09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 12 تير 1396 در ساعت 11 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این روزها معضل چاقی فراگیر شده است و تمام افراد جهان را درگیر خود کرده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید لاغر و خوش اندام شوید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید با کمک راهنمایی های آن کاهش وزن مطلوبی داشته باشید و در عین حال به سلامتیتان نیز توجه کنید. با چند راهکار ساده می توانید لاغری را تجربه کنید؛

حذف چربی اضافی از بدن

باید برای رسیدن به تناسب اندام خوردن غذاهای چرب را فراموش کنید، از این به بعد حبوبات، گوشت گوساله بدون چربی، سویا و ... مصرف کرده و تا می توانید از فیبرها استفاده کنید تا بتوانید چربی های اضای بدن را بسوزانید و چربی اضافی نیز وارد بدن نکنید.

بدن به تغییرات عادت می کند

بدن ما انسانها بسیار شگفت انگیز است و به سرعت به تغییرات عادت خواهد کرد. پس بدن خود را به فعالیت ها ارزشمند عادت دهید.به طور مثال بدن را عادت دهید که روزانه به مدت 10 الی 30 دقیقه ورزش انجام دهید. بدن معمولا طوری به رفتارها و حرکاتی که روزانه انجام می دهد عادت می کند و واکنش نشان می دهد که اگر برای مدتی این عادت را کنار بگذارید باعث ناراحتی یا حتی چاقی شما خواهد شد.

با تغییر رویه زندگی، انسان دیگری شوید

با حذف چربی های مزاحم و خوردن غذاهای سالم در درون شما تغییراتی رخ می دهد و از شما انسان تازه ای می سازد. با رعایت اصول غذایی جدید و انجام دادن ورزش به صورت مداوم حتی سلول ها نیز فرصتی برای بازسازی و زندگی جدید پیدا می کنند و می توانید با این روش به جوان سازی و جوان ماندن بدن خود کمک زیادی کنید.

در همه جا فعالیت داشته باشید

در طی روز نیز همه ما مجبور به انجام کارهای روزانه هستیم و اما بهتر است تا می توانید از هر فرصتی برای داشتن فعالیت و تحرک استفاده کنید، مثلا اگر در صف اتوبوس باید منتظر باشید بی حرکت نمانید و پاها و بدن را تکان دهید. این کار کوچک سوخت و ساز بدن را ادامه خواهد داد و می توانید زودتر به اهداف مورد نظر خود برسید.

مصرف فست فود را کم کنید

بیشتر افراد به دلایل زیادی از جمله مشغله زیاد کاری یا مسافرت های زیاد ناچار به مصرف غذاهای چرب و سنگین آماده رستوران ها هستند. برای جلوگیری از این موضوع می توانید غذاهای سالم را در منزل تهیه کنید و به همراه داشته باشید تا در زمان گرسنگی بتوانید از آنها استفاده کنید.

علاقه به خوردن را سرکوب نکنید

افراد چاق تصور می کنند برای رسیدن به لاغری باید علاقه به خوردن را سرکوب کنند، اما باید به یاد داشته باشید که سرکوب علاقه و اشتیاق به غذا خوردن باعث کم هوهشی می شود و می توانید با کمک گرفتن از روش های خوب دیگر مانند؛ پیاده روی، دوچرخه سواری یا حتی رفتن به حمام فقط از اشتهای زیاد خود کم کنید و خوردن را تعطیل نکنید.

تا می توانید پیاده روی انجام دهید

همان طور که می دانید انجام دادن ورزش مخصوصا پیاده روی می تواند تاثیر زیادی در روند کاهش وزن شما داشته باشد. پیاده روی قبل از غذا خوردن معجزه می کند و می تواند شما را زودتر به اهدافتان نزدیک کند.

با انجام دادن روزانه پیاده روی می توانید سوخت و ساز بدن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. اگر به دلایل زیادی مانند؛ گرما، سرما یا حتی آلودگی هوا نمی توانید در بیرون از منزل راه بروید، بهتر است دستگاه تردمیلی برای خانه یا حتی محل کار تهیه کنید و در زمانی که کوچکترین فرصتی بدست آوردید پیاده روی انجام دهید.

تردمیل های پیشرفته امروزی به برنامه های از پیش تعیین شده مجهز شده اند که می توانید با توجه به اطلاعاتی که از دستگاه دریافت می کنید، برنامه مناسبی را انتخاب کرده و تمرینات ورزشی خوبی انجام دهید.

تردمیل با توجه به امکاناتی که دارد قادر است، میزان کالری سوزی بدن را نیز به نمایش دربیاورد و شما به راحتی محاسبه کنید که در مدت پیاده روی می توانید چند درصد کالری بسوزانید و برای رسیدن به وزن ایده آل چه مدت زمانی لازم است ورزش کنید.اگر می خواهید در زمان پیاده روی سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا کند، بهتر است دست ها را در کنار بدن آزادانه رها کنید تا با حرکت دست ها سرعت کالری سوزی در بدن شما افزایش پیدا کند.

از فعالیت های روزانه یادداشت بردارید

تمام فعالیت هایی که برای کاهش وزن در طی روز انجام می دهید را یادداشت کنید. حتی می توانید مواقعی را که بر هوس و اشتیاق خود غلبه کرده اید را نیز یادداشت کنید تا اگر این یادداشت را بار دیگر خواندید انگیزه و مقاومت شما زیادتر شود و بتوانید با همین اراده و همت به هدف زودتر برسید.

عضلات را استراحت دهید

حتما می دانید که هر چه حجم عضلات بدن بیشتر باشد، سوخت و ساز در بدن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اگر هم زمان با انجام دادن ورزش های هوازی ورزش بدنسازی نیز انجام دهید می توانید به صورت همزمان بدن را بسازید و سوخت و ساز آن را بالا ببرید و زودتر به هدف مورد نظرتان برسید.

فراموش نکنید بهتر است در زمان گرسنگی آشپزی نکنید، آرام غذا بخورید و تا جایی که می توانید از بشقاب های کوچک برای غذا خوردن استفاده کنید. با این کار حجم معده شما کم می شود و رفته رفته میل به غذا خوردن کاهش پیدا می کند. با بالا رفتن آمادگی جسمانیتان زمان انجام دادن ورزش را افزایش دهید تا بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()