09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 17 آذر 1399 در ساعت 0 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

راهنمای سرویس و نگهداری تردمیل در این مقاله چند راهکار ساده برای نگهداری از تردمیل به شما معرفی می کنیم که با انجام آنها موجب کارایی بهتر تردمیل خریداری شده و همچنین اجتناب از تعمیرات می شوید . یکی از مهمترین نکات بعد از خرید یک تردمیل مناسب نگهداری درست از آن محصول می باشد که در این کار تمیز نگه داشتن و سرویس منظم موجب طول عمر بیشتر تردمیل شما می گردد .

مانیتور و قاب تردمیل

در ابتدا راهنمای تردمیل را به دقت مطالعه کرده و از نوع مایع شستشو دهنده آن اطلاع پیدا کنید ، بعد از هر بار استفاده صفحه و قاب تردمیل را تمیز کنید بهترین وسیله برای تمیز کردن روزانه دستمال نمناک است ، به وسیله پارچه نمناک صفحه و قاب را از عرق و لکه ها پاک کنید .

اطراف تردمیل

بهتر است هفته ای یک بار زیر و اطراف تردمیل را جارو برقی بکشید و به این موضوع توجه کنید که در زیر آن گرد و خاک سیاه رنگ وجود نداشته باشد چون این گرد سیاه ناشی از سایش تسمه اصلی تردمیل است ، انباشنه شدن گرد و خاک در بخشهای متحرک تردمیل موجب بالا رفتن حرارت و فرسودگی زود هنگام این قطعات می شود ، مهمتر از همه ورود این گردها به موتور موجب گرما و خرابی موتور می شود .

موتور تردمیل

موتور اصلی تردمیل و همچنین موتور شیب دهنده در بخش جلویی و زیر پوشش قرار دارد  سعی کنید یک بار در ماه تردمیل را از برق خارج کرده و درپوش موتور را با دقت باز کنید و اطراف موتور را با جارو برقی تمیز کنید ، دقت کنید به بخشهای الکترونیکی آسیب وارد نشود و همچنین بسیار دقت کنید قبل از این کار دستگاه از برق خارج شده باشد .

تسمه و تخته

یک بار در ماه سطح تسمه را تمیز کنید و به آرامی لبه های تسمه را بالا گرفته و سطح بین تخته و تسمه را نیز با پارچه نمدار تمیز نمایید زیرا وجود گرد و خاک میان تخته و تسمه موجب اصطکاک و در نتیجه حرارت را بالا میبرد و موجب خرابی تسمه می شود .

کارخانه ها بیشتر از مواد لغزنده برای کم کردن این اصطکاک استفاده می کنند ، قبل از تمیز کردن یا استفاده از مواد لغزنده دفترچه راهنما را مطالعه نمایید زیرا استفاده از ماده لغزنده نا مناسب موجب خرابی و همچنین لغو ضمانت نامه می گردد .

تنظیم تسمه

دقت کنید که همیشه تسمه در وسط تردمیل قرار گرفته باشد ، تراز نبودن تسمه موجب بالا رفتن اصطکاک و گرما و در نتیجه فرسودگی غلطک ها می شود ، اگر لبه تسمه به کناره تردمیل ساییده شود موجب خرابی تسمه می شود .

در انتهای تردمیل و در کنار غلطک دو پیچ برای تنظیم تسمه قرار دارد که با پیچاندن آنها می توانید تسمه را تنظیم نمایید ( از بیش از حد پیچاندن این پیچها بپرهیزید ) .

کشش تسمه

بعد از خرید تردمیل به مرور زمان تسمه کشیده تر می شود و این امر موجب لغزیدن تسمه می گردد ، اگر لغزیدن تسمه را مشاهده کردید به دفترچه راهنما مراجعه کنید چون روشهای مختلفی برای تنظیم تسمه وجود دارد ، برای مثال پیچهای انتهای دستگاه در کناره غلطک موجب کشیده شدن تسمه می شوند ، به این موضوع دقت کنید بیش ازحد کشیدن تسمه باعث فشار آمدن به غلطک و موتور دستگاه در نتیجه خراب شدن آنها می گردد .

ارسال نظر

فاطمه زندی :
9 3
سلام بسیار آموزنده بود
فرید :
3 0
ایا جمع کردن (تا کردن ) تردمیل بعد از هر ورزش برای تردمیل ضرر دارد؟
مدیریت :
3 0
با سلام. تاشو بودن تردمیل ها یک قابلیت است که بیشتر برای حمل راحت آنها در نظر گرفته شده است و انجام مکرر این امر می تواند موجب خرابی جک دستگاه شود بهتر است محلی ثابت برای تردمیل در نظر بگیرید.
راحیل محمدی :
1 0
سلام ببخشید من تردمیل جی کی اکسر fitlux555 از شما خریدم اما متوجه نمی‌شوم چطور جک آن به صورت برقی جمع می‌شود. لطفا مرا راهنمایی کنید...
مدیریت :
2 0
سلام لطفا با شماره تماس های شرکت تماس بگیرید حتما راهنماییتون میکنند.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()