09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 3 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

الیپتیکال یا اسکی فضایی یکی از تجهیزات ورزشی است که عملکرد آن تا حدودی مشابه تردمیل است. در این بخش قصد داریم در مورد مزیت های اسکی فضایی برای شما علاقه مندان عزیز مطالبی را ارائه دهیم.

1.       وضعیت Non-Impact (عدم وارد کردن فشار شدید):

 اسکی فضایی این امکان را برای بدن شما ایجاد می کند تا بدون وارد کردن فشار شدید به مفاصل، حالتی مشابه دویدن به خود بگیرد.

2.       قابلیت ورزش همزمان اندام های بالایی و پایینی بدن

اکثر انواع الپتیکال (اسکی فضایی ) دارای دسته های قابل حرکت هستند که به شما این امکان را می دهند تا به طور همزمان با اندام های بالا و پایین بدن خود ورزش نمایید.

3.       گام معکوس

اکثر انواع اسکی فضایی دارای قابلیت " گام معکوس" هستند. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا در جهت معکوس گام بردارید که موجب فعال شدن گروه های مختلف ماهیچه ای می شود و مقدار آن قابل تنظیم است.

4.       نیاز به تلاش کمتر

مطالعات نشان داده است که مردم در واقع در هنگام استفاده از اسکی فضایی بیشتر از آنچه که حس می کنند، فعالیت می کنند. بدین معنی که در هنگام ورزش با اسکی فضایی ، افراد نسبت تردمیل (با همان میزان فعالیت)، کمتر خسته می شوند. این مطالعات براساس میزان ضربان قلب افراد انجام شده است. از این رو می توان گفت، اسکی فضایی قادر است با مقدار تلاش کمتر، به میزان مساوی با تردمیل کالری بسوزاند.

اگر قصد خرید اسکی فضایی را دارید، ما فروشگاه اینترنتی هایپرجیم را به شما معرفی می کنیم. هایپرجیم یک فروشگاه فعال در زمینه فروش اسکی فضایی، تردمیل، دوچرخه ثابت و غیره است. برای اطلاع از قیمت اسکی فضایی می توانید از گزینه پشتیبانی آنلاین استفاده کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()