09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 46 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اغلب افرادی که مشغول انجام دادن ورزش بدنسازی هستند با ورزش های هوازی میانه خوبی ندارند. در صورتی که کمک گرفتن از ورزش های هوازی نقش بسیار مهمی در از بین بردن چربی های اضافی و نمایان شدن عضلات دارد.با انجام ورزش های هوازی علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی قادر خواهید بود توان قلبی و عروقی خود را نیز افزایش دهید و به ارتقای سلامتی بدن کمک زیادی کنید.

متخصصان با انجام تحقیقاتی دریافتند که انجام دادن ورزش های هوازی بر روی سایز و قدرت عضلات نیز تاثیر زیادی می گذارد.در طی تحقیقی که انجام شد ورزشکاران به دو گروه تقسیم بندی شدند؛ گروه A علاوه بر ورزش هوازی 2 روز در هفته با وزنه به تمرین پرداختند و گروه B علاوه بر این ورزش ها دو جلسه 60 دقیقه ای نیز بر روی دوچرخه ثابت ورزش انجام دادند.بعد از این تمرینات محققان با اندازه گیری سایز ران ها و قدرت عضلات آنها دریافتند که توانایی و سایز عضلات در افراد گروه B بیشتر بود.

این تحقیقات ثابت کرد اگر تمرینات هوازی با مقاومت مناسبی انجام شوند، ورزشکار با کمک آنها میتواند عضلات را حجیم تر کند و حتی قدرت بدن را نیز افزایش دهد.در ابتدای شروع تمرینات باید هدف از ورزش را برای خود مشخص کنید و اگر هدف شما از انجام فعالیت و ورزش، عضله سازی است باید تمرینات هوازی را به صورت دوره ای انجام دهید و از دستگاه های هوازی مانند؛ تردمیل و دوچرخه ثابت یا حتی اسکی فضایی که مقاومت آنها قابل تنظیم است استفاده کنید.

زمانی که بر روی تردمیل قرار می گیرید با افزایش شیب دستگاه، مقاومت در راه رفتن را افزایش دهید یا با بالا بردن درجات مقاومت دوچرخه ثابت و اسکی فضایی تمرینات را مشکل کنید تا عضلات فعالیت بیشتری انجام دهند.هنگامی که می خواهید توان و قدرت عضلات را افزایش دهید نباید از وزنه های سنگین استفاده کنید و بهتر است وزش های هوازی را به صورت متناوب انجام دهید.

متناوب انجام دادن ورزش هوازی به این معنی است که 1 الی 2 دقیقه با نهایت سرعت و توان تمرین کنید و سپس 1دقیقه تمرین آهسته تری انجام دهید و در واقع استراحتی فعال داشته باشید تا بتوانید به بهترین نتایج مورد نظر برسید.سوخت و ساز بدن به میزان درصد عضلات بستگی دارد و انرژی بدن نیز از طریق عضلات تامین می شود.

اگر هدف شما از انجام ورزش، کاهش وزن نیست باید توجه داشته باشید که در دوران تمرینات تغذیه خوبی داشته باشید تا بتوانید عضلات را حفظ کنید و اگر با کمک تمرینات هوازی قصد دارید چربی های اضافی بدن را نیز آب کنید باید علاوه بر رعایت رژیم غذایی، فاکتورهایی مانند سرعت و مقاومت را نیز افزایش دهید تا بتوانید به نتایج دلخواه برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()