09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 51 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پایگاه داده های نرم افزار kinomap که کار تصویربرداری به صورت دوبعدی، سه بعدی، هوایی و زمینی را انجام می دهد در گوشی های هوشمند و تبلت های) windows phone-samsung- bada، Android، ipads- Iphonse) وجود دارد.این پایگاه پیوسته برای اشتراک گذاری، میزبانی و تنظیم ویدئوهای جغرافیایی آماده است و از اپلیکیشن های رایگان موبایل تشکیل شده که بر اساس محاسبه داده ها بنیان گذاری شده اند.

این نرم افزار با ارائه برنامه ریزی دوربین ها، گوشی های هوشمند و تلبت ها که دارای GPS هستند، ویدئوهایی را ضبط می کند و آن ها را با نقشه های جغرافیایی هماهنگ می سازد و در واقع یک ویدئو جغرافیایی به وجود می آورد.Kinomap اجزای دیگری نیز دارد که عبارت است از پورتال های اینترنتی، نرم افزار جمع آوری داده ها، انتقال صدا و ویدئوها و دیگر نرم افزار تمرینات ورزشی خانگی که بر روی دستگاه های ورزشی نصب می شود.

در این پایگاه، ویدئوها و نقشه ها با نرم افزارهای انتقالی تلفیق شده و داده های فیزیکی همچون مهارت، سرعت، سطح آلودگی، دما، شتاب سه بعدی و مسافت به آن اضافه می شود. کاربر در هنگام پخش ویدئو می تواند ویدئو را جلو برده و هر زمان یا نقطه ای از گراف یا نقشه انتقال را پیدا کند.

نقشه های های انتقالی با فرمت تصویرهای خیابانی مانند Earth،Satellite، Terrrain،Googel Map و OpenStreet Map را می توان بر روی تبلت یا تلفن همراه مشاهده کرد. کاربر می تواند توسط این تصاویر مسیرهایی را که می خواهد به صورت پیاده یا با اتومبیل یا قطار و اتوبوس طی نماید را انتخاب کرده و کامنت هایی به نقشه اضافه نماید. در ویدئوهای خیابانی که زمینی هستند، دید کاربر از روی زمین می باشد، این ویدئوها با انتقال ویدئوهایی که توسط کاربر گرفته می شوند و با کمک داده هایی که به مکان و مسیر ورزشکار بستگی دارد؛ همچنین موقعیت ها بر روی نقشه برجسته خواهند شد.

پایگاه Kinomap به وسیله یک شرکت نرم افزاری به نام Exceilance SARL که در کشور فرانسه قرار دارد ساخته شد و کار خود را آغاز کرد. تخصص این شرکت فرانسوی در زمینه مشاوره نرم افزاری، مهندسی، اپلیکیشن های موبایل، بانک ها و دفاتر بیمه و بخش های ارتباط تلفنی بوده و داده های آن ها را ویرایش می کرد.

این تکنولوژی توسط کاربران خود پوشش داده می شود. بیشتر داده ها مربوط به دستگاه های هوازی مانند دوچرخه ثابت ، تردمیل ، اسکی فضایی و ... هستند و ویدئوهای مسافرتی با ماشین، قطار هواپیما و ... ضبط می شوند؛ به طور کلی این پایگاه به این دلیل به وجود آمد که بتواند ویدئوهای جغرافیایی را در خود ذخیره سازی کند و انجمنی بسازد.

تمام کاربران این نرم افزار به نوعی سهام دارن این تکنولوژی محسوب می شوند و ویدئوهای با کیفیت در بازار وجود دارند؛ این انجمن با هیچ محدودیت حجم و کیفیتی مواجه نیست و هر کاربر هر ویدئویی را می توان به وجود آورد.کاربران، ویدئوهای جغرافیایی رایگان را در سایت رسمی قرار می دهند. پایگاه داده ها را از وبسایت دریافت کرده و به صورت نرم افزارهایی همچون تولید کننده Kinomap، آپلودر Kinomap ، تمرین Kinomap و... تشکیل می دهد.

