09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 30 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 4 )

تردمیل و زانو درد ، زانو درد عوامل بسیاری دارد که از شایع ترین آن می توان به آرتروز اشاره کرد ، یکی از عوامل موثر در بیماری آرتروز افزایش وزن است ، کاهش وزن به راحتی توسط دستگاه تردمیل در باشگاهی ها و حتی استفاده از تردمیل خانگی در منازل فراهم خواهد شد .

در این افراد استفاده از دوچرخه توصیه نمی شود زیرا دوچرخه فشار مستقیم بر روی زانو وارد می کند. اغلب به این افراد پیاده روی توصیه می گردد که پیاده روی بر روی تردمیل از بهترین راه های کاهش وزن در این افراد است ، زمان پیاده روی در این افراد باید بیست دقیقه در روز های اول باشد و بدون افزایش سرعت و به مرور زمان این زمان را به یک ساعت برسانند ، زمانی که برای آنها یک ساعت پیاده روی آهسته مطلوب بود اکنون رفته رفته سرعت را افزایش دهند و بعد از رسیدن به سرعت مطلوب شیب را افزایش دهند .

این دسته از بیماران باید ورزش خود را تحت نظر پزشک انجام دهند و پزشک خود را از وضعیت جسمانی خود آگاه سازند ، در ابتدا ممکن است برای این افراد حفظ تعادل سخت باشد پس در هنگاه پیاده روی آهسته می توانند از دسته های تردمیل کمک بگیرند و نکته پایانی اینکه این افراد قبل از ورزش با تردمیل حرکات کششی در رابطه با زانو را انجام دهند تا در ابتدای ورزش فشار به زانو آنها وارد نشود .

ارسال نظر

رئیسی :
1 0
سلام این که میگن دویدن با تردمیل باعث زانو درد می شه درسته؟
مدیریت :
4 0
با سلام در صورت استفاده صحیح از تردمیل نه تنها برای زانو مشکلی پیش نمی آیند بلکه برای زانو بسیار موثر است. برای کسانی که زانو درد دارند توصیه می شود بر روی تردمیل راه بروند نه اینکه بدوند.
سمانه :
0 2
سلام من زانو درد دارم و از تردمیل هم استفاده می کنم ایا میشه روی تردمیل از زانوبند استفاده کرد؟
مدیریت :
2 2
با سلام بهتر است ابتدا با دکتر خود مشورت کنید سپس با سرعت کم روی تردمیل قدم بزنید و استفاده از زانو بند هم مانعی ندارد.
ناهید :
2 0
سلام من درد در زانو دارم و می خواهم تردمیل تهیه کنم از آنجایی که ما استخر در منزل داریم می خواستم بدونم تردمیل معمولی بگیرم یا زیر آب؟
مدیریت :
2 0
با سلام با امید بهبودی برای شما. شما می توانید بر روی تردمیل های موتوردار پیاده روی اهسته انجام دهید ولی اگر امکان استفاده از تردمیل هی زیر آب را دارید بسیار در بهبود شما موثر هستند و بهترین گزینه برای شما به شمار می آیند.
ناهید :
0 0
ممنون از جواب شما آیا تردمیل موتور دار برای زیر آب وجود دارد؟
مدیریت :
5 0
سلام مجدد. تردمیل الکتریکی برای استفاده زیر آب موجود می باشد ولی در ایران استفاده نمی شود. به دلیل اینکه وزن انسان در آب کمتر می شود شما با همان تردمیل مکانیکی زیر آب می توانید راحت ورزش کنید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()