09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 21 اسفند 1397 در ساعت 56 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حتما شما هم متوجه شده اید بیشتر افراد با رسیدن فصل بهار و عید نوروز متوجه می شوند که هنوز موفق نشده اند اضافه وزن خود را از بین ببرند و دوست دارند در طی مدت زمانی کوتاهی به تناسب اندام ایده آل شان برسند. از دست دادن وزن اگر به صورت اصولی و درست انجام نشود شما را دچار مشکلات زیادی خواهد. در این مقاله قصد داریم تا با ارائه راه کارهایی اصولی به شما کمک کنیم تا عید نوروز وزن کم کنید و از ظاهر و تناسب اندام تان تا حدودی راضی شوید و البته با ادامه این رویه بعد از عید نیز به تناسب اندام ایده آلتان برسید. سعی داشته باشید همیشه روشی سالم‌ و راحتی‌ را انتخاب کنید تا بتوانید بدون وسوسه‌ ای برای خوردن وزن نیز کم کنید و بدن سالمی داشته باشید.

از غذاهای متنوع استفاده کنید

سعی کنید در طی هر روز غذاهای متنوعی بخورید و این موضوع مهم را فراموش نکنید که از هر ماده‌‌ی غذایی فقط یک بار در روز بخورید. به‌عنوان مثال اگر برای صبحانه کره بادام زمینی خورده اید در ادامه روز آجیل و انواع مغزها استفاده نکنید. با خوردن کربوهیدارات در یک وعده در وعده های دیگر از آن استفاده نکنید تا بدن بتواند در خود تعادلی ایجاد کند. زمانی که در رژیم غذایی روزانه تان از هر ماده غذایی فقط یک بار استفاده کنید می توانید به راحتی و به مقدار مشخص از غذاهای مختلف بخورید و بدن سالم تری نیز داشته باشید. با این روش تلاش شما برای رسیدن به تناسب اندام به نتایج بهتری خواهد رسید و تلاش‌تان برای کاهش وزن مؤثرتر خواهد بود.

در هفته حتما حبوبات بخورید

استفاده از حبوبات مختلف در طی هفته برای بدن شما لازم است و در ضمن به لاغری شما نیز کمک خواهد کرد. خوردن حبوبات تا چهار بار در هفته برای شما آزاد است و از سوی پزشکان نیز توصیه شده است. حبوبات کالری کمی دارند و حاوی فیبر و آنتی اکسیدان زیادی هستند و برای سلامتی بدن شما نیز بسیار مفیدند و در کاهش وزن شما مؤثرند. مصرف حبوبات التهابات مرتبط با چاقی را کم خواهند کرد و اگر می خواهید سریع وزن کم کنید در طی هفته خود ازغذاهایی مانند لوبیا چیتی، عدسی و ... استفاده نمایید.

خواب خوبی داشته باشید

به استراحت و خوابتان اهمیت دهید تا در کنار رژیم غذایی تان سریع تر به لاغری و تناسب اندام تان برسید. میزان خواب‌تان بر وزن‌تان تأثیر مستقیمی می‌گذارد و طی تحقیقات انجام شده با داشتن خوابی کافی و مناسب می توانید سبب کاهش سایز کمر، سایز دور شکم و ... شوید. 6 تا 8 ساعت خواب برای بدن لازم است و زمانی که این مدت زمان را در کنار رژیم غذایی تان داشته باشید پیشرفت به سوی هدفتان را مشاهده خواهید کرد.

آب به اندازه کافی بنوشید

آب برای بدن فواید زیادی دارد و می تواند از پرخوری شما در زمان رژیم جلوگیری کند. آب عمل گوارش را تسریع می کند و سوخت و ساز بدن تان را بیشتر خواهد کرد. آب پوست شما را از شل و چروک شدن نجات می دهد و در رژیم غذایی تان شاهد افت پوست تان نخواهید بود.

با نوشیدن آب می توانید نفخ شکم را کمتر کرده و بدن در صورتی دچار نفخ شکم می شود که آب در بدن به اندازه کافی وجود نداشته باشد و بدن برای تأمین آب به سراغ مایعات بدن‌تان می‌رود و شما احساس نفخ در شکم تان خواهید داشت. این را بهتر است بدانید هر فرد در طی روز به ‌ازای هر 22 کیلوگرم وزن 1 لیتر آب نیاز دارد و اگر 80 کیلوگرم وزن دارید باید روزانه 3.5 لیتر آب بنوشید ات آب بدن تان به طور کامل تامین شود. البته به یاد داشته باشید نوشیدن زیاد آب نیز به بدن ضرر می رساند و بیش از حد نوشیدن آب نیز تعادل مایعات بدن‌تان را به‌هم می ریزد. سطح پتاسیم و سدیم را بدن کنترل کنید تا مایعات بدن تان نیز کنترل شوند. تا جایی که می توانید نمک را از غذاهایتان حذف کنید و مصرف غذاهای سرشار از پتاسیم مانند ماهی سالمون، اسفناج و ... را افزایش دهید تا بدن سالم و متناسبی داشته باشید. گرفتگی عضلات، تپش قلب و خستگی عوارض کمبود پتاسیم است.