تولید کننده Kinomap در واقع یک نرم افزار برای تبلت و گوشی های همراه هوشمند است که به وسیله سیستم عامل های ios برای گوشی های آیفون و اندروید پشتیبانی می شود. این نرم افزار در گوشی های موبایل برای ضبط آپلود ویدئوهای جغرافیایی مورد استفاده قرار می گیرد؛ البته می بایست آپلود ویدئو به اینترنت متصل شود؛ همچنین کاربر می تواند ویدئوها را توسط ایمیل ارسال نماید.

آپلودر Kinomap در حقیقت یک نرم افزار دستکتاپ محسوب می شود که کاربر توسط ویدئو ضبط شده با گوشی هوشمند یا دوربین که دارای GPS می باشد از سایت Kinomap می فرستد؛ همچنین این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد هم زمان با ویدئو ضبط شده نقاط مقصد و مبدا حرکت را بر روی نقشه نشان بدهد؛ ضمن این که قسمتی از محتوی را به خواست خود محو کند و نهایتاٌ در وبسایت Kinomap ویدوئوهای جغرافیایی تشکیل می شوند.

نکته قابل توجه این سات که با نرم افزار KinomapTrainer می توان تمرینات ورزشی را شبیه سازی کرد؛ این نرم افزار بر اساس یک سری تسهیلات که کاربر مشخص کرده است می تواند ویدئو جغرافیایی برای تمرینات ورزشی خانگی یا حتی تمرینات مسابقه ای آماده کند.اغلب مواقع ویدئو برای ورزش با دوچرخه ثابت، تردمیل و دستگاه روبینگ ساخته می شود؛ بدین معنی که توسط این نرم افزار برای کاربر یک منظره مجازی در نظر گرفته می شود و دستگاه با آن موقعیت هماهنگ شده و موقعیت های شتاب و سرعت را بر اساس آن شبیه سازی می کند؛ به طوری که شرایط برای فرد قابل لمس باشد.

برای مثال یک کاربر Kinomap ویدئو دوی ماراتن خود را به سایت انتقال می دهد و کاربر دیگری آن ویدئو را دریافت کرده و می تواند موقعیت آن ورزشکار را بر روی دستگاه ورزشی خود شبیه سازی کند و در منزل همان ورزش را انجام بدهد؛ به طوری که گویا مانند همان ورزشکار است؛ در حالیکه بر روی دستگاه تردمیل قرار دارد؛ در صورتی که کاربر سرعت خود را افزایش بدهد، بازیگر ویدئو با اوهمگام می شود. تمام موقعیت ها مانند ارتفاع، جهت و شتاب در ویدئو شبیه سازی خواهد شد.این ایده طرفداران بسیاری پیدا کرده است و دستگاهایی که با تکنولوژی روز جهان همراه هستند به این ویژگی مجهز می شوند تا کاربر بر روی دستگاه ورزشی خانگی خود احساس کسالت نکند و تمرینی مهیج و شادی داشته باشد.

پس از آن که این تکنولوژی را بر روی تلفن همراه خود نصب کردید می توانید آن را از طرقق بلوتوث یا اینترنت یا کابل به صفحه تلوزیون نیز وصل کنید و از تصویر بزرگتر لذت ببرید. با پخش ویدئو پارامترها تغییر داده می شوند. برای مثال وقتی فرد با دوچرخه از تپه بالا می رود به نیروی زیادی نیاز دارد؛ بنابراین مقاومت دستگاه دوچرخه ثابت بالا می رود و کاربر باید با نیروی بیشتری رکاب بزند.KinomapTrainer ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد؛ این نرم افزار را می توانید با اتصال به اینترنت برای دوستان خود بفرستید تا آن ها نیز از یک مسابقه پر هیجان لذت ببرند.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()