09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 14 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسیاری از ورزش دوستان دویدن و راه رفتن را به صورت روزمره انجام می دهند؛ چون می دانند این ورزش بهترین تمرین هوازی محسوب می شود؛ اما با سرد شدن هوا و ایجاد پدیده آلوگی هوا که چند سال است شهرهای بزرگ را درگیر کرده، گاهی پیاده روی و دویدن در محیط بیرون واقعاً امکان پذیر نیست. تردمیل دستگاه هوازی فوق العاده ای است که محدودیت ها را از بین می برد؛ با وجود این دستگاه در هر زمان از شبانه روز که فرصت پیدا کنید می توانید تمرینات خود را انجام بدهید و هرگز مجبور به ترک ورزش نشوید.

بسیاری از ورزشکاران حرفه ای نیز از این وسیله برای تمرینات خود استفاده می کنند.آمارها نشان می دهد تردمیل در بحث استفاده از دستگاه های ورزشی خانگی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و طرفداران بسیار دارد؛ به طوری که نیمی از مردم آمریکا این وسیله را از ملزومات زندگی خود می دانند.تسمه تردمیل با وجود انواع ضربه گیرها، کلید ایمنی، دسته ها، شیب قابل تنظیم و... فضای امن و قابل کنترلی را برای ورزشکار به وجود می آورد.

نمایشگر تردمیل اطلاعات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد و فرد می تواند با استفاده از این اطلاعات تمرینات خاصی را آموزش ببیند و برنامه مورد نظر خود را طراحی کند؛ به عنوان مثال اگر دونده ای تصمیم داشته باشد زمان خود را بیشتر کند؛ می تواند در فواصل زمانی معین سرعت را بالا ببرد و خود را به چالش بکشد.این دستگاه به کاربر اجازه می دهد بر روی سرعت، زمان، شیب و کالری سوزی خود کنترل و دقت بیشتری داشته باشد. دویدن بر روی تردمیل باعث می شود تعادل فرد بالا برود و بتواند برنامه های مختلفی را تجربه کند تا تمرینات از یکنواختی خارج بشوند.

بسیاری از افراد با هدف کاهش وزن و تناسب اندام با تردمیل ورزش می کنند و البته راه درستی را انتخاب کرده اند. به طور کلی ورزش های هوازی ضربان قلب را افزایش داده و باعث می شوند بدن اکسیژن بیشتری دریافت کند؛ وقتی اکسیژن زیادتری به بافت ها برسد سوخت و ساز افزایش می یابد و چربی های اضافه که قابل دسترسی و سوختن نبودند برای تامین انرژی مصرف می شوند؛ بدین ترتیب فرد وزن از دست می دهد و در کنار کاهش وزن، عضله سازی نیز رخ خواهد داد.

زمانی که شما تنها با رژیم غذایی وزن خود را کاهش می دهید، عضلات نیز از دست می روند؛ اما ورزش بخشی از چربی ها را به عضله تبدیل می کند؛ عضلات بافت بسیار مهمی هستند که به بدن انرژی می دهند و متابولیسم را بهبود می بخشند؛ به همین علت کسانی که عضلات بیشتری دارند متناسب تر باقی می مانند.

رعایت رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش کمک می کند هر چه زودتر به اندام ایده آل خود برسید؛ اگر ورزش مورد علاقه شما شنا، دوچرخه سواری، تنیس و.. است می توانید از تردمیل به عنوان یک ورزش مکمل استفاده کنید. تمرین با این دستگاه توانایی شما را در انجام سایر ورزش ها و امور روزمره افزایش می دهد.

ورزش کردن به صورت منظم و مستمر نتایج بسیار مطلوبی را به همراه دارد. دویدن باعث می شود بدن وزن خود را متحمل بشود؛ در نتیجه استخوان ها متراکم و مستحکم می شوند؛ کسانی که روزانه تمرین راه رفتن و دویدن انجام می دهند به بیماری پوکی استخوان مبتلا نخواهند شد و از بیماری های قلبی- عروقی نیز در امان می مانند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()