09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 28 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای دستیابی به نتیجه دلخواه از انجام ورزش با تردمیل باید حداقل 3 تا 5 روز در هفته و به طور مرتب از آن استفاده کنید، برای افرادی که با هدف کاهش وزن ورزش می کنند بهتر است تا این زمان را به حداقل 45 دقیقه در روز برسانند.همچنین رعایت یک رژیم غذایی مناسب و کم کالری نیز در این خصوص بسیار موثر می باشد.

ورزش کردن بر روی تردمیل مانند هر تمرین دیگری ست و شخص نباید در هنگام استفاده از آن سنگین باشد و یا احساس گرسنگی و ضعف نماید به گونه ای که ناچار به متوقف کردن تمرین خود شود.

خوردن مواد غذایی مناسب پیش از شروع ورزش به آمادگی بدنی شما کمک می کند و سوخت و سازتان را بالاتر می برد.همچنین عضلات شما را قوی کرده و استقامت بدن را افزایش می دهد. پس توجه به این نکته ضروری می باشد.

توصیه ما به شما این است که در حدود دو ساعت پیش از رفتن بر روی تردمیل غذایی حاوی کربوهیدرات میل نمایید تا هنگامی که در حال تمرین هستید احساس گرسنگی و ضعف نکنید.علت اینکه ما خوردن کربوهیدرات را به شما توصیه می کنیم این است که ماده غذایی فوق ساخته شده از اتم های کربن، اکسیژن و هیدروژن می باشد بنابراین سبب می گردد تا پیام های مغزی سریع تر به بدن منتقل شود و شخص احساس چالاکی بیشتری کند. غذاهای حاوی کربوهیدراتها عبارتند از نان، برنج، سیب زمینی و غلات.

همانگونه که قبلاً نیز بارها ذکر کردیم تردمیل شرایط انجام یک ورزش هوازی را برای شما ایجاد می کند. ورزش هوازی یا ایروبیک به گونه ایست که شخص باید زمانی طولانی به انجام ورزش با شدت میانه بپردازد و چون بدن فرد بعد از پانزده دقیقه از شروع تمرین شروع به چربی سوزی می کند،به همین علت خوردن غذاهای فیبر دار برای انجام این ورزش ها بسیار گزینه خوبی ست.زیرا فیبر در طول فعالیت به آهستگی مصرف شده و انرژی ورزشکار در طول تمرین را فراهم می کند.

بهتر است افراد حدود دو ساعت قبل از شروع ورزش با تردمیل میوه های آبدار و تازه مانند هندوانه، پرتغال، لیمو و... میل نمایند.

توصیه می کنیم پس از اتمام تمرینات خود خوردن میوه و سبزیجات سبز رنگ مانند خیار، کرفس و کاهو و مواد حاوی ویتامین ث را فراموش نکنید، زیرا این مواد غذایی حاوی میزان بالایی کلاژن هستند که علاوه بر شادابی و جوانی پوست شما و از بین بردن چین و چروک آن ماده اصلی سازنده استخوانها،عضلات، تاندون و غضروفهای بدن می باشد و به همین دلیل خوردن آن برای افراد به ویژه بعد از انجام ورزش بسیار مفید است.

برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بهتر است تا بعد از پایان یافتن تمرین و تا یک ساعت بعد از آن از خوردن غذا به ویژه مواد غذایی که دارای مواد چربی، قند و نشاسته هستند دوری کنند زیرا در این زمان این مواد سریعاً جذب بدن شده و موجب چاقی فرد می گردد.بهتر است بعد از یک ساعت از غذاهای حاوی پروتیئن استفاده نمایید.

پروتئین یکی از موادی ست که جهت بازسازی سلولها و بسیاری از بافتهای بدن نقش حیاتی دارد به همین دلیل خوردن آن پس از ورزش توصیه می گردد.اما سعی کنید از گوشت قرمز بدون چربی، سویا و لبنیات کم چرب در این مورد بهره ببرید.

از سوی دیگر دویدن بر روی تردمیل مانند هر فعالیت ورزشی دیگر دمای بدن را بالا برده و سبب افزایش میزان تعرق می گردد به همین دلیل افراد باید در طول تمرین به میزان کافی آب بنوشند و یک بطری آب در دسترس خود قرار دهند تا به این ترتیب هم دمای بدن را به حد تعادل نگاه دارند و هم اکسیژن رسانی بهتری برای اندام ها صورت گیرد.

هنگام تمرینات ورزشی خود دقت کنید تا با شیوه صحیح و عمیق نفس بکشید.این کار سبب می شود اکسیژن کافی به اندام های شما برسد.شیوه نادرست نفس کشیدن سبب خستگی زودرس می گردد و ترشح اسید لاکتیک که از دلایل اصلی دردها و گرفتگی عضلات بعد از تمرین می باشد را زیادتر می کند.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()