09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 53 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معایب استفاده از تردمیل ، می توان با جرات اعلام کرد که تردمیل در مجموع ضرر نداشته و دارای معایبی نیست اما استفاده از تردمیل غیر استاندارد یا استفاده ی تردمیل توسط افرادی که از سوی پزشک معالج منع شده اند دارای معایب می باشد .

از هر وسیله ی ورزشی خواه در منزل خواه در باشگاهی در صورت عدم استفاده ی درست با مشکلات خاص مرتبط با دستگاه برخورد خواهیم نمود ، پس برای جلوگیری از خطرات و مشکلات احتمالی روش صحیح استفاده از تردمیل خانگی یا تردمیل باشگاهی و نکات ایمنی را رعایت نماییم با هیچ مشکلی مواجه نخواهیم شد .

به عنوان یک ورزش قلبی عروقی :
• بعضی از دوندگان تردمیل عادت های بد ورزشی را پیش می گیرند که هنگامی که در طبیعت شروع به دویدن می کنند ، مشخص می شود .
• تحمیل سرعت زیاد به دونده ، یک احساس غیر طبیعی ایجاد می کند که می تواند باعث از دست دادن تعادل شود .
• دویدن روی تردمیل مخصوص هیچ ورزش خاصی نیست ، به عنوان مثال ، هیچ ورزش های رقابتی وجود ندارد که در آن غالبا از تردمیل استفاده کنند ، و یک دونده رقابتی اگر در طبیعت تمرین کند به مراتب بهتر خواهد بودف زیرا بیشتر واقع گرایانه است اما با در نظر داشتن شرایط امروز که استفاده از تردمیل خانگی رواج یافته است استفاده از تردمیل بهتر از نداشتن و بی تحرکی است .
به عنوان یک فعالیت داخلی :
• بسیاری از کاربران پس از یک دوره استفاده ، علاقه خود را از دست داده و احساس یکنواختی می کنند .
• تردمیل ، رضایت روانی بعضی از دوندگان را جلب نمی کند .
به عنوان یک ماشین :
• اگر به درستی استفاده نشود ، ممکن است به شخص ، به ویژه کودکان صدمه بزند ، و ممکن است در اثر افتادن کودک بر روی تسمه تردمیل روشن ، بدن او دچار سوختگی ناشی از اصطکاک شود ، البته برای جلوگیری از این آسیب می توان در هنگام تمام شدن کار با تردمیل ، کلید ایمنی را فعال کنیم .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()