09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 21 بهمن 1395 در ساعت 32 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انجام دادن ورزش های هوازی، روزانه و منظم به تمام افراد با هر سن و سالی توصیه می شود. دویدن روزانه حتی برای دوندگان حرفه ای نیز ممکن است با آسیب دیدگی و درد همراه باشد.برای جلوگیری از به وجود آمدن آسیب ها و ریکاوری بدن، ورزشکاران باید تمریناتی انجام بدهند که سطح آمادگی جسمانی را تغییر داده و ایجاد انگیزه کند.الپتیکال؛ دستگاه هوازی است که برای ریکاوری بدن بسیار مناسب می باشد.

اسکی فضایی این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند بدون اینکه آسیب بینند دویدن و راه رفتن را شبیه سازی کنند و از این طریق با تقویت عضله ها، تاندون ها و مفاصل، تمرینات مناسبی برای سلامتی بدن انجام بدهند.با استفاده از الپتیکال می توانید عضلات را بیشتر تقویت کنید و توانایی دویدن را افزایش بدهید.

داشتن قدرت لازم و استقامت برای انجام تمرینات بسیار مهم است و برای اینکه این توانایی را بالا ببرید، می توانید از الپتیکال هایی که قابلیت تنظیم شیب دارند، استفاده کنید و قدرت بدنی و عملکرد بدن را ارتقا بدهید.در زمان ورزش با الپتیکال بدن کمترین آسیب و بیشترین بازده را خواهد داشت. انجام دادن تمرینات ورزشی حتی برای افرادی که آماتور به حساب می آیند، بسیار مناسب است و آنها را دچار مشکل نخواهد کرد.

بهترین تمرینی که با الپتیکال میتوان انجام داد، تمرین تناوبی است. برای انجام این نوع تمرینات بعد از 2 دقیقه تمرین شدید، باید 30 ثانیه استراحت فعال داشته و در واقع آهسته تر ورزش کنید.بعد از اینکه آمادگی جسمانی بدن افزایش پیدا کرد، انجام تمرین تناوبی می تواند زودتر شما را به اهدف تناسب اندام و افزایش میزان سوخت و ساز برساند.

ورزش با الپتیکال این امکان را به ورزشکار می دهد که با انجام حرکات رو به جلو و رو به عقب عضلات دو سمت را تقویت کند که این موضوع از ویژگی های عالی این دستگاه هوازی به شمار می آید.کارشناسان اعلام کرده اند، اگر تمام تمرینات روبه جلو و به صورت مداوم انجام بشوند، برای زانوها و مفاصل آسیب در پی خواهند داشت. حرکات اگر به طور مساوی به سمت جلو و عقب تقسیم بندی بشوند، از میزان فشارهای وارده کم شده و تعادل عضلانی برقرار می شود.

الپتیکال اگر به درستی استفاده شود، می تواند به راحتی وسیله درمانی خوبی برای آسیب دیدگی دونده ها باشد و آنها را با سرعت بیشتری ریکاوری کند. دستگاه هوازی الپتیکال از سوی کارشناسان ورزشی به عنوان یکی از دستگاه های بی خطر شناخته شده و برای بهبود آسیب دیدگی های ورزشی پیشنهاد می شود. در زمان ورزش با الپتیکال، کاربر با تغییر سرعت و شیب دستگاه به راحتی می تواند بدن را دچار چالش کند و تمرینات فیتنس موفقی انجام بدهد.

در زمان خرید الپتیکال دقت کنید بهترین دستگاه مناسب را خریداری کرده و به راحتی بتوانید با آن ورزش انجام بدهید و تمرینات را به صورت منظم تکرار کنید.دویدن بر روی زمین یا حتی راه رفتن می تواند به کمر، ستون فقرات و زانوها فشار وارد کند و باعث ضعف ماهیچه ها بشود. استفاده از الپتیکال ضعف ماهیچه ها را کم می کند و سبب تقویت آن ها می شود.

میزان اکسیژن رسانی به بافت های عضلانی در زمان ورزش با تردمیل در مقایسه با الپتیکال یکسان است.الپتیکال به شما کمک می کند در زمان انجام تمرینات به صورت همزمان بتوانید بر روی عضلات بالا تنه و پایین تنه کار کنید؛ زمانی که با گرفتن دسته های متحرک الپتیکال پدال می زنید، می توانید عضله سازی را در تمام بدن به صورت یکنواخت انجام بدهید و آنها را تقویت کنید؛ بدین ترتیب کارآیی تمرینات افزایش پیدا کرده و تمام عضلات اصلی و بزرگ بدن با کار گرفته می شوند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()