09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 8 خرداد 1398 در ساعت 54 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای رسیدن به تناسب اندام باید قبل از فرا رسیدن دوران پیری فکری کنید و با انجام دادن ورزش و داشتن تغذیه ای مناسب از سلامتی بدن تان مراقبت کنید. با رفتن سن زنان به بالای 40 سال کم کردن وزن بسیار مشکل خواهد شد و این موضوع نیز به آن دلیل است که بانوان بعد از این سال دچار تغییرات هورمونی می شوند که تمام زندگی و جسم آنها را دست خوش تغییر خواهد شد. هورمون های زنان بعد از 40 سالگی به شدت تغییر می کنند و با توجه به این تغییرات کاهش وزن تا حد زیادی سخت خواهد شد.

زنان برای رسیدن به کاهش وزن در سن 40 سالگی به بعد باید تغییرات زیادی در سبک زندگی شان ایجاد کنند و انجام دادن ورزش حتی سبک را جزوی از برنامه روزانه خود در نظر بگیرند. البته تمام این نکات به آن معنا نیست که بعد از رسیدن به سن 40 سالگی نمی توانید به کاهش وزن برسید و این کار اگر چه سخت تر خواهد بود، اما می توانید با برنامه ریزی و داشتن تغذیه مناسب و انجام فعالیت و ورزش مناسب به اندامی ایده آل و متناسب برسید.

زنان در سنین بالای 40 سال باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که ورزش کردن آنها باید هوشمندانه‌تر انجام شود و رژیم غذایی مناسبی را پیگیری کنند که سرشار از مواد مغذی باشد تا بدن آنها دچار کمبود مواد مغذی نشود. با داشتن رژیم متناسب و انجام دادن ورزش به طولانی تر شدن عمر خود کم کرده اید و می توانید با بدنی سالم سالیان سال بدون بیماری و گرفتاری های آن سپری کنید و به تناسب اندام برسید. لازم نیست در این سن و سال به سراغ انجام دادن ورزش های سنگین بروید و کافی است روزانه نیم الی یک ساعت از شبانه روز را به پیاده روی حتی در خانه با کمک تردمیل اختصاص دهید که بتوانید فعالیتی داشته باشید و کالری اضافه روزانه بدن خود را بسوزانید.

حتما می دانید که چک‌آپ سالیانه برای افراد سن بالای 40 سال لازم است و نباید این کار را پشت گوش بیندازید و زمانی که این کار را انجام دادید بهتر است حتما به پزشک متخصص تغذیه نیز مراجعه نمایید تا بتوانید با مشورت دکتر رژیم غذایی سالمی داشته باشید و به تناسب اندام مناسبی برسید و با داشتن رژیم غذایی متناسب احتمال ابتلا به بیماری‌ها را کاهش دهید. زنان بالای 40 سال نباید تغییرات دوران یائسگی را فراموش کنند. دوران یائسگی بر روی وزن زنان تاثیر زیادی می گذارد و با تغییرات هورمونی زنان معمولا اضافه وزن پیدا خواهند کرد و باید مراقب خورد و خوراک شان باشند.

زنان در این سنین معمولا مانند گذشته فعال نیستند و اگر فعالیت ساده روزانه ساده مانند پیاده روی کوتاهی هم انجام ندهند با همان مقدار کم غذا نیز شاهد اضافه وزن خواهند بود. داشتن تناسب اندام و بدنی سالم سبب بالا رفتن اعتماد به نفس شما در این سن و سال خواهد شد. رژیم ‌گرفتن و اجرای ورزش روزانه حتی با تردمیل و پیاده روی می تواند حس بهتری در شما ایجاد کند و با اعتماد به نفس خوبی پیدا خواهید کرد. با وجود اعتماد به نفس کافی زندگی شاداب تر و فعال تری مثل گذشته خواهید داشت و می توانید زندگی و سلامتی تان را راحت تر مدیریت کنید.

توجه داشته داشته باشید که در بعد از 40 سالگی تان نباید به بدنتان بیش از اندازه سخت بگیرید و رژیم‌های غذایی شدید یا ورزش سختی را برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام تان انجام دهید، زیرا تمام این کارها برای بدن شما عکس العمل عکس را خواهد داشت و باید مراقب سلامتی تان باشید. داشتن برنامه مناسب و انجام دادن ورزش هوشمندانه‌ای برای رسیدن به هدف فقط 30 دقیقه نیز برای بدن شما کافی است. پیاده روی ساده را می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در خانه با تردمیل و استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده در تردمیل انجام دهید و مسیر رسیدن یا حتی حفظ وزن تان را اصولی طی کنید.

