09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 22 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

راه رفتن روزانه و منظم یک ورزش هوازی است که برای کاهش وزن، تناسب اندام، بهبود گردش خون، سوزاندن کالری و بهبود وضعیت قلبی- عروقی بسیار موثر است.محافظت از سلامت قلب به اندازه گام برداشتن و راه رفتن ساده است. محققان معتقدند پیاده روی روزانه باعث نشاط شده و فشار خون را متعادل می کند.کسانی که به بیماری دیابت مبتلا هستند، می توانند با این تمرین بیماری خود را بهبود ببخشند؛ همچنین این ورزش ساده سطح کلسترول را پایین می آورد.

قدری فشار در هنگام فعالیت های بدنی قدرت بدن را افزایش می دهد و سودهای بیشتری نصیب ورزشکار می کند. پیاده روی یک کار ساده است که نیاز به آموزش خاصی ندارد؛ ولی همین فعالیت ساده به بدن انرژی می دهد و سلامتی را تضمین می کند.در هنگام پیاده روی سعی کنید سریع راه بروید؛ اگر این تمرین را بر روی تردمیل انجام می دهید سرعت دستگاه را بر روی 4 الی 5 کیلومتر در ساعت تنظیم کنید و هر 2 هفته یک بار 5 دقیقه زمان پیاده روی خود را افزایش بدهید.

بدن انسان برای کسب قدرت و توان ساخته شده است؛ در حالی که ما بیش از حد به بدن خود استراحت می دهیم. اکنون زمان آن فرارسیده که توانایی خود را بسنجیم؛ هر چه سرعت پیاده رویتان بیشتر می شود کالری بیشتری از دست می دهید؛ این تمرین یک از بهترین کارهایی است که می توانید برای بدن خود انجام بدهید؛ حال می خواهد اضافه وزن داشته باشید و یا نداشته باشید.

در هنگام راه رفتن چه بر روی تردمیل و چه بر روی سطح زمین سر خود را بالا بگیرید؛ ماهیچه های سرینی، پشت و ران را به سمت بالا بکشید؛ در مکان های مناسب پیاده روی کنید و زمان پیاده روی را بگیرید؛ چون باید به موقع آن را افزایش بدهید.کفش مناسب ورزشی بپوشید تا بتوانید به راحتی قدم بردارید؛ کفش مناسب کمک می کند قدم های محکمی بردارید؛ در صورتی که کفش گشاد باشد در پایتان حرکت می کند و باعث ایجاد ناراحتی می شود.

پس از مدتی برای سخت تر کردن کار و بالا بردن سطح تمرین می توانید در هنگام پیاده روی با خودتان وزنه حمل کنید؛ البته وزنه نباید بیش از 1 کیلوگرم وزن داشته باشد.حمل کردن وزن کمک می کند ماهیچه های بالاتنه بهتر شکل بگیرند و سفت بشوند. اگر از آن گروه آدم هایی هستید که به صورت منظم ورزش می کنند دو وزنه ای در دست بگیرید که هر کدام فقط نیم کیلوگرم وزن داشته باشند.

لازم نیست حتماً خیلی تند راه بروید؛ همین که قدم های نسبتاً بلندی بردارید و روی عضلات پشت ران و ماهیچه ها سرینی متمرکز بشوید قدم هایتان محکم تر می شود. این گونه قدم برداشتن مانند دویدن است و کالری سوزی را افزایش می دهد؛ هرگز نگران زیاده روی در این کار نباشید؛ پیاده روی تند و با قدم های بلند و استوار حرکت عضلات ران ها را نیز تندتر می کند.

پیاده روی را می توانید به روش تناوبی انجام بدهید؛ به این معنی که 1 الی 2 دقیقه با نهایت توان خود سریع راه بروید و بعد به مدت 1 دقیقه با آرام راه رفتن به خود استراحت فعال بدهید. زمانی که تند راه می روید قلب و ریه هایتان فعال می شودند و کالری بیشتری مصرف می کنند.

ورزش در منزل یکی از راه هایی است که به متداوم ورزش کردن کمک می کند؛ یکی از مزیت های دستگاه های ورزشی این است که ورزش را قابل دسترسی می کنند و فرد می تواند در هر ساهت از شبانه روز که فرصتی پیش آمد تمرینات ورزشی خود را انجام بدهد.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()