09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 11 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 9 )

ضربه گیر تردمیل ، در مقاله های قبلی و همچنین در مقاله نکته های انتخاب تردمیل به صورت مختصر در مورد ضربه گیرهای تردمیل صحبت شد ولی به دلیل سوالات مکرر کاربران گرامی این مقاله را برای شما تهیه و در دسترس شما قرار داده ایم .

ضربه گیر در تردمیل های مختلف به اشکال مختلف دیده می شود ولی همگی یک وظیفه را بر عهده دارند و آن هم وارد کردن فشار کمتر به کمر و زانو می باشد. در واقع ضربه گیرها فنرها و یا لاستیک های فنری هستند که موجب می شوند زمانی که ما بر روی تردمیل میدویم صفحه تردمیل انعطاف پذیرتر شده و موجب شود فشار کمتری به پاهای ما وارد شود، اگر فشار از طریق تردمیل به پای ما وارد شود ان فشار تا زانو و ستول فقرات پیش می رود و می تواند موجب عوارض منفی برای ما شود از این رو در زمان خرید تردمیل به این ضربه گیرها دقت کنید .

اگر مشکلات کمری و یا درد در زانو دارید از تردمیل هایی استفاده کنید که دارای ضربه گیرهای طبی و نرم هستند ، عمدتآ ضربه گیرها میان تخته تسمه و اسکلت فلزی زیرین تردمیل قرار دارند که موجب می شوند تخته و تسمه تردمیل حالت انعطاف پذیر داشته باشد. برخی اوقات این ضربه گیر ها قابل مشاهده نیستند ولی در تردمیل وجود دارند ، در این تردمیل ها ضربه گیر زیر قاب جلویی موتور قرار دارد ولی ضربه گیرهایی که در بین تسمه و اسکلت فلزی دستگاه وجود دارند کارایی بهتری دارند .

ضربه گیر یک قابلیت دیگر نیز به ما می دهد که برای زندگی آپارتمان نشینی امروزه بسیار خوب است آن هم اینکه با گرفتن ضربه دویدن ما موجب می شود ضربه کمتری به کف ساختمان وارد شده و در نتیجه صدایی به طبقات پایین تر انتقال پیدا نکند ، به تازگی ضربه گیرهایی به بازار آمده اند که در زیر پایه ها و چرخ های تردمیل قرار می گیرند و در تردمیل هایی که ضربه گیر ندارند بیشتر استفاده می شوند ، باید بگوییم این ضربه گیرها برای جلوگیری از انتقال صدا و ضربه به زمین ساخته شده اند و تاثیر کمتری بر روی کم کردن فشار بر کمر و زانو دارند .

ارسال نظر

سیروس :
1 0
سلام پوشیدن کفشهایی که خود ضربه گیر دارند بر روی تردمیل خوب است
مدیریت :
4 0
باسلام پوشیدن کفش های طبی بر روی تردمیل خوب است ولی نمی تواند جایگزین برای ضربه گیر های خود تردمیل شود.
سوفیا :
2 0
سلام من حس می کنم ضربه گیرای تردمیلم خراب شده ضربه گیرای من لاستیکی هستند و تغییر رنگ دادن؟
مدیریت :
2 0
با سلام ضربه گیر های تردمیل عمر بسیار بالایی دارند شاید این تغییر رنگ به دلیل گرد و غبار با کثیفی باشد.
ح :
1 0
چرا ضربه گیر برخی تردمیل ا بزرگ تر است
مدیریت :
2 0
سلام تردمیل های مختلف برای تحمل وزن های مختلف از ضربه گیرهای متنوعی در اندازه های مختلف استفاده می کنند.
شاهرخ :
1 1
ایا ضربه گیر توربو فیتنس 150که 4 تا لاستیک کوجک در دو ردیف است ان کارایی لازم را دارد؟و ایا کارایی ان مشابه ضربه گیرهای فنری میباشد یا انها برای تردمیل های با ظرفیت تحمل وزن بیشتر و نیز مدل های باشگاهی هست؟
مدیریت :
2 2
با سلام ضربه گیر موجود در تردمیل مورد نظر شما برای وزن تا 120 کیلوگرم طراحی شده است و برای این وزن بسیار کارایی خوبی دارد . ضربه گیر های بزرگتر و فنری موجود در تردمیل ها برای تردمیل های با تحمل وزن بیشتر طراحی شده اند.
محمد :
1 1
با توجه به وجود انواع مختلف ضربه گیر مانند sds , asa و ضربه گیر های فنری و لاستیکی ، هر کدام چه تاثیری دارند، کدام یک ضروری تر و بهتر می باشند . ایا لازم است دستگاهی خرید که تمام این ضربه گیر ها را داشته باشد؟
مدیریت :
1 0
با سلام ضربه گیر های مختلف وظیفه کنترل و دفع فشار و ضربه وارد شده به زانو و مفاصل پا و کمر را دارند که بستگی به مدل تردمیل متفاوت می شوند. کارکرد اصلی همه این ضربه گیر ها جلوگیری از آسیب زانو و کمر هست. بهترین راه برای تشخیص تفاوت ضربه گیر های تست و مقایسه می باشد. امکان تست و مشاهده تردمیل های مختلف با ضربه گیر های متفاوت در محل نمایشگاه هایپرجیم می باشد.
مهدى :
1 2
ضربه گير sds . asa چى هستن و كدوم بهترن؟
مدیریت :
1 0
با سلام ضربه گیر های sds به عنوان ضربه گیر استاندارد برای جلوگیری از ایجاد فشار و ضربه به زانو و کمر در تردمیل تعبیه می شود و از آسیب دیدگی مفاصل پا و کمر جلوگیری می کند. ضربه گیر asa ضربه گیری هست که قابلیت تنظیم دارد به این صورت که می تونید بین پایین ترین درجه و بالاترین درجه صفحه رو تنظیم کنید و این مدل ضربه گیر مخصوص تردمیل های مارک Jkexer می باشد.
م :
2 0
سلام. تفاوت ضربه گیرهای sds و spring و دیافراگمی چیه؟
مدیریت :
1 0
سلام خدمت شما دوست عزیز همانطور که مشخص هست تمامی این نوع ضربه گیرها به منظور کاهش فشار و یا دفع ضربات ناشی از دویدن برسطح دستگاه طراحی شده است.SDS ضربات مربوط به زانو و spring کمک فنر های کنار دستگاه هست که نوع دیگری از ضربات رو دفع می کند. باتشکر
فرشید :
0 1
باسلام.تردمیل من ضربه گیر نداره.نمیدونم چرا نمیتونم روش به صورت دو حرکت کنم(بدوم).درحالت دو تعادل ندارم انگهر تسمه از زیزپام در میره.به نظرتون واسه عدم وجود ضربه گیره؟آیا ضربه گیر هست واسش بذارم؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
مدیریت :
0 0
با سلام احتمال این وجود دارد که تسمه تردمیل شما بیش از حد سفت و یا شل شده باشد که قابل تنظیم میباشد.
ادريس :
0 0
آيا ميشه ضربه گير فنري روي تردميل خودم نصب كنم؟
مدیریت :
0 0
خیر
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
7 / 10
از 5 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()