهم خوردن تعادل به شما صدمه جدی وارد می شود. پس بهتر است در مسیر هوازی تازه قرار بگیرید نه در کنار پنجره.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()