09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 7 فروردین 1401 در ساعت 45 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش تردمیل ها به عنوان یکی از دستگاه های هوازی پرمصرف به مراکز بسیاری از جمله: باشگاه های ورزشی، بیمارستان ها، مراکز توانبخشی، مطب پزشکان، ایستگاه های فضایی، خانه ها و محل کار انجام می شود. زیرا انواع تردمیل به گونه ای طراحی می شوند که در مکان های متفاوتی استفاده شدنی باشند. انواع تردمیل در حفظ سلامت و ارتقای سیستم ایمنی بدن گزینه ای ایدئال به شمار می رود. زیرا با استفاده از آنها ورزش های هوازی مانند دویدن و پیاده روی یا حتی بالا رفتن از شیب نیز امکان پذیر است.

همانطور که می دانید امکان دارد دویدن روی سطوح سخت (پیاده روی در هوای آزاد) همیشه ایمان نباشد و ممکن است سبب آسیب به ستون فقرات یا مفاصل شما شود. از این رو طراحی تردمیل نحوه انجام ورزش های هوازی را آسان کرده است. یکی از بیشترین متقاضیان خرید تردمیل مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند. از آنجایی که اولین دستگاه های پیشرفته تردمیل برای انجام تست ورزش در بخش اکوکاردیوگرافی طراحی شده بودند، این امر نشان از اهمیت انواع تردمیل برای مراکز درمانی و بیمارستان ها می دهد. این مقاله درباره علت های فروش این دستگاه به بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی تهیه شده است.

فروش تردمیل به مراکز بیمارستانی

تردمیل های مدرن با تکنولوژی های پیشرفته و به روزی تولید می شوند. انجام تنظیمات سرعت و شیب یکی از بهترین مزایای خرید هر تردمیل مدرن است. زیرا بیماران به راحتی و بدون نگرانی از آسیب به بدن خود قادر به تنظیم سرعت و شیب آن هستند. انواع تردمیل ها ممکن است دارای برنامه های ورزشی از پیش تعیین شده نیز باشند. بدین طریق دیگر نیازی به دریافت برنامه برای کار با تردمیل نیست. زیرا با تنظیمات دستگاه، بیماران یا سایر افراد عادی به راحتی قادر به استفاده از آن هستند. بیمارستان دارای بخش های متفاوتی است که به تردمیل مدرن نیاز دارند. از جمله مهمترین بخش از بیمارستان اکوکاردیوگرافی است. در این بخش ضربان قلب بیمار اندازه گیری می شود و بر اساس آن نیاز بیمار به سایر آزمایش های دیگر مشخص خواهد شد. فروش تردمیل به واحد اکوکاردیوگرافی و تست ورزش بیمارستان ها این امکان را به بیماران می دهد که از وضعیت قلبی خود اطلاع پیدا کنند. در تست ورزش پزشک با سنجش میزان ضربان قلب بر اساس سرعت و شیب دستگاه، بیمار را از شرایط قلبی او و میزان اکسیژن رسانی به قلب مطلع می کند.

تست ورزش با تردمیل

تست ورزش از جمله اقداماتی است که پزشک برای بررسی وضعیت قلب بیمار از آن استفاده می کند. آماده سازی بیمار برای انجام این تست باید به گونه ای باشد که او احساس راحتی کند. از این رو پوشیدن لباس و کفش ورزشی مناسب اولین اقدامی است که قبل از انجام تست ورزش با تردمیل باید به آن توجه شود. همچنین بیماران قبل از انجام این تست باید از ۳ ساعت قبل ناشتا باشند و از داروهای قلبی کندکننده فعالیت قلب، استفاده نکنند.

روش انجام آزمایش تست ورزش با تردمیل

قبل از این تست باید نبض، فشارخون و ضربان قلب بیمار سنجیده شود. سپس بیمار باید روی نوار نقاله تردمیل قرار گیرد. از آنجایی که فروش تردمیل به بیمارستان ها برای انجام فعالیت های هوازی مانند: دویدن و پیاده روی انجام می شود، بیمار با قرارگیری روی این دستگاه باید با سرعت تنظیم شده راه برود. پزشک هر ۳ دقیقه یکبار شیب دستگاه را حدود دو درصد افزایش می دهد و با این کار میزان ضربان قلب بیمار را اندازه گیری می کند. قبل از انجام تست ورزش با تردمیل الکترودهای قلبی روی سینه بیمار متصل می شوند که ضربان قلب او از این طریق در دستگاه نوار قلب ثبت شود. تست از سرعت کم شروع و تا سرعت زیاد و روی شیب ادامه پیدا می کند. در تمامی این حالات ضربان قلب و علائم حیاتی بیمار به صورت امواج روی مانیتور دستگاه مشاهده شدنی است. اگر این میزان از حداکثر ضربان قلب استاندارد فرد کمتر باشد، در این صورت امکان ابتلا فرد به مشکلات قلبی وجود دارد. در صورتی که نیاز به خرید تردمیل مناسب برای بیمارستان یا مراکز درمانی دارید، به وب سایت تردمیل کو مراجعه کنید و متناسب با نیاز و هزینه های خود نوع مناسبی از این دستگاه های را سفارش دهید.

فروش تردمیل آبی به مراکز فیزیوتراپی هیدرومد (Hydro Med)

یکی از فضاهای درمانی بسیار پیشرفته و نوین که نیاز به دستگاه های هوازی و تخصصی مانند تردمیل دارد، مراکز فیزیوتراپی هیدرومد هستند. این مراکز به طور تخصصی با تجهیزات داخل آب درمان بیماران را انجام می دهند. امروزه فیزیوتراپی در آب برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها توسط پزشکان پیشنهاد می شود. آب درمانی یا هیدرومد برای تمامی سنین به خصوص افراد میانسال و کسانی که دارای مشکلات مفاصل و کمر درد هستند، گزینه بسیار مناسبی است. زیرا انجام تمرینات فیزیوتراپی در آب فشار وارد روی نواحی آسیب دیده بدن را کاهش می دهد و و طول دوره آن را کوتاه تر می کند. این روش درمانی در بسیاری از تخصص های پزشکی از جمله: ارتوپدی، مغز و اعصاب، ستون فقرات، توانبخشی و فیزیوتراپی، طب فیزیکی، روماتولوژی، کار درمانی و غیره استفاده شدنی است و با تجهیزات پیشرفته ای همچون: تردمیل هیدروتراپی، دوچرخه ثابت آب درمانی، اسکی فضایی و انواع تجهیزات بدنسازی اجرامی شود. فروش تردمیل به مراکز متفاوتی از جمله: فیزیوتراپی، بیمارستان، مراکز درمانی و بسیاری از محیط های درمانی این امکان را به پزشکان می دهد که در سریع ترین زمان ممکن مشکلات حرکتی، قلبی و عروقی بیماران را تشخیص دهند و به درمان آنها بپردازند.

در نتیجه…

تردمیل ها دستگاه های پیشرفته ای هستند که در تمامی مراکز درمانی، ورزشی، محیط های کاری و خانگی به وفور استفاده می شوند. فروش تردمیل به بیمارستان ها و مراکز فیزیوتراپی بعد از باشگاه ها دارای بیشترین درصد است که این امر نشان از اهمیت بسزای انواع تردمیل در درمان بیماران یا تشخیص بیماری های قلبی می دهد. تست ورزش با تردمیل یکی از بهترین روش ها برای اطلاع از وضعیت قلبی بیماران است. انجام فیزیوتراپی در آب یا مراکز مخصوص این کار نیز از جمله کاربردهای مفید تردمیل برای درمان بیماران به شمار می رود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()