09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 22 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با شروع زمستان و سرد شدن هوا اغلب ورزشکاران برای ادامه تمرینات خود به دستگاه های هوازی همچون تردمیل روی می آورند؛ به طور کلی اکثر مردم تردمیل را به عنوان دستگاهی می شناسند که در فصل سرما باید آن را مورد استفاده قرار داد؛ بسیاری از ورزشکاران توسط این دستگاه هوازی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده اند.

در زمستان ضربان قلب شما بر روی تردمیل باید نسبت به فصول دیگر متفاوت باشد؛ زمانی که شما در منزل یا باشگاه بر روی تردمیل ورزش می کنید عوامل خارجی مانند تپه، باد و گرما وجود ندارد؛ ضمن این که بر روی تردمیل حرکت تسمه پاهای شما را به عقب می راند و شما باید بر خلاف این نیروی مقاوم حرکت کنید؛ بنابراین در هنگام دویدن بر روی این دستگاه ضربان قلب شما در مقایسه با زمانی که در فضای بیرون تمرین انجام می دهید، پایین تر خواهد بود؛ چون دویدن بر روی جاده و فضای بیرون به هر حال ضربان قلب را بالاتر می برد؛ ولی برای این که بتوانید فضای بیرون را شبیه سازی کنید باید دستگاه را بر روی شیب 1 الی 2 درصد تنظیم نمایید.

شیب زیاد بر روی تردمیل ورزش تپه نوردی را شبیه سازی می کند؛ البته در شیب بیش از 5 درصد باید سرعت دستگاه را کاهش بدهید و روی آن راه بروید؛ در غیر این صورت فشار زیادی به مفاصل زانو وارد می شود و این نواحی آسیب می بینند.زمانی که در سربالایی راه می روید، سرعت خود را کاهش می دهید؛ بر روی تردمیل نیز باید این گونه عمل کنید.

تردمیل دستگاهی است که امکانات گوناگونی در اختیار شما قرار می دهد، همه برنامه ها و قابلیت های دستگاه را امتحان کنید؛ بدین ترتیب تنوع خوبی در تمرینات خود ایجاد کرده اید.با وجود یک تردمیل خانگی شما ورزش را به منزل خود برده اید و در هر زمان از شبانه روز که فرصتی پیش بیاید می توانید به انجام تمرینات ورزشی بپردازید و از فواید آن بهره ببرید.

انجام تمرین با وزنه در کنار ورزش با تردمیل توصیه می شود و کارآیی تمرین را افزایش می دهد؛ تمرین با وزنه مکمل ورزش هوازی است؛ این گونه ورزش کردن به شما اطمینان می دهد که در فصل سرما قدرت پاهای خود را حفظ خواهید کرد. حرکاتی مانند کشش پا، کرلینگ های پا و اسکوات که عضلات دوقلو را درگیر می کنند برای بدنسازی پایین تنه بسیار مفید هستند؛ بهتر است هر یک از این حرکات را 15 الی 20 بار تکرار کنید.

گاهی برای تنوع به فضای بیرون بروید و از آب و هوای زمستانی لذت ببرید؛ البته هیچ گاه نباید در دمای زیر صفر درجه تمرین هوازی انجام بدهید؛ چون در این صورت احتمال زیادی دارد سرما بخورید؛ ضمن این که در شهرهای بزرگ این درجه از سرما معمولاً با آلودگی هوا همراه است. پس از ورزش لباس گرم بپوشید تا به دلیل سرمای محیط دچار سرما خوردگی نشوید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()