گاهی عادت‌های خواب، غذاخوردن و فعالیت زیاد موجب داشتن خوابی نامناسب می‌شود. وقتی به‌خوبی استراحت نمی‌کنید، آب کردن چربی‌ها بسیار مشکل می‌شود. برای کاهش وزن در سنین بالای 40 سال باید با روش‌های طبیعی و سالم انرژی خود را افزایش دهید. ابتدا با ایجاد تغییراتی کوچک، کیفیت خواب شبانه‌تان را افزایش دهید. سپس در طول روز از مصرف نوشیدنی‌های پرکالری که باعث افزایش وزن‌تان می‌شود پرهیز کنید و از روش‌هایی که برای رژیم‌غذایی‌تان ضرری ندارد، برای افزایش سطح انرژی‌تان استفاده کنید.

در دهه‌های 20 و 30 شاید با پیاده روی می توانستید وزن خود را کنید اما زمانی که در دهه 40 زندگی تان حضور دارید باید برای کاهش وزن تان برنامه‌ی هوشمندانه‌تری را در نظر بگیرید و کمی پیاده روی بیشتر یا سنگین تری انجام دهید و در صورت توان و قوای بدنی تمرینات قدرتی برای تقویت عضلات و افزایش سلامتی انجام دهید. با بالا رفتن سن عضلات نیز احتیاج به شوک دارند و باید از آنها حفاظت شود. با انجام دادن حتما برنامه‌ ورزشی هفتگی‌ که شامل ورزش‌های هوازی، قدرت بدنی و تمرین‌های کششی شود می توانید سلامتی بدنان را همراه با تناسب اندام و زیبایی آن حفظ کنید.

ولی به‌طور کلی رژیم غذایی دهه‌ی 40 زندگی باید رژیمی باشد که با استفاده از آن بتوانید به اهداف کاهش وزن‌تان برسید و سپس هر زمان که لازم بود آن را تغییر بدهید و تا آخر عمر از آن استفاده کنید. شیوه‌ی فعلی غذا خوردن خود را ارزیابی کنید، در مورد رژیم غذایی گذشته‌تان فکر کنید و رژیمی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهایتان باشد. می‌توانید از رژیم‌های غذایی آماده استفاده کنید یا برنامه‌ی غذایی خودتان را در خانه تنظیم کنید.

اینکه چه می خورید برای سلامتی تان مهم است و برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام کالری هر آنچه که می خورید اهمیت پیدا می کند و باید به توجه نمایید. بهتر است عجله ای برای کم کردن وزن تان نداشته باشید و این کار را به آهستگی انجام دهید تا بدن شما دچار شوک نشود و در با رسیدن به تناسب اندام تان با بدن یشل و آویزان روبه رو نشوید. تحقیقات ثابت کرده اند که افرادی که به آهستگی وزن کم می کنند و عجله ای برای لاغری ندارند به برنامه های لاغری پایدارترند. از رژیم های و اصولی مانند ورزش بیشتر و خوردن سبزیجات بیشتر و عوض کردن سبک زندگی تان به سالم ترین حالت استفاده نمایید تا در عین سلامتی بدن متناسبی نیز داشته باشید.

به یاد داشته باشید که حذف کردن وعده های غذایی راه حل مناسبی برای شما نیست و قند خون شما را پایین می آورد دچار مشکلات زیادی خواهید شد. تمام وعده های غذایی را کامل بخورید و فقط سعی کنید از مواد غذایی سالم استفاده نمایید. کربوهیدرات را کم و کنترل شده مصرف نمایید. با کمک مصرف کربوهیدارت معین می توانید به کم شدن مقاومت انسولین کمک زیادی کنید. مصرف به اندازه پروتئین و مواد مغذی را نیز فراموش نکنید. این مواد روند از بین رفتن ماهیچه های شما را به تعویق می اندازند و در ضمن متابولیسم بدن تان را در مطلوب و نرمال نگه خواهند داشت.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()