09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 56 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تعطیلات نوروز از جمله تعطیلاتی است که به علت زیاد بودن روزهای استراحت و گشت و گذار، بیشتر ما بعد از اتمام تعطیلات دیدن اضافه وزن بر روی ترازو را تجربه خواهیم کرد.با وجود تنقلات متنوع و عدم داشتن تحرک روزانه به وجود آمدن این مشکل امری عادی است و در ادامه این مقاله قصد داریم راه کارهای موثری به شما یادآوری کنیم تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن به تناسب اندام دلخواه برسید.

در ابتدای شروع ورزش به یاد داشته باشید که دلیل از ورزش و انجام فعالیت شما چیست و برای خود مشخص کنید که می خواهید وزن کم کنید.همان طور که می دانید اگر قصد دارید وزن کم کنید باید میزن کالری دریافتی و کالری که می سوزانید را محاسبه کنید. برای اینکه به لاغری دست پیدا کنید باید نسبت به کالری که دریافت می کنید، کالری بیشتری بسوزانید و از ورزش کمک بگیرید.

در کنار ورزش باید از رژیم غذایی مناسبی نیز پیروی کرده و خوردن پفک و چیبس را از برنامه غذایی حذف کنید تا کالری کمتری به بدن شما برسد.بهتر است در ابتدا بدانید با ورزش کردن اشتهای شما افزایش پیدا خواهد کرد و باید به میزان غذا خوردن خود حسابی توجه کنید. برای کنترل غذا خوردن بهترین کار استفاده از برنامه غذایی مناسب است تا بیشتر از حد معمول غذا نخورید.

با کمک برنامه غذایی تعداد دفعاتی که غذا می خورید افزایش پیدا می کند و با خوردن میان وعده ها اشتهای شما کنترل می شود و می توانید به کاهش وزن برسید.همان طور که میدانید چربی های بدن به دو بخش مفید و غیرمفید تقسیم می شوند. چربی های سالم برای انجام فعالیت های حیاتی بدن لازم هستند و چربی های بد برای بدن خطرناک بوده و با ذخیره شدن در بدن تناسب اندام را بر هم میزنند.

میزان ذخیره چربی در بدن در افراد مختلف نسبت به سن، جنسیت و حتی نحوه زندگی متفاوت است.مقداری چربی در زیر پوست است و ما مشاهده می کنیم و ظاهر بدن را خراب می کنند و چربی هایی هم در اطراف اندام های داخلی ما ذخیره می شوند و ما آنها را نمی بینیم و بسیار خطرناک تر هستند.با کمک ورزش و بالا رفتن سوخت و ساز بدن می توانید چربی های اضافی را بسوزانید تا به بدن آسیبی وارد نشود.

به یاد داشته باشید بعد از اتمام تعطیلات و پشت سر گذاشتن دوره طولانی بی تحرکی، فعالیت بدنی را افزایش دهید و اگر هم نتوانستید به باشگاه بروید و بیرون از خانه فعالیتی انجام دهید، از دستگاه های هوازی خانگی مانند؛ تردمیل، دوچرخه ثابت و اسکی فضایی استفاده کنید.با کمک تردمیل که یکی از بهترین دستگاه های هوازی محسوب می شود، می توانید بدون اینکه لازم باشد به خارج از منزل بروید پیاده روی روزانه ای انجام دهید و به سادگی کالری بسوزانید.

تردمیل های امروزی با داشتن مانیتور می توانند سرعت، میزان کالری مصرفی و ضربان قلب را در اختیار شما قرار دهند و با توجه به این اطلاعات عمومی قادر خواهید بود برای ورزش کردن برنامه ریزی مناسب و دقیقی انجام دهید.برنامه های از پیش تعیین شده ای زیادی در تردمیل های جدید تعبیه شده است که بدون نیاز به مربی می توانید با انتخاب و فشار دادن تنها دکمه ای برنامه خوبی را اجرا کنید و سریعتر به هدف خود برسید.در زمان انجام دادن ورزش حتی پیاده روی ساده ای که با کمک تردمیل در خانه انجام می دهید، نوشیدن آب را فراموش نکنید.

متخصصان اعلام کرده اند نوشیدن آب کالری اضافی وارد بدن نمی کند و تنها کمک می کند تا آب از دست رفته در بدن جبران شود و بدن در زمان تعریق هنگام ورزش دچار مشکل نشود.در حین پیاده روی می توانید از دمبل های ورزشی نیز استفاده کنید تا در یک زمان هم چربی سوزی انجام دهید و هم عضلات را تقویت کنید.هرچه قدر در بدن عضلات بیشتر، نیرومند تر و فعال تری داشته باشیم، سوخت و ساز در بدن افزایش پیدا می کند و چربی سوزی در بدن نیز با روند بیشتری انجام می شود.

فراموش نکنید که حتما نباید فعالیت و ورزش شدیدی انجام دهید تا به کاهش وزن برسید.برای رسیدن به کاهش وزن بهتر است پیاده روی با سرعتی متوسط و متناوب انجام دهید.زمانی که قصد داشتید بعد از بالا رفتن آمادگی جسمانی سطح ورزش را افزایش دهید، می توانید از شیب دستگاه استفاده کنید و سطح مقاومت را بالا ببرید.با انجام دادن ورزش روزانه با سطحی متوسط می توانید بدن را وادار کنید تا به صورت منظمی کالری بسوزاند و این ورزش باعث زیاد شدن اشتهای شما نیز نمی شود و شما را در رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()