09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 17 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاقی و اضافه وزن امروزه به یکی از مشکلات مهم جهانی تبدیل شده است که سالانه افراد زیادی را درگیر مرگ و میر و بیماری های گوناگون می کند.اگر جزو افرادی هستید که سرتان شلوغ است و زمانی برای انجام فعالیت و رفتن به باشگاه ندارید و علاقه مند هستید که شکم خود را آب کنید و لاغر شوید، حتی اگر گامی کوچک برای ارتقای سلامتی و رسیدن به تناسب اندام بردارید ارزشمند و مفید است.

بیشتر ما در طی روز با انجام دادن فعالیت های اجتماعی و رفتن به سر کار فرصتی برای ورزش پیدا نمی کنیم و این بی تحرکی بیشتر موجب اضافه وزن ما می شود.هر چقدر هم ما در طی روز از غذاهای کم کالری استفاده کرده و بیشتر میوه و سبزیجات را مصرف کنیم، ولی باید در طی روز فعالیت و تحرکی داشته باشیم تا بتوانیم چربی های اضافی بدن را کم کنیم.

اگر جزو افرادی هستید که ساعت های طولانی مجبورید برای انجام کار بنشینید و تحرکی نداشته باشید بهتر است به چند توصیه دقت کنید تا بتوانید در ضمن کار تحرکی نیز داشته باشید و زودتر به نتایج دلخواه برسید.اگر بتوانید در محل کار برای انجام دادن کارها بایستید، پس از مدت زمان کوتاهی تاثیرات شگفت انگیز آن را مشاهده خواهید کرد.

در حالی که با تلفن صحبت می کنید از صندلی بلند شوید و با راه رفتن برای بدن تحرک ایجاد کنید و این فعالیت خستگی شما را نیز کمتر خواهد کرد.سعی کنید تمام کارهای جابه جایی را خودتان شخصا انجام دهید. اگر می خواهید اوراقی را جابه جا کنید و انتقال دهید، بهتر است این کار را خودتان انجام داده تا به این بهانه فعالیتی نیز داشته باشید.

کارمندان معمولا ساعتی برای صرف ناهار دارند و این بهترین فرصت برای انجام دادن فعالیت است. می توانید برای تهیه ناهار مکان دورتری را انتخاب کنید و با دوستان کمی نیز قدم بزنید یا حتی نیمی از زمان ناهار خود را ورزش انجام دهید و با خوردن غذایی سالم از زمان خود بهترین استفاده را کنید.حتی اگر فضای بزرگی را در اختیار دارید می توانید حتی در زمان تلفن صحبت کردن حرکت اسکات انجام دهید و قسمت پایین تنه که ممکن است بر اثر نشستن منبض شده باشد را به حالت عادی بازگردانید.

اگر حتی فرصتی پیدا کنید و بتوانید در حد 3 دقیقه در جا بدوید، با بالا رفتن ضربان قلب می توانید دمای بدن و میزان گردش خون در بدن را بالا ببرید و ورزش قلبی و عروقی کوتاه ولی مفیدی را برای بدن انجام دهید.اگر بتوانید با کمک دیگر همکاران دستگاه هوازی کوچکی مانند تردمیل یا حتی دوچرخه ثابتی تهیه کنید و در گوشه ای از دفتر محل کار قرار دهید به صورت اشتراکی حتی برای 5 یا 10 دقیقه هم از این دستگاه ها استفاده کنید به سلامتی و حتی لاغری شما کمک خواهد کرد.

دستگاه های هوازی امروزی اغلب برنامه های از پیش تعیین شده دارند و با سرعت بیشتری می توانید ورزش را شروع کنید و در مدت زمانی کمتر ضربان قلب را بالا ببرید.نوشیدن آب را نیز فراموش نکنید زیرا این کار هم خستگی را کمتر می کند و هم متابولیسم بدن را افزایش می دهد و زودتر به لاغری خواهید رسید.

بعد از گذشت مدتی مشاهده می کنید که کمی فعالیت در زمان کار تفاوت زیادی در تناسب اندام شما به وجود خواهد آورد و لازم نیست مدت زمان طولانی در باشگاه سپری کنید و با خستگی بعد از کار ورزش سنگینی انجام دهید.اگر دستگاه هوازی برای خانه تهیه کنید، زمانی که به خانه بر می گردید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کمک دستگاه ورزش انجام دهید و فعالیتی داشته باشید. تردمیل یکی از بهترین دستگاه های هوازی خانگی است که می توانید به راحتی در خانه روی آن راه بروید و کالری اضافی بدن را بسوزانید و مدت زمان ورزش را به چند دوره کوتاه تقسیم بندی کنید و هم استراحت داشته باشید و هم ورزش روزانه را دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()