09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 39 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نگهداری از تردمیل موجب طولانی تر شدت عمر این دستگاه می شود. برای این کار باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. محل قرار گرفتن تردمیل بسیار اهمیت دارد؛ این دستگاه باید کاملاً تراز بوده و سطحی که روی آن قرار می گیرد صاف و بدون شیب باشد تا در هنگام حرکت دچار تکان و لرزش نشود.

هرگز نباید دستگاه را مقابل نور مستقیم خورشید قرار بدهید؛ مراقب باشید دستگاه در محیط مرطوب نباشد و گرد و غبار زیادی روی آن ننشیند. دستگاه تردمیل را هر هفته می بایست به خوبی گردگیری کنید.چون در هنگام استفاده از تردمیل در محیط بسته ورزش می کنید بهتر است برای متعادل نگه داشتن دمای پنجره ای را باز بگذارید و یا پنکه روشن کنید؛ البته برخی از تردمیل ها مجهز به فن خنک کننده هستند که این کار را برای ورزشکار انجام می دهد.

نوع موتور تردمیل های باشگاهی به گونه ای است که می توان تمام روز آن ها را روشن نگه داشت؛ اما تردمیل های خانگی به دلیل این که اغلب با موتور DC کار می کنند، می بایست پس از 45 دقیقه حرکت به مدت 1 ساعت خاموش شوند تا دستگاه استراحت کند و پس از یک ساعت می توانید دستگاه را مورد استفاده قرار بدهید.

یکی از دلائل خرابی اغلب دستگاه های برقی نوسانات برقی است؛ راه جلوگیری از این مشکل این است که دستگاه خود را به محافظ برق متصل کنید. در ساعات اولیه شب زمان پرمصرف برق است؛ در این ساعات نوسانات برقی بیشتر می شود. همه تردمیل ها هر ماه یا پس از 30 ساعت استفاده به روغن کاری نیاز دارند؛ روغن کاری اصطکاک میان تسمه و صفحه را به حداقل می رساند.

روغن کاری را می بایست به این صورت انجام بشود؛ تردمیل را خاموش کرده و تسمه آن را با دست گرفته و کمی بالا ببرید تا بتوانید سطح تسمه را ببینید؛ سپس روغن سیلیکون یا همان روغن تسمه تردمیل را روی همه قسمت های صفحه بریزد و تسمه را رها می کنید؛ آنگاه تردمیل را روشن کرده و اجازه بدهید به مدت 5 دقیقه با کمترین سرعت کار کند تا روغن در سطح تسمه خوب پخش بشود.

در صورتی که بر روی تردمیل احساس سر خوردن کردید یا اینکه ناگهان تسمه از حرکت بازایستاد احتمالاً نشانه این است که تسمه به اندازه کافی سفت نیست؛ برای سفت کردن تسمه پیچ های تنظیم را که در انتهای تردمیل قرار دارد، توسط آچار آلن به اندازه یک چهارم عقربه های ساعت در جهت عقربه های ساعت بچرخانید؛ سپس تردمیل را روشن کرده و روی کمترین سرعت تنظیم کنید و چند دقیقه روی آن راه بروید؛ اگر باز هم احساس لغزش کردید کار پیچاندن پیچ های تنظیم را به همین روش تکرار کنید. در صورتی که تسمه بیش از حد سفت شده و صفحه فاصله گرفت این کار را به صورت برعکس انجام بدهید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()