09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 4 ارديبهشت 1395 در ساعت 17 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تردمیل یا دوچرخه ثابت ؟ کدام برای ورزش در منزل مناسب تر است؟ اغلب افراد مخصوصا شاغلین نمیوانند به باشگاه ها رفته و ورزش کنند زیرا فرصت کافی برای این کار را ندارند از همین رو خرید تردمیل خانگی و یا دوچرخه ثابت انتخاب مناسبی خواهد بود که با تهیه ی یک دستگاه باشگاه را به خانه ی خود آورده و ورزش کنند ، اما اغلب افراد بر سر دوراهی انتخاب تردمیل یا دوچرخه ثابت می مانند و نمی دانند کدام یک بهتر و مناسب تر است .

لازم به ذکر است که هر یک از ایم دستگاه ها ویژگی ها و مزایای خود را دارند در این مقاله ما هر دوی آن ها را بررسی خواهیم کرد .

تردمیل :

تردمیل دستگاهی است که راه رفتن و دویدن انسان را تقلید می کند که خود یک نکته مثبت به شمار میرود زیرا ورزش دو یکی از ورزش های مادر است که تمام عضلات بدن را درگیر میکند. اغلب تردمیل ها بر روی  صفحه مانیتور خود میزان ظربان قلب، مسافت ، زمان، میزان کالری و ... را نمایش میدهد که به این وسیله شما میتوانید شدت ابتدایی و مناسب بدن خود را تعیین کنید و بر اساس آن یک برنامه ورزشی تهیه کرده و به ورزش بپردازید .

این دستگاه مناسب افرادی است که دارای بیماری های مزمن مانند  زانو درد، بیماری قلبی ، دیابت ، فشار خون و ... نمی باشند ، اگر شما به یکی از این بیماری ها دچار هستید حتما قبل از خرید تردمیل با پزشک خود مشورت بنمایید .

دوچرخه ثابت :

این نکته صحت دارد که دوچرخه های ثابت به اندازه تردمیل تاثیز گذار نیستند و به آن اندازه شما کالری نمی سوزانید ، اما این نکته را هم در نظر بگیرید این دستگاه کمتر از تردمیل فضای منزلتان را اشغال میکند و خیلی بی صدا تر از تردمیل است .

همچنین دوچرخه ثابت مناسب افرادی است که به بیماری های آرتروز زانو ، درد های است استخوانی و ماهیچه ای دچارند .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()