09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 9 خرداد 1396 در ساعت 40 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید بارها این تجربه را هم شما داشته باشید که بعد از انجام دادن ورزش و کلی عرق ریختن احساس گرسنگی شدیدی به سراغ شما می آید و ولع زیادی برای خوردن پیدا می کنید.اگر در این شرایط انتخاب درستی نداشته باشید و به حرف شکم گوش دهید،قطعا از مسیر کاهش وزن و رژیم غذایی خود دور می مانید و از رسیدن به تناسب اندام و اندامی ایده آل باز هم فاصله خواهید گرفت.در ادامه این مقاله قصد داریم چند نکته مهم را یاد آوری کنیم تا بتوانید با رعایت آنها بعد از انجام دادن فعالیت بدنی، اشتهای خود را کنترل کنید و با ادامه ورزش به اهداف خود برسید.

با کالری های مفید به بدن سوخت رسانی کنید

اگر بیش از اندازه گرسنه هستید و حتما باید چیزی بخورید تا آرام شوید به خوارکی هایی که می خورید دقت داشته باشید و هر چیزی که به چشمتان می خورد را صرفا برای رفع گرسنگی نخورید.بهتر است قبل از شروع ورزش یخچال خود را پر از سبزیجات و میوه های مفید برای بدن کنید تا به محض تمام شدن ورزش اگر سراغ یخچال رفتید، این خوراکی های سالم و مفید را مشاهده کنید و با خوردن آنها هم مواد غذایی طبیعی و فرآوری نشده به بدن برسانید و هم با احساس سیری نسبی که بدست می آورید بتوانید با انرژی بیشتری به ورزش یا فعالیت روزانه خود بپردازید.

این ولع گرسنگی ممکن است علاوه بر ورزش دلایلی مانند استرس، بی خوابی داشته باشد که با بررسی و رسیدگی به آنها می توانید این احساس را کنترل کنید و به نتایج دلخواه برسید.

حفظ آب بدن

همان طور که می دانید نوشیدن آب علاوه بر زیبایی و سلامتی پوست و بدن، سبب سرکوب اشتهای کاذب نیز می شود. جالب است بدانید تحقیقات اثبات کرده اند که نوشیدن آب قبل از غذا باعث کاهش وزن نیز می شود.زمانی که مشغول انجام ورزش هستید آب فراوان بنوشید، زیرا نوشیدن آب زیاد به شما انرژی مضاعفی می دهد و عملکرد شما را در طی روز بهتر می کند.آب کالری ندارد و در عوض هم جلوی اشتهای کاذب شما را می گیرد و هم سبب لاغری خواهد شد و می تواند به عملکرد ذهن و روان نیز کمک زیادی کند.

وعده های غذایی را زیاد کنید

اگر وعده های غذایی خود را بیشتر کنید و در هر وعده مقدار غذا و سبزیجات مغذی مصرف کنید تا حد زیادی از ولع و گرسنگی شما کم خواهد شد. بعد از انجام 30 تا 45 دقیقه تمرین درست با رعایت نکات تغذیه ای میتوانید سریع تر به هدف خود برسید.بعد از ورزش به شدت مراقب خوردن کالری های اضافی دریافتی باشید تا تمام تلاشتان در مدت کمتر از چند دقیقه هدر نرود.

برای انجام دادن ورزش ، برنامه ورزشی متناسب با قد و وزن خود تهیه کنید و طبق آن پیش بروید. اگر چربی اضافی کمی دارید و قادر هستید بدوید، دویدن های طولانی مدت را امتحان کنید یا تمرینات اینتروال البته با شدت متوسط انجام دهید تا با سرعت بیشتری به هدف برسید.برای افرادی که به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند، این توصیه ها کلیدی می باشد و با رعایت این موارد و انجام دادن ورزشی منظم می توانید به مرور زمان چربی های اضافی بدن را از بین ببرید.

به یاد داشته باشید که همیشه سخت تمرین کردن و عرق ریختن زیاد به معنی رسیدن به نتیجه خوب و تناسب اندام نیست و تنها ورزش هوشمندانه و اصولی در کنار تغذیه ای خوب میتواند شما را در راه رسیدن به کاهش وزن و تناسب اندام کمک کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()