روزانه ورزش هوازی انجام دهید

تمرینات هوازی لازم نیست پر شدت یا برای مدت زمان طولانی باشد که دل تان را بزنند و بعد از مدتی آن را رها کنید. تمرینات اینتروال بهترین ورزش هوازی است که می توانید انجام دهید و شدت تمرینات به‌طور متناوب کم و زیاد می‌شود. تحقیقات نشان داده است بدن شما با انجام دادن تمرینات اینتروال تا 48 ساعت پس از آن به کالری سوزی کمک می‌کند و این برای تناسب اندام شما مناسب است. زمانی که در درازمدت تمرینات اینتروال را اجرا کنید علاوه بر رسیدن به تناسب اندام مناسب به عضله سازی نیز کمک خواهید کرد. برای اجرای تمرینات اینتروال باید 20 ثانیه با شدت بالا پیاده روی کرده و برای 10 ثانیه بعدی آرام راه بروید و این سیکل را تکرار کنید. با تهیه تردمیل خانگی در هر ساعتی از شبانه روز م یتوانید تمرینات اینتروال خود را انجام دهید. تردمیل دارای انواع برنامه های از پیش تعیین شده ای هستند که از تمرینات اینتروال پیروی می کنند البته با شدت ها و مدت زمان های متفاوت که می توانید با انتخاب هری یک از آنه تمرینات مناسبی را برای ارتقای سطح سلامتی و رسیدن به هدفتان انجام دهید. با خرید تردمیل لازم نیست نگران رفتن از بیرون از منزل در هر شرایطی باشید و می توانید زمانی که مشغول تماشای فیلم مورد نظرتان نیز هستید هم تمرینات اینتروال خود را با استفاده از تردمیل خانگی خود انجام دهید و شاهد نتایج خوبی در بدن تان باشید.

این خوراکی ها را استفاده نکنید

برای اینکه بتوانید به لاغری سریع برسید برای مدت زمان کوتاهی مصرف کربوهیدرات‌ها را کم کنید. خوراکی های مانند پاستا، شیرینی، کلوچه، آب‌نبات و ... را حذف نمایید. متخصصان تغذیه به این معتقد هستند که مصرف قند و شکر در درازمدت از کاهش وزن زیاد شما جلوگیری خواهد کرد و شما را از ابتلا به انواع بیماری ها مصون خواهد داشت. برای چند هفته باقی مانده امتحان کنید و مصرف قندهای ساده را قطع نمایید تا شاهد روند خوب لاغری تان باشید.

پروتئین‌ها، چربی‌های سالم و کربوهیدرات کامل استفاده کنید

استفاده از پروتئین‌ها، چربی‌های سالم و کربوهیدرات های کامل هر چند ساعت یک بار به صورت میان وعده هایی کوچک بسیار به لاغری شما کمک خواهند کرد. مصرف این گونه غذاها سبب بدست آوردن انرژی در بدن تان خواهد شد و می توانید راحت تر فعالیت‌های روزمره تان را انجام دهید. استفاده از پروتئین‌ها، چربی‌های سالم و کربوهیدرات کامل از پرخوری شما جلوگیری خواهد کرد و سوخت‌وساز بدن تان را بالا نگه می دارد. نان سبوس‌دار، تخم‌مرغ و ... برای صبحانه شما کاملا مناسب هستند و برای میان وعده تان بهتر است از میوه ای مانند سیب استفاده نمایید.

خوردن آجیل و مغزهای مقوی برای بدن بسیار مفید هستند و استفاده روزانه آنها حتی به لاغری بدن تان نیز کمک خواهد کرد. دانشمندان در اینباره تحقیقات زیادی انجام داده اند که ثابت کرده است مصرف روزانه یک مشت بادام، پسته و ... در یک دوره‌ی شش هفته‌ای کمک کرده است تا رژیم غذایی تان سبب آب شدن چربی های شکم تان شود و به هدف مورد نظرتان برسید. با انجام این اقدامات ساده حتما لاغر خواهید شد و این سبکی را به خوبی در بدن تان حس خواهید کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()