09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 38 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بعضی از افراد گمان می کنند انجام تمرینات سخت ورزشی منجر می شود چربی بیشتری بسوزانند و سریع تر لاغر بشوند؛ البته بدون رنج هیچ چیز با ارزشی به دست نمی آید. این موضوع که تمرینات شدیدتر باعث می شوند ما زودتر به اهداف ورزشی خود دست پیدا کنیم تا حدودی درست است. احساس اندکی درد و خستگی پس از تمرینات ورزشی طبیعی است و بدین معناست که عضلات و ماهیچه ها در حال قوی شدن هستند؛ اما بعضی از دردها یک علامت هشدار دهنده و نشانه به وجود آمدن مشکل می باشند.

تمرینات شدید ورزشی که با سطح آمادگی جسمانی ما تناسب ندارند می توانند به بدن آسیب وارد کنند؛ بنابراین می بایست به این علائم دقت کنیم. یک درد کلی و در حال رشد در ماهیچه ها نشانه آن است که تمرین برای بدن چالش برانگیز بوده؛ ولیکن دردی که به یک باره و با سرعت و شدت زیاد بروز می کند، می تواند هشدار دهنده باشد.

هیچ گاه سعی نکنید از طریق حرکت به بدن فشار وارد کنید؛ در واقع فشار باید به دلیل تکرار حرکات باشد. راه رفتن و دویدن که بهترین ورزش های هوازی محسوب می شوند، حرکات راحتی هستند که ما در طول شبانه روز و در زندگی روزمره آن ها را انجام می دهیم؛ اما وقتی به مدت 45 دقیقه راه می روید و حرکت راه رافتن را به مدت طولانی و مکرر انجام می دهید، تبدیل به یک تمرین ورزشی بسیار موثر می شود؛ بنابراین مخصوصاً زمانی که هنوز تازه کار هستید، لزومی ندارد با حرکات ورزشی سخت خود را بیازارید.اگر در هنگام ورزش درد در نواحی خاصی مانند شانه، زانو و یا مفصل ران ایجاد بشود نشانه این است که مشکلی به وجود آمده و در صورتی که این دردها غیر قابل تحمل باشند می بایست به پزشک مراجعه کنید.

پیش از شروع تمرینات ورزشی باید حتماً بدن خود را گرم کرده و برای فعالیت بدنی آماده نمایید و در طی تمرین نیز به صورت منظم به بدن خود آب رسانی کنید. کمبود آب غلظت خون را افزایش می دهد و خون غلیظ به خوبی جریاد پیدا نمی کند.خون حاوی اکسیژن تازه و مواد مغذی است؛ در صورتی که خون کافی به همه اندام ها نرسد، سوخت و ساز در آن قسمت ها به خوبی انجام نخواهد شد و چربی سوزی به خوبی اتفاق نمی افتد.

انجام تمرینات سخت و طاقت فرسا بسیاری از اثرات مثبت ورزش را خنثی می کند. در هنگام انجام تمرینات به بدن خود گوش بدهید و به شکل بدن خود توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتی که در یک جلسه ورزش به بدنتان فشار زیادی وارد کردید و در نواحی زانو و کمر احساس درد ایجاد شد، برای خود چند روز استراحت در نظر بگیرید و اگر پس از چند روز استراحت حالتان بهتر نشد با پزشک مشورت کنید.

البته ورزش باید به صورت منظم و مستمر باشد. در صورتی که از یک برنامه ورزشی صحیح و اصولی پیروی کنید تا 48 ساعت پس از تمرین چربی سوزی همچنان ادامه خواهد داشت.اگر در نواحی بازو و آرنج ارتعاش زیادی احساس کنید، نشانه ضعف عضلانی است؛ برخی از لرزش ها طبیعی هستند.

هنگامی که در حین ورزش بیش از حد خسته می شوید بدنتان فرم مناسب خود را از دست می دهد و همین موضوع سبب می شود فشار زیادی به عضلات وارد شود که ممکن است به پارگی آن ها بینجامد.ورزش همواره باید با سطح آمادگی جسمانی فرد متناسب باشد. با بیشتر ورزش کردن سطح آمادگی جسمانی بالا می رود و فرد می تواند تمرینات شدیدتری را پشت سر بگذارد.در زمینه ورزش و آمادگی جسمانی هرگز خود را با دیگران مقایسه نکنید؛ دیگران به لحاظ بدنی تفاوت های بسیاری با شما دارند.

دستگاه های ورزشی هوازی به شما کمک می کنند بتوانید ورزش را به صورت روزانه ادامه بدهید و دیگر مشکلاتی مانند کمبود فضا، کمبود وقت و نامساعد بودن آب و هوا مانع شما نمی شوند؛ به همین دلیل این دستگاه ها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. انواع خانگی دستگاه های ورزشی، ورزش را برای همه افراد خانواده قابل دسترسی می کنند و بسیار مقرون به صرفه هستند.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()