09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 48 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

تردمیل برای کودکان ، در ابتدا این مقاله باید بگویم ورزش در فضای باز و خارج از خانه بسیار برای کودکان موثر تر از ورزش با تردمیل و سایر وسایل ورزشی در خانه است ، خرید تردمیل برای سلامتی تاکید می گردد اما در کودکان تحرک و بازی در محیط باز یک نیاز اساسی است ،  همان گونه که ما در کودکی ورزش و شیطنت های خود را انجام می دادیم باید بستری را برای کودک مان فراهم آوریم که آنها هم در بیرون از خانه و پارک ها انرژی خود را تخلیه نمایند هیچگاه فرزند خود را درون خانه نگه ندارید و اجازه دهید از همان کودکی ارتباط اجتماعی قویی پیدا کند ولی در هر لحظه خارج از خانه کنار و مراقب فرزند خود باشید .

با تغییر شیوه زندگی و ماشینی شدن زندگی بشر و همچنین سکونت در خانه های آپارتمانی و کمبود پارک و فضای سبز روز به روز کودکان ما بیشتر دچار افزایش وزن می شوند. در ابتدا از تردمیل تنها در موارد پزشکی برای کودکان استفاده می شد ولی اکنون از تردمیل های مخصوص کودکان در منازل نیز استفاده می شود البته بهتر است در هنگام ورزش کودک با این تردمیل ها فردی مراقب آنها باشد تا در صورت بهم خوردن تعادل آنها را یاری کند.

تردمیل های مخصوص کودکان اغلب دارای شیب دستی و قدرت موتور تا یک اسب بخار هستند البته لازم به ذکر است این تردمیل ها انواع مختلف از جمله تردمیل بدون موتور را هم دارند ، بهتر است قبل از ورزش کودک خود با تردمیل با یک پزشک در این مورد مشورت کرد و بهترین سرعت و زمان ورزش کودک با تردمیل را بپرسیم ، در ابتدا ممکن است حفظ تعادل برای کودک سخت باشد ولی با مراقبت والدین و در صورتی که کودک نقص حرکتی نداشته باشد خیلی سریع می تواند به تنهایی و به راحتی از تردمیل استفاده کند ، لازم به ذکر است کودکان بیشتر بر روی تردمیل باید پیاده روی کنند و از دویدن بر روی تردمبل باید بپرهیزند .

ارسال نظر

مهیار :
7 1
سلام آیا تردمیل برای کودک 6 ساله که دچار اضافه وزن بالا است خوب است
مدیریت :
10 2
با سلام بله بسیار سودمند است اما نکته ای که وجود دارد چه برای کودکان و چه بزرگسالانی که اضافه وزن شدید دارند باید ابتدا با پزشک مشورت شود و یک برنامه ورزشی مناسب از پزشک دریافت کرد.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
9 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()