09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 7 تير 1396 در ساعت 4 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در خانه ورزش انجام دهید یا در باشگاه فرقی ندارد و مهم این است که از یک برنامه اصولی و درست پیروی کنید. اگر می خواهید با استفاده از برنامه درست ورزشی به اهدافی مانند تناسب اندام برسید، بهتر است سعی کنید که 9 خطای زیر را انجام ندهید.

انجام دادن تمرینات هوازی با یک سرعت

فقط دویدن یا راه رفتن با سرعت یکنواخت در مدت طولانی سبب بهتر نتیجه گرفتن شما نمی شود. برای اینکه بتوانید از تمرینات خود بهتر نتیجه بگیرید باید تمرینات را به صورت تناوبی یا به عبارتی انفجاری انجام دهید.اگر در خانه با استفاده از دستگاه های هوازی مانند؛ تردمیل یا دوچرخه ثابت و ... ورزش انجام می دهید، بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که بعد از 1 الی 2 دقیقه حتما سرعت دستگاه را افزایش دهید و شدت تمرینات را بالا ببرید. یا اگر قادر نیستید با شدت بیشتر تمرینات را انجام دهید این یک الی دو دقیقه را از دوچرخه ثابت استفاده کنید یا حتی از تردمیل پایین آمده و شنا انجام دهید و سپس به حالت اولیه بازگردید.

از بلند کردن وزنه سنگین پرهیز کنید

تصور اغلب خانم ها این است که با استفاده از وزنه بدن آنها حجیم می شود و شکل مردانه ای پیدا خواهند کرد. متخصصان به اثبات رسانده اند که بدن بانوان به آسانی و انجام دادن تمرینات معمولی حجیم نمی شود، بلکه فقط تمرینات با وزنه کمک خواهد کرد تا متابولیسم بدن افزایش پیدا کند و بتوانید در مدت زمان کمتر، کالری بیشتری بسوزانید.بهتر است بدانید هرچه مقدر عضلات در بدن شما افزایش پیدا کند، متابولیسم بدن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

دویدن و ورزش با گرسنگی

یکی دیگر از اشتباهات غلط بانوان با شکم خالی و گرسنه دویدن است. بیشتر افراد عادت دارند که روز خود را با انجام دادن ورزش شروع کنند یا در پایان روز زمانی که تمام کارهایشان به اتمام رسید ورزش انجام دهند. این زمان ها ساعاتی هستند که چند ساعتی است شخص غذایی نخورده است و شکم او خالی است و فرد قصد دارد بدون هیچ انرژی ورزش انجام دهد.

انجام دادن تمرین با شکم خالی تقریبا بیهوده است و بهتر است حداکثر یک ساعت قبل از انجام دادن ورزش از مغزها، مانند؛ بادام، گردو و ... یا قالب کوچکی شکلات بخورید تا انرژی کافی برای فعالیت را داشته باشید. به همراه داشتن بطری آب را فراموش نکنید و در فاصله های مشخصی آب بنوشید.

استفاده از روش های غلط

گاهی ممکن است افراد در زمان راه رفتن ساده نیز دچار مشکل شوند و تمرین غلطی انجام دهند. با انجام دادن تمرینات غلط از مسیر درست رسیدن به اهداف دور خواهید شد و حتی گاهی شاید منجر به آسیب دیدگی شده و برای شما مشکل ایجاد شود.تردمیل های جدید مجهز به برنامه های از پیش تعیین شده زیادی هستند که با انتخاب یکی از آنها می توانید در کمترین زمان با روش و برنامه درستی ورزش روزانه خود را انجام دهید.

انجام ندادن تمرینات کششی

بسیاری از افراد اولین کاری که می کنند چه در خانه یا چه در باشگاه بر روی تردمیل رفته راه می روند یا می دوند و بعد از پایان تمرینات نیز از تردمیل فورا پایین می آیند. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از انجام تمرینات خود بگیرید، بهتر است مدت زمانی را برای گرم و سرد کردن بدن در ابتدا و انتها ورزش بگذارید تا با انجام تمرینات کششی دچار آسیب دیدگی ورزشی نشوید.

بیش از حد از خود انتظار نداشته باشید

بسیاری از خانم ها به محض شروع تمرینات از خود توقعات بیش از حد دارند و مدام خود را با افرادی که تمرینات سخت انجام می دهند یا حتی مدت زمان بیشتری است که ورزش انجام می دهند، مقایسه می کنند که اصلا کار درستی نیست.به یاد داشته باشید که بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و هر فرد باید از تمرینات مخصوص به خود استفاده کند. برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن باید صبور باشید و بدانید که کاهش وزن فرآیند طولانی است.

انجام دادن درازنشست های زیاد

آقایان و خانم های زیادی هستند که فکر می کنند هر چه بیشتر درازنشست انجام دهند زودتر به شکمی بدون چربی می رسند در حالی که با معطوف شدن بر انجام این حرکت از توجه به سایر عضلات شکم و عضلات کناری غافل خواهند شد. برای آب کردن چربی و کار کردن بر روی دیگر عضلات شکم می توانید از دیگر حرکات ورزشی و ورزش با تخته PLUNK کمک بگیرید.

استفاده بیش از حد از وزنه های سبک

بعد از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه تمرینات و ورزش کردن سعی کنید وزن وزنه های خود را ارتقا دهید، زیرا اگر به صورت مداوم از وزنه های سبک استفاده کنید، بدن دچار چالش نمی شود و به نتایج دلخواه نخواهید رسید و علی رغم تلاش زیاد نتیجه ای دریافت نمی کنید.

یکنواخت ورزش نکنید

بدن در مدت زمان کوتاهی به برنامه ورزشی شما عادت خواهد کرد و خیلی راحت نقشه های شما نقش بر آب می شود. اگر چالشی در ورزش خود ایجاد نکنید، با وجود صرف انرژی و تلاش بیش از حد در بدن خود تغییراتی ایجاد نمی کنید. برنامه تناسب اندام پر چالش بر اساس نیازهایتان طراحی کنید و بدن را سرحال کنید تا زودتر به اهداف مورد نظرتان برسید.اگر به مواردی که در بالا برای شما ذکر شد عمل کنید می توانید در سریع ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید، بدون اینکه دچار مشکل و آسیبی شوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()