09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 29 بهمن 1396 در ساعت 21 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان طور که می دانید دویدن بر روی تردمیل با دویدن بر روی زمین قابل مقاسه نیست، زیرا در زمانی که بر روی تردمیل می دویم می توانیم سرعت دستگاه را تنظیم کنیم و با تنظیم سرعت دستگاه حتی در زمان خستگی به صورت ناخودآگاه سرعت دستگاه کم نمی شود و تمام حرکات و فعالیت های ما در زمان انجام تمرینات ثبت شده و می توان آنها را بررسی کرد.

برای دویدن مناسب می دانید که باید شرایط لازم را داشته باشید تا به بدنتان آسیبی نرسانید. دویدن چه روی زمین باشد چه روی تردمیل اگر شرایط لازم را رعایت نکنید حتما اگر وزن بالایی داشته باشید دچار آرتروز، ساییدگی غضروف و آسیب به ستون فقرات خواهید شد.

مطلع هستید که برای از بین بردن کالری اضافی بدن و داشتن سوخت و سازی مناسب پیاده روی یکی از بهترین ورزش هایی است که وقتی در کنار رعایت رژیم غذایی انجام شود راه صحیحی برای کاهش وزن خواهد بود.

پیاده روی با تردمیل یکی از ورزش هایی است که با هزینه بسیار کمی که برای ما دارد می تواند سود بسیار زیادی به بدن ما برساند و با کمک آن کم کم سلامتی بدن مان را تضمین کنیم.

تمام افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند یا چاق هستند و به جدیت راه لاغری و رسیدن به وزن ایده آل را طی می کنند هر روز به دنبال تکنیکی جدید و راه حلی سودمند هستند.

یکی از راه های جدید برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام برعکس راه رفتن است! بله درست خوانید به عقب راه رفتن یکی از تکنیک های جدیدی است که به تازگی برای رسیدن به تناسب اندامی مناسب به افراد پیشنهاد می شود.

انجام دادن این حرکت برای شما نیز تاثرات خوبی خواهد داشت؛ از جمله محافظت از عضلات و مفاصل زانو که دچار آسیب دیدگی نشوند. زمانی که شما به صورت مداوم به جلو راه بروید یا بدوید فشاری که به پشت پا وارد می شود بسیار زیاد است و برای از بین بردن این فشار برعکس راه رفتن بسیار موثر می باشد. به شما توصیه داریم برعکس راه رفتن را در پیاده روی که به صورت روزانه آن را انجام می دهید تا بتوانید تا حد بسیا زیادی احتمال آسیب دیدگیتان را از بین ببرید.

زمانی که شما بر روی تردمیل در مدت زمانی به سمت عقب حرکت می کنید می توانید حتی مغزتان را نیز ورزش دهید و واکنش های آن را فعال تر از قبل کنید. زمانی که مغز فعالیت بیشتری داشته باشد عملکرد بیشتری هم در قوای بینایی و شنوایی خواهد داشت.

توجه داشته باشید در زمانی که می خواهید بر وی تردمیل به سمت عقب بروید و ورزش حرفه ای را انجام دهید، بهتر است سرعت بسیار کمی داشته باشید تا دچار عدم تعادل نشوید. با راه رفتن به سمت عقب نیز می توانید حتی عضلات شکمی را نیز بسیار فعال کنید. هنگامی که در زمان راه رفتن به صورت معمولی راه می روید ممکن است در زمان هایی که حواستان نیست عضلات شکم شل و رها شده باشند، ولی در زمانی به سمت عقب می روید عضلات برای حفظ تعادلشان به ناچار باید به شکم فشار بیاورند و این عمل سبب سفت شدن و در نهایت جمع شدن این عضلات خواهد شد.

رژیم غذایی سالمی را برای خود انتخاب کنید و بعد از اجرای تمرینات روزانه خود با تردمیل مدت زمانی را نیز به عقب عقب رفتن اختصاص دهید تا بتوانید کالری زیادی بسوزانید.

این کار یک پیاده روی ساده است اما مزایای آن بسیار بیشتر از پیاده روی های رو به جلو و معمولی می باشد و با کمک آن می توانید پا، قلب، شکم و حتی مغز خود را تقویت و سطح سلامت آنها را ارتقا دهید.

پزشکان معتقدند با برعکس دویدن می توانید اگر 100 گام بر می دارید برابر 1000 گام راه رفتن رو به جلو کاری بسوزانید و در زمان نیز صرفه جویی کنید. هنگامی که می خواهید بر روی تردمیل تان برعکس دویدن را امتحان کنید به صورت ناخودآگاه بدن و پشت خود را در وضعیت درستی قرار می دهید و از خمیده شدن و قوز کردن آن جلوگیری می کنید و این کار تمرین خوبی برای درست قرار گرفتن ستون فقرات نیز خواهد بود.

در ادامه این مقاله چند توصیه ویژه برای شما داریم تا بتوانید این راه حل خوب را برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام امتحان کنید. دویدن به سمت عقب بر روی تردمیل راحت تر است، زیرا لازم نیست فضای خود را شناسایی کنید و نگران آن باشید که به جسمی برخورد می کنید یا نه و ... فقط کافی است تسلط کافی بر روی دستگاه داشته باشید و بیش از حد سرعت دستگاه را زیاد نکنید.

انجام چنین حرکات جدیدی برای همه آشنا نیست و ممکن است زمانی که شما بخواهید در خارج از منزل این کار را انجام دهید دیگران با نگاه های زیاد شما را اذیت کنند و بهتر است برای اجرای این تکنیک از تردمیل استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید از تردمیل خود به نحو احسنت و درستی استفاده کنید، بهتر است به توصیه هایی که در ادامه برای شما آورده ایم دقت کنید.

با پاهای برهنه بر روی تردمیل راه نرفته یا ندوید و برای انجام این کارها از کفش های مخصوص استفاده کنید تا خطر بالای آسیب دیدگی را تا حد زیادی کاهش دهید.

در اصطلاح بدنتان را برای شروع و پایان گرم و سرد کنید و در این موارد سرعت بسیار آهسته ای داشته باشید.

استفاده از گیره ایمنی را فراموش نکنید و اگر در زمان دویدن احساس سر گیجه داشتید تمرینات را بلافاصله قطع کنید.

بر روی سینه پا قدم بردارید تا بیش از حد به پاشنه و پنجه هایتان فشار وارد نشود.

سرعت و شیب دستگاه را مرتبا تغییر دهید تا بدنتان به یکنواختی دستگاه عادت نکند و هرگز در زمان دویدن یا راه رفتن با سرعت بالا از دستگاه پایین نیایید. بر روی تردمیل زمانی که شیب 6 تا 7 درجه یا حتی بالاتر داده اید ندوید و برای دویدن شیب را کم کنید تا فشار زیادی بر روی کمر و زانوها وارد نشود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
5 / 10
از 5 